پایان سرقت های سریالی دزدان شیک پوش در شمال + عکس

گزارش این سرقت Stealing ها با شکایت یکی از مالباختگان با اعلام شکایت از یکی از مالباختگان به پلیس Police اعلام شد. این مرد میانسال به مأموران گفت: فروردین امسال برای دریافت پول پای خودپردازی در شهرستان نور رفتم که ناگهان دو مرد شیک‌پوش کنارم آمده و با تهدید کارت عابر بانکم را به سرقت بردند.

آنها کمی آن طرف‌تر سوار خودروی گرانقیمتی شده و از محل متواری شدند. ساعتی بعد از این سرقت، از آنجا که آنها رمز عابربانک را هم گرفته بودند مبالغی از حسابم برداشت شد.با توجه به اطلاعات شاکی پرونده درباره مشخصات سارقان تحقیقات آغاز شد و در جریان جست‌و‌جوها پلیس رد سارقان شیک‌پوش را در شهرهای همجوار نیز گرفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد خودروهای مورد استفاده در این سرقت‌ها توسط سارقان برای مدتی کوتاه از مراکز مختلف اجاره شده بود.

بدین ترتیب با به‌دست آمدن این اطلاعات مشخصات هویتی دزدان از سوی پلیس کشف و بررسی‌های گسترده‌ای برای ردیابی دزدان آغاز شد و پس از دو ماه سارقان ردگیری شدند.

سرهنگ «محمدزمان شالیکار» فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: مأموران سرانجام پس از دو ماه رد این سارقان که با یک خودروی سواری بنز در سطح شهرستان های «نور، محمود آباد، آمل، فریدونکنار و نوشهر» اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی کردند و آنها را در واحدی مسکونی و اجاره‌ای در یکی از مناطق شهری غافلگیر کرده و دو متهم به‌نام های «ابوالفضل– ف» و «ابراهیم–‌م» دستگیر شدند.

در بازرسی از محل سکونت این افراد تعدادی کارت عابر بانک، کارت ملی جعلی به همراه مقادیری مواد مخدر Drugs شیشه و یک دستگاه کارت‌خوان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به 10 مورد سرقت کارت‌های اعتباری با استفاده از روش‌های متقلبانه در واحد‌های صنفی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

تجاوز به دختر 17 ساله در جنوب تهران / ملیکا دوستم مرا به خانه کیوان برد

عکس / فرود اضطراری پهپاد سپاه در یکی از مدارس زاهدان + جزئیات

فوری / ترور یک مدیر در زاهدان

واقعیت ماجرای عکس سلفی پسر فرمانده سپاه با دختر بی‌حجاب در جام جهانی چیست؟ +عکس

تجاوز مرد قوی هیکل به زن جوان در کف آشپزخانه / وقتی فهمید شوهرم نیست وارد خانه شد!

تجاوز به خانم منشی جوان در اتاق رییس موسفید شرکت

راز تلخ تن فروشی سمیه 18 ساله

مائده روز عروسی به پسری دل بست / راز داماد 24 ساعت پس از جشن لو رفت!

فحاشی و رفتار وقیحانه پسر جوان به مادر به خاطر زن بیوه

یک زن شوهرش را کمک می کرد تا دخترشان را آزار شیطانی دهد!

جشن عروسی در کلانتری! / برادر عروس از زندان به مراسم آمد + عکس

این پسر خبیث همیشه از دست پلیس تهران فرار می کند! + عکس

کدخبر: 393399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟