متهم که مرد ۴۵‌ساله‌ای به نام رستم است ساعت‌۱۲ روز دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه امسال روبه‌روی میدان تره‌باری در شهرک غرب تهران مرد ۶۵‌ساله‌ای به نام بهرام را با شلیک گلوله به قتل Murder رساند و از محل گریخت.
قاضی Judge منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران که با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۳۴ شهرک‌قدس در محل حاضر شده بود، دریافت لحظاتی قبل راننده خودروی‌۲۰۶ که مرد میانسالی بوده خودرو را نزدیک مقتول نگه داشته و او را صدا زده و با اسلحه شکاری او را هدف قرار داده و بعد هم از محل گریخته است. 
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مقتول از مدتی قبل با مستأجرش که مردی به نام رستم، اختلاف داشته است. از سوی دیگر در بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد خودروی‌۲۰۶ که قاتل، راننده آن بوده متعلق به مادر رستم است. بدین ترتیب رستم به عنوان مظنون حادثه Incident تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه مدتی قبل شناسایی و دستگیر شد.

متهم ابتدا منکر قتل شد، اما پس از هفت‌روز سکوت، لب به اعتراف گشود و مدعی شد که به خاطر اختلاف حساب صاحبخانه‌اش را به قتل رسانده است. 
وی در شرح ماجرا گفت: من مهندس کشاورزی‌ام و شغلم باغداری است. سال‌۹۲ خانه مقتول را با ودیعه ۱۳۵‌میلیون تومانی اجاره کردم و مدتی بعد هم ۳۰‌میلیون تومان به ودیعه‌ام اضافه کردم. وقتی تصمیم گرفتم از خانه‌اش بروم پولم را پس نمی‌داد که فهمیدم با جعل امضا قصد دارد پول مرا بالا بکشد که از او شکایت کردم و در شورای حل اختلاف هم محکوم شد. پس از این او نه تنها پولم را پس نمی‌داد بلکه هر روز برای من پاپوش درست می‌کرد تا اینکه تصمیم گرفتم او را بربایم و با تهدید از فرزندانش پولم را پس بگیرم، اما روز حادثه او لوله تفنگ را گرفت و مرا تهدید کرد که شلیک کردم. پس از این فرار Escape کردم و اسلحه را در تسویه‌خانه آب و فاضلاب شهرک آتی‌ساز انداختم و به شهرستان رفتم تا اینکه دستگیر شدم. 
قاضی منافی آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران پس از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه حادثه کیفرخواست متهم را به جرم Crime قتل عمد و حمل سلاح شکاری غیر‌مجاز صادر کرد. بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

عروسی که با کتک به حجله رفت! +عکس

نوعروس وقتی وارد خلوتگاه داماد شد، خشکش زد

نقش های ناجور دختران تهرانی در فیلم غیر اخلاقی مرد شیطان صفت + جزییات

شوهر منیژه به خاطر بی اعتنایی زنش، خودش را عقیم کرد! + عکس

مردی مزاحم همسرش را در خیابان کشت! + فیلم و عکس

نیره زندگی پنهان "گرگ شهر" بود! / وقتی کلیه ام را به شهره دادم

خاله مجردم، شب ها خواب را از من گرفت! / او به خانه ما آمده بود

3 زن برای یافتن شوهر پای در خلوتگاه شیطانی گذاشتند! + عکس

محاکمه بیرحم ترین زن در تهران / شوهرش در اتاق خواب بود که او به انباری رفت! + عکس

61 سال زندان برای داماد که برای ماه عسل با زن سومش به مشهد رفته بود! + عکس

قتل لیلای 30 ساله پشت شمشاد های اتوبان حکیم +عکس و فیلم

زنی شوهر چشم چرانش را نیمه شب با چاقو عقیم کرد! + عکس

 

کدخبر: 392984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟