به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند از سوء مدیریت‌ها و مشکلات اقتصادی، ناهنجاری سیاسی ایجاد کنند و رژیم سیاسی ایران را تغییر دهند، تصریح کرد: این نشان‌دهنده ضعف تحلیل آن‌هاست. قاضی‌زاده هاشمی، لزوم یادآوری جنایات منافقین را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: باید گفته شود که منافقین در این کشور چه کردند. نسل کنونی ممکن است اطلاع چندانی از حوادث اوایل انقلاب نداشته باشد. مدام باید آن حوادث بازخوانی شود و از این بازخوانی هم نباید خسته شد. نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دنیا، دار مکافات است و تروریست‌هایی که غربی‌ها ایجاد کرده‌اند، اکنون به جان خودشان افتاده‌اند. وی، وضعیت فعلی منافقین را مورد‌اشاره قرار داد و گفت: گروهک منافقین، به عنوان یک ویروس و غده، روی دست‌ آمریکایی‌ها مانده‌اند و برای آن، هزینه می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بعد از خروج منافقین از عراق، آنها را به کشور آلبانی، که یک کشور فقیر و سطح پایین است فرستادند. رئیس‌فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آلبانی حتی یک اتوبان ساده هم ندارد، افزود: با این حال، این کشور کوچک و ضعیف، بابت سرپناه دادن به منافقین، باجگیر آمریکایی‌‌ها شده و ماهیانه از آنها پول می‌گیرد. وی در ادامه اظهار داشت: خانواده قربانیان ترور، می‌توانند در مجامع بین‌المللی، نه‌تنها علیه گروهک‌ها، بلکه‌اشخاص، اعلام جرم Crime کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه جای پیگیری این موضوع، دیوان کیفری بین‌المللی در «لاهه» است، تصریح کرد: وکلای خوبی را به کار گمارده‌ایم که پرونده‌ها را پیگیری می‌کنند. وی با بیان اینکه نیاز به هم‌افزایی و هماهنگی بیشتری بین نهادهای مختلف حقوق بشری در داخل کشور هستیم، تصریح کرد: در مجلس قطعاً پیگیر این موضوع خواهیم شد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه عملیات آمریکایی‌ها در ایران شکست می‌خورد، گفت: آنها اگر فکر می‌کنند با تحریم و جریان‌سازی در بازار، با حمایت از ۴ گروهک تروریستی می‌توانند کاری از پیش ببرند،‌اشتباه می‌کنند. رئیس‌فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی حادثه Incident تروریستی مجلس را مورد‌اشاره قرار داد و اظهار داشت: چند تن از عوامل تروریستی مجلس، در عراق به سزای اعمالشان رسیدند و به هلاکت رسیدند. در این مراسم، از سه جلد کتاب که با موضوع منافقین و شهدای ترور، توسط بنیاد هابیلیان، تدوین شده است، رونمایی شد. همچنین، طومار پیگیری مجازات عاملین شهادت شهدای ترور Assassination در مجامع بین‌المللی، توسط حاضرین، امضاء شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

لحظه وحشتناک غرق شدن 2 مرد در رودخانه / همه تماشا کردند! + فیلم

شهادت3 بسیجی همزمان با بازی ایران و پرتغال + جزییات

زنی شوهر چشم چرانش را نیمه شب با چاقو عقیم کرد! + عکس

مهشید و ناهید مخالف اعدام 2 مرد بی حیا بودند! / در پراید چه گذشت؟

پایین تنه رویا را سوزاندند و با چوب زدند!

2 مرد ایرانی: در زندان تایلند سوسک و موش مُرده می خوردیم!+ عکس

شاهزاده خانم ایرانی عروس میلیاردر عرب شد + عکس مراسم ازدواج

زن خائن باید در دیوانه خانه کار کند! / عجیب ترین مجازات !

جزییات قتل زن تهرانی در حمام خانه + عکس و گفتگو با قاتل

زن خائن مرد کرمانی را برای قتل شوهرش به شمال کشاند!

پای یک دختر در میان بود! / زاویه ای جدید از قتل در پایتخت + عکس

میلیاردی ترین پرونده طلاق در تهران! + جزییات تلخ

مسافر ایرانی هواپیمای هلند دیوانه بود! / او در تهران آدم کشت!

این مدیر ٢٠ ساله‌ ایرانی در ١٠ ‌سال ٧٧‌میلیون دلار درآمد داشت

کدخبر: 392849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟