سرهنگ "جواد صفایی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای کنترل و نظارت بر فعالان بازار ارز و صرافی ها، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ از حمل ارز قاچاق از مرزهای غربی کشور به استان البرز و تهران مطلع شدند .

وی افزود : در بررسی های اطلاعاتی ماموران محرز شد که ارز مورد نظر قرار است با یک دستگاه خودرو پژو 405 از طریق استان البرز وارد تهران شود ، بنابراین بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محورهای مواصلاتی شهرستان ساوجبلاغ اعزام و پس از چندین ساعت کنترل خودروهای عبوری ،در نهایت خودرو مورد نظر را در محدوده سیمان آبیک مشاهده کردند .

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران به محض مشاهده خودرو ، دستور توقف آن را صادر کردند ؛ اما راننده بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن داشت که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک یک تیر هوایی ، خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : در بازرسی بدنی ازراننده تعداد 3 بسته دلار 100 دلاری ، در مجموع 30 هزار دلار به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد و به همراه هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند .

 

کدخبر: 392526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟