به گزارش گروه اجتماعی رکنا، جوان 27 ساله وقتی به چشمان اشک آلود پدر و مادرش نگاهی انداخت و موجی از اضطراب و نگرانی را در چهره عزیزترین افراد خانواده اش دید، با ایما و اشاره از مشاور کلانتری درخواست کرد که بدون حضور پدر و مادرش، رازی را افشا کند.

این گونه بود که صبح روز بعد، جوان 27 ساله با ظاهری آراسته و در حالی که بر خواسته اش اصرار می ورزید، مقابل کارشناس اجتماعی کلانتری الهیه مشهد نشست و با چهره ای حق به جانب گفت: وقتی در رشته مدیریت دانش آموخته شدم و خدمت سربازی را به پایان رساندم چندین ماه در پی یافتن شغلی مناسب بودم، به همین دلیل هیچ گاه به ازدواج فکر نکردم. با آن که بسیاری از دوستان و اطرافیانم زندگی مشترک خود را از سال ها قبل آغاز کرده بودند ولی من معتقد بودم تا زمانی که از بیکاری رها نشوم باید دور ازدواج را خط بکشم. خلاصه چندین ماه بعد با معرفی یکی از آشنایانم در بخش حسابداری یک شرکت مشغول کار شدم.

آن روز از شدت خوشحالی حال عجیبی داشتم، لباس های مرتبی پوشیدم و با ظاهری کاملا آراسته وارد شرکت شدم اما در همان لحظه ورود، چهره زیبای منشی شرکت مرا در جایم میخکوب کرد به طوری که برای چند لحظه به توران خیره شده بودم. چند لحظه بعد صدای آرام و دلنشین او رشته افکارم را برید که مرا دعوت به نشستن می کرد.

آن روز حالم مانند بیمار روانی بود که به هر سو می نگریستم جمال او را می دیدم. دیگر دلباخته توران شده بودم و از هر فرصتی برای گفت و گو با او استفاده می کردم. او هم که متوجه عشق من شده بود با ابراز علاقه به من، ماجرای طلاق از همسرش را بازگو کرد. مدت کوتاهی از این آشنایی نمی گذشت که رابطه ما به خلوت های پنهانی کشید.

چند ماه بعد توران که نگران بارداری اش شده بود برای اطمینان خاطر به آزمایش های پزشکی روی آورد و از من نیز خواست برای اطمینان از سلامت جسمانی ام به پزشک Doctor مراجعه کنم. اگرچه نتیجه آزمایش ها نشان می داد که توران باردار نیست ولی راز تلخی را در زندگی من افشا کرد. توران نتیجه آزمایشی را به من نشان داد که مشخص می کرد من عقیم هستم و تا آخر عمر نمی توانم بچه دار شوم. با وجود این توران کنارم ایستاد و با تاکید بر این که مشکلی در این باره ندارد، به دلداری من پرداخت و گفت: بعد از ازدواج سرپرستی کودکی را از مرکز بهزیستی به عهده می گیریم. حالا هم به خاطر این موضوع نمی توانم توران را رها کنم و به خواستگاری دخترانی بروم که آرزوی داشتن فرزند را در سر می پرورانند و ...

شایان ذکر است با توجه به برخی شبهات درباره آزمایش های ادعایی و به دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه مشهد)، این جوان و خانواده اش به مراکز مشاوره ای و روان شناسی معرفی شدند.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس Police پیشگیری خراسان رضوی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سوسن با مرد بی حیا به اتاق خلوت نرفت و پشت کیک تولدش کشته شد! + عکس

6 دختر تهرانی مامور بودند در خیابان ها مردان را تحریک کنند!

نجات مامور پلیس تهرانی از مجازات اعدام

اشرف پهلوی با آقای بازیگر در کاخ خلوت می کرد + جزییات ناگفته

زشت‌ترین زنان دنیا کجا زندگی می کنند؟!+ تصاویر

کتک خوردن وحشتناک دانش آموز 14 ساله به دست معلم قمی + عکس

مادری دختر 8 ساله اش را برای تن فروشی فروخت !+ عکس و جزییات

نویسنده منحرف 6 دختر تهرانی را تحت سلطه وقیحانه خود داشت / دختران باید رانندگان تاکسی را لمس کرده و فیلم می گرفتند!

آخرین خبر از ردپای خانم مشهدی در ارسال پیامک ها به نمایندگان مجلس

فاجعه ای بزرگ/ بولدوزرها به جان سد ۲۵۰۰ ساله‌ هخامنشی افتادند+عکس

زن ایرانشهری با متهم آشنایی داشت؟! / فرضیه اصلی که بررسی می شود!

بارداری خیالی توران منشی شرکت راز هولناکی را برملا کرد / من عقیم هستم!

رفتار خصوصی دختر و پسر دانشجو روی مانیتورهای قطار مشهد پخش شد! / مسافری که آبروی آنان را برد

عکس بدون لباسم را به ناصر فرستادم، او دیگر ول کن نبود!

تجاوز به پسر نوجوان توسط شرور محله + عکس

لحظه کتک خوردن مرد عراقی که مزاحم زنان آبادانی شد!+تصویر

سنگسار یک مرد شیطان صفت + عکس

 

کدخبر: 391762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟