به گزارش گروه جنایی رکنا، صبح روز یک‌شنبه سوم بهمن سال‌۹۵ قاضی Judge مدیر روستا با تماس تلفنی مأموران پلیس Police از مرگ مشکوک مرد میانسالی در بیمارستانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۶۵‌ساله‌ای به نام شاپور روبه‌رو شدند که با اصابت جسم نوک تیزی به پشت سرش به کام مرگ رفته بود.

بررسی‌ها حکایت از این داشت عصر روز قبل مقتول در یک مجتمع تجاری حوالی میدان نوبنیاد جلوی دفترخانه‌ای با مردی درگیر شده که ناگهان نقش بر زمین و بی‌هوش می‌شود.

وکیل مرد فوت شده گفت: موکلم مدتی است به خاطر ملک میلیاردی با مردی به نام ارسلان اختلاف دارد. ارسلان از موکلم زمین خریده بود، اما بدهی‌اش را نمی‌داد تا اینکه روز حادثه Incident جلوی دفتر خانه‌ای با هم درگیر شدند و ناگهان شاپور روی زمین افتاد و ارسلان هم از محل گریخت.

همزمان با ادامه تحقیقات مأموران به دستور قاضی، ارسلان را بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند.

وی گفت: شاپور قرار بود سند زمین را به نام من منتقل کند، اما از آنجا که ملک خلافی داشت، به وی گفتم که هر زمان خلافی ساختمان را پرداخت کرد، بقیه مبلغ را پرداخت می‌کنم که در نهایت به توافق رسیدیم تا اینکه روز حادثه قرار گذاشتیم که در دفترخانه‌ای در مجتمع تجاری مورد نظر حاضر شویم تا سند به نام من منتقل شود.

آن روز جلوی دفترخانه با پسر شاپور درگیر شدم، اما او رفت و من همراه مقتول در راه‌پله‌ها بار دیگر به‌صورت لفظی درگیر و در یک لحظه عصبانی شدم و او را هل دادم. او تعادلش را از دست داد و با سر به لبه دیوار بر خورد کرد. همین مسئله باعث شد او از هوش برود.

در حالی که متهم این ادعا را مطرح می‌کرد مأموران فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی و راز قتل Murder را بر ملا کردند. فیلم نشان می‌داد لحظه حادثه مقتول و وکیلش در پله‌ها هستند و در همین هنگام متهم با مقتول درگیر می‌شود و در یک لحظه چاقویی از جیبش بیرون می‌آورد و ضربه‌ای به پشت گردن مقتول می‌زند.

متهم وقتی فیلم دوربین مداربسته را مشاهده کرد به قتل مرد پولدار اعتراف کرد.

قاضی مدیر روستا پس از تحقیقات تکمیلی برای متهم به جرم Crime قتل عمد کیفرخواست صادر کرد. بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه کتک خوردن مرد عراقی که مزاحم زنان آبادانی شد!+تصویر

​بلایی هولناکی که بر سر سوسن در شب تولدش آمد+ عکس

سنگسار یک مرد شیطان صفت + عکس

قتل مرد پولدار تهرانی به خاطر ملک میلیاردی

اعتراف وحشتناک دست راست ابوبکر بغدادی! + عکس

بلای وحشتناکی که بر سر دختر زائر در مشهد آمد / خاطره تلخ خبرنگار جنایی

دختر آرایشگر از پدرم حق سکوت می گرفت / قتانه را دزدیم و آزارش دادم! + عکس

لحظه ترس آور شکسته شدن بینی بازیکن آلمان +عکس

تجاوز وحشتناک به دختر زائر در مشهد /  خبرنگار جنایی گزارش داد

بستن صفحه اینستاگرامی با 2 میلیون عضو بی اخلاق در ایران

راز کثیف دختر دانشجوی بی حیا لو رفت +عکس

مهین زن مازندرانی با جن ها زندگی می کرد!

وقتی زنم در خانه تنها بود داریوش پسر عمویش به سراغش رفته بود! + عکس

دردسر ازدواج زن مشهور 40 ساله با جوان 29 ساله / داماد پایبند نماند! + عکس

کدخبر: 391747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟