شوخی عجیب با دست و پاهای قطع شده انسان در وسط بزرگراه !+ عکس  16+

به گزارش گروه ترجمه رکنا، چندی پیش رهگذران و ساکنان در محله ای نزدیک به یک بزرگراه معروف انگلیس صحنه دلخراش و باورنکردنی ای دیدند.

در کف و حاشیه بزرگراه دستان و پاهای خونینی پخش شده بودند که با توجه به حالت های آنها به نظر می رسید هنوز تازه هستند و خونریزی دارند.

مردم که وحشت کرده بودند بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و دقایقی نگذشته بود که ماشین های پلیس آژیرکشان خود را به بالای سر این دست و پاهای قطع شده رساندند.

ماموران پلیس در نگاه نخست تصور کردند که با یک قاتل سادیسمی روبرو هستند که پس از جنایت جسد مقتول را تیکه تیکه کرده و در اتوبان و حاشیه اش رها کرده است.

اما خیلی زود مشخص شد همه این تصورهای جنایی اشتباه است چرا که تیم تخصصی پزشکی قانونی که به محل پیدا شدن دست و پاهای خونین و قطع شده اعزام شده بودند با بررسی تخصصی خود را در برابر یک شوخی احمقانه دیدند.  

بررسی ها نشان داد که دست و پاهای قطع شده اندامی مصنوعی هستند و توسط گروهی ناشناس  با موم ساخته شده و به خاطر گریم حرفه ای که رویشان انجام شده استطبیعی به نظر می رسند.

با مشخص شدن این شوخی وحشتناک مردمی که تا آن لحظه بشدت ترسیده بودند و جرات نزدیک شدن به این دست و پاهای خونین را نداشتند خواستار در اختیار قرار گرفتن آنها شدند.

یکی از مردان با مزه پرانی و خنده کنان از پلیس خواست تا دست های قطع شده را به او بدهند تا به همسرش هدیه بدهد تا به جای دو دست با 4 دست ظروف را بشوید و غر نزند.

مرد دیگری نیز گفت  اگر پاهای قطع شده را پایس به او بدهد آنها را نزد همسرش برده و می گوید آنقدر او را دوست داشته که مزاحم همسرش را به قتل رسانده و برای اثبات عشقش پاهای قطع شده او را به او هدیه می دهد .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه کتک خوردن مرد عراقی که مزاحم زنان آبادانی شد!+تصویر

​بلایی هولناکی که بر سر سوسن در شب تولدش آمد+ عکس

سنگسار یک مرد شیطان صفت + عکس

قتل مرد پولدار تهرانی به خاطر ملک میلیاردی

اعتراف وحشتناک دست راست ابوبکر بغدادی! + عکس

بلای وحشتناکی که بر سر دختر زائر در مشهد آمد / خاطره تلخ خبرنگار جنایی

دختر آرایشگر از پدرم حق سکوت می گرفت / قتانه را دزدیم و آزارش دادم! + عکس

لحظه ترس آور شکسته شدن بینی بازیکن آلمان +عکس

تجاوز وحشتناک به دختر زائر در مشهد /  خبرنگار جنایی گزارش داد

بستن صفحه اینستاگرامی با 2 میلیون عضو بی اخلاق در ایران

راز کثیف دختر دانشجوی بی حیا لو رفت +عکس

مهین زن مازندرانی با جن ها زندگی می کرد!

وقتی زنم در خانه تنها بود داریوش پسر عمویش به سراغش رفته بود! + عکس

دردسر ازدواج زن مشهور 40 ساله با جوان 29 ساله / داماد پایبند نماند! + عکس

 

کدخبر: 391636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟