گروهی

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جوان 17 ساله ای همراه با سه تن از دوستانش در کارولینا به جرم Crime تعرض به دختر 16 ساله ای دستگیر شدند.

دختر 16 ساله که نامش به دلیل قانونی نامشخص است در مقابل پلیس Police گفت: من با جوشا آلن در گروه اسنپ چت آشنا شده بودم و او بارها به من پیشنهاد یک رابطه عاشقانه را داده بود و من چون او را دوست داشتم قبول کردم تا به خانه اش بروم اما وقتی رفتم با صحنه ترسناکی مواجه شدم.

جوشا آلن نیز در اعترافاتش گفت: من همیشه دوست داشتم با دوستانم این محافل را داشته باشم و به همین علت وقتی دوست دخترم را به خانه دعوت کردم از آن ها خواستم که به آن جا بیایند.

وی ادامه داد: وقتی او به خانه آمد اجازه ندادم که متوجه حضور دوستانم شود و از آن ها خواستم که در اتاقم پنهان بشوند و با دادن مشروبات الکلی دوست دخترم را رام خودم کردم تا با بیحالی که داشت در برابر من و دوستانم مقاومت نشان ندهد.

دختر نوجوان در ادامه گفت: وقتی با جوشا شانه به شانه به سمت اتاق رفتم با سه  پسر غریبه که  مواجه شدم ،بشدت ترسیدم اما طوری برخورد کردم که آن ها متوجه ضعف من نشوند.

شروع به داد و فریاد کردم و با لگد زدن قصد فرار Escape از دستشان را داشتم اما آن ها زورشان از من بیشتر بود آنهاتا حدی آزارم دادند اما به نیت شوم خود نرسیدند.

وقتی با لگد زدن به شکم جوشا آلن فرار کردم باز هم آن ها مرا نزدیک در ورودی گیر انداختند که خوشبختانه وقتی زن همسایه متوجه جیغ و درخواست کمک من شد، آن ها از ترسشان مرا رها کردند و در را بستند و من سریعا به پلیس مراجعه کردم تا این شیطان صفت ها به سزای اعمالشان برسند.

پلیس پس از ثبت اظهارات دختر جوان و اعترافات جوشا ، او و دوستانش را دستگیر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

باردار شدن دختر 16 ساله در سفر به دوبی / مادرم مرا در اختیار یک مرد در هتل گذاشت!

زن سوم شوهرم بودم و برای انتقام با برادر هوویم همخوابی کردم!

خودکشی معلم اخراجی در مقابل چشم همسایه ها + تصویر

مردی که به خاطر کثافت کاری سیستم امنیتی را دور زد! +فیلم

عکس / این 4 کودک هرگز بیدار نشدند! / 16+

وحشت مریم از رفتار مرد وقیح در کوچه خلوت +عکس

صدور کیفرخواست 54 اخلالگر در مدرسه راه شهدا / ماجرای دست درازی سرایدار به دانش آموز دختر چه بود؟ + عکس

سفارش طناب دار برای پزشک تبریزی/ علت مرگ خانوادگی برملا شد+عکس

بی حجاب شدن بازیگر زن ایرانی جلوی دوربین + فیلم و عکس

ازدواج یک زن با 2 زن ! / رازی که لو رفت+تصاویر

راز عقیم بودن مرد پس از مرگ زن باردارش لو رفت / قاضی تهران چه گفت! + عکس

 

کدخبر: 390940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟