قتل وحشیانه زن باردار با شمشیر سامورایی+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد 45 ساله ای در آمریکا به جرم Crime قتل Murder دوست دختر باردارش به 8 سال زندان Prison محکوم شد.

پیتر سایموند در اعترافاتش به پلیس Police گفت: من علاقه زیادی به دوست دخترم داشتم و شاید به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم او را باردار کنم.

وی ادامه داد: تقریبا دوست دخترم 38 هفته باردار بود که متوجه شدم به من خیانت Cheat می کند و علاقه ای برای ماندن با من ندارد و قصد دارد بچه را سقط کند.

زمانی که موبایل او را چک کردم فهمیدم تقریبا از اوایل بارداری اش با مرد غریبه ای رابطه داشته و او هم دوست دخترم را مجبور کرده بود که بچه را سقط کند.

تصمیم گرفتم موضوع را با او در میان بگذارم و مجبورش کنم که برای این کارش توضیح قانع کننده ای به من بدهد، اما وقتی شروع به حرف زدن کردم او خیلی راحت و با کمال بی شرمی گفت که از من خسته شده و از بوی من حالش به هم می خورد و دوست ندارد بچه اش که فرزند من هم بود کنار من بزرگ شود.

زمانی که حرف های او را شنیدم و رفتارهایش را دیدم مانند دیوانه ها شده بودم و با این که باردار بود او را مورد ضرب و شتم قرار دادم و مدام از او می پرسیدم که چرا این کار را کرده و اسم آن مرد بی شرم را که با زن باردار من رابطه دارد را بگوید. اما او مقاومت می کرد و با فریاد حرف های رکیکی به من  زد شاید قابل باور نباشد ولی من حاضر بودم اگر واقعیت را بگوید او را ببخشم اما او تصمیمش را گرفته بود.

پیتر در ادامه گفت: متوجه شدم او قصد ندارد کارش را جبران کند و تصمیمی که گرفته کاملا قطعی است. به همین دلیل دستم را دور گردنش گذاشتم و با تمام توان فشار دادم تا خفه بشود اما این نوع مرگ برایش کافی نبود و باید زجر کش می شد، برای همین به سراغ شمشیر سامورایی‌ام رفتم و به سمت شکمش حمله کردم به طوری که تیزی شمشیر از طرف دیگر بدنش بیرون زد و من صدای پاره شدن شکم او و بچه را شنیدم و با خونی که فوران زد من احساس آرامش و راحتی خیال کردم.

وی در ادامه افزود: وقتی که کارم را انجام دادم با پلیس تماس گرفتم و گفتم که دوست دختر باردارم را کشتم و اصلا هم به خاطر کارم پشیمان نیستم و معتقدم که باید این مدل زنان خیانت کار به بدترین وضع ممکن کشته بشوند.

پلیس پس از ثبت گزارشات و اعترافات پیتر، او را به دادگاه فرستاد و هیئت منصفه در تصمیم نهایی او را به 8 سال زندان محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عمو قناد معروف در بیمارستان بستری شد +عکس

اولین گفتگو با خانم پرستاری که در فاجعه ایرانشهر شکار شد / هر 4 جوان خبیث بودند

ازدواج مرد86 ساله با دختر 24 ساله تهرانی / یک خیریه او را معرفی کرد!

پسر عرب در حمام بود که رقیه و زینب سراغش رفتند! / پلیس مشهد عاملان را دستگیر کرد

وقتی داخل خانه شدم زنم و دوستش را در حال هم جنس بازی دیدم!

راحله 17 ساله یک روز گمشده را کجا بود؟! + عکس

عجیب ترین قتل تاریخ ایران! + تصویر

درخواست طلاق صدیقه بخاطر 17 سال شب ادراری شوهرش!

نوعروس خائن خود را به جوان دانشجو مطلقه معرفی کرد!

قتل زن جوان در خانه فساد! + عکس 2 قاتل در محاصره پلیس مشهد

کبوتری که هواپیما فوتبالیست های سعودی را آتش زد + عکس

دستگیری مرد جگرکی با 3 هزار شیشه مشروب در تهران+ عکس

نقشه نصاب ماهواره برای زن و دختر تنها در خانه

 

 

کدخبر: 390822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟