زینت وقتی چشم باز کرد دید زنده است! / او در خانه یک شیطان زندانی بود!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن 36 ساله ای در بیرمنگام به جرم Crime دیدن خانواده اش توسط شوهر بددل و شکاکی که داشت ،مورد ضرب و شتم و آسیب های شدیدی قرار گرفت.

طبق گفته های زینت او از سال 2000 تا 2016 در خانه خود زندانی Prisoner بود و اجازه نداشت حتی از پنجره به بیرون نگاهی بندازد و تنها تفریحی که داشت، استفاده از تلویزیون بی صدا بود.

وی در مقابل پلیس Police گفت: سال ها حسرت دیدن خانواده و حتی محیط بیرون را داشتم اما از ترس جرات بروز ناراحتی ام را از این قضیه نداشتم، به دلیل اینکه شوهرم بارها وقتی شکایت از زندانی شدنم را در خانه کرده بودم مرا با کمربند مورد ضرب و شتم قرار داده بود، به طوری که تا مدت ها چشمانم از شدت درد و تورم قادر به باز شدن نبود و فقط با لمس کردن اجسام می توانستم تشخیص بدهم در کجا هستم .

زینت در ادامه گفت: عزیز شوهرم ، خیلی شکاک بود و از اول ازدواج این قضیه را متوجه شده بودم اما به خاطر علاقه ای که به او داشتم سکوت می کردم، او حتی اجازه نمی داد که من لباس هایم را وقتی شستم در حیاط آویزان کنم و می گفت: در خانه لباس هایت را پهن کن و لباس های شخصی ات را زیر مبل بگذار تا جلوی چشمان من نباشد و با حرارت خانه خشک شود.

او در ادامه افزود: شاید قابل باور نباشد اما من هیچ وقت اجازه استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی را نداشتم و عزیز معتقد بود مردان با دیدن من تحریک می شوند و من حق ندارم حتی برای خودش هم دلبری کنم و باید در خانه از لباس های پوشیده و جوراب استفاده کنم.

او جدیدا بین در ورودی خانه یک شئ شبیه به سنسور گذاشته بود تا اگر من حتی دزدکی به بیرون خانه می روم و او سرکار است متوجه رفت و آمد های من شود.

روزی که من دیگر از کارهای او خسته شده بودم قصد داشتم فرار Escape کنم و به خانه پدرم پناه بیاورم ، او خیلی زود متوجه شد و وقتی که من به حیاط رفته بودم خیلی ناگهانی وارد خانه شد.

بارها با خودم تکرار می کردم که چه اشتباهی کردم، اما دیگر دیر شده بود و عزیز مرا از موهایم گرفته بود و کشان کشان به روی پله ها تا در ورودی به زمین می کوبید .

وقتی که از من توضیح و علت فرارم را پرسید توانایی حرف زدن نداشتم و این کارم او را بیشتر وحشی کرد که باعث شد با صندلی فلزی به روی زانو و بدنم بکوبد و با دمبل به سر و بینی من پی در پی ضربه بزند، به طوری که احساس کردم روح از تنم خارج شد.

وقتی به هوش آمدم متوجه شدم یک پزشک Doctor کنارم است و در حین بستن سر و صورتم با تاسف به من نگاه می کند.

وقتی به او پرخاش کردم و گفتم برای من دلسوزی نکن او گفت: من وقتی تو را دیدم به صورت پنهانی با پلیس تماس گرفتم و گزارش این جنایت Crime شوهرت را دادم، مطمئن باش به زودی می آیند و او را دستگیر می کنند.

پلیس وقتی به داخل خانه آمد عزیز را دید که از ترس قصد فرار داشت اما خوشبختانه توسط ماموران دستگیر شد.

عزیز رحمان در بازجویی گفت : از وقتی که کودک بودم این رفتار های پدرم را با مادرم دیده بودم که همیشه مادرم صورت و بدنش کبود و خونی بود، این رفتار از بچگی در من مانده بود و مثل یک عادت شده بود که حتی ازدواج هم کردم با زینت این رفتار ها را انجام دادم اما پشیمان نیستم ، این رفتار یکی از خصلت های من بود و زینت وقتی با من ازدواج کرد مجبور به تحمل بود.

پلیس پس از ثبت بازجویی ها و لیست جراحت های زینت، عزیز را به دادگاه فرستاد و هیئت منصفه بیرمنگام او را به 3 سال و 9 ماه زندان Prison محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر 16 ساله وقتی با پسری خلوت کرد، 3 پسر دیگر داخل اتاق در کمین بودند + عکس

این خانم معلم بی حیاترین زن دنیا لقب گرفت! / او در پیش دبستان درس می داد! +عکس

سعید وسوسه شده بود با هانیه که نوعروس بود، دوستی وقیحانه ای برقرار کند!

هایده مرا آواره خیابان ها کرد تا شوهرم را به خلوت خود بکشد

واقعیت ماجرای پرونده آزار دختران ایرانشهری چیست؟ / یکی از دختران از ارتباطش با متهم گفت

آخرین جزئیات پرونده آزار دختران ایرانشهر از زبان رئیس پلیس آگاهی

چرا دزدان خانه های ویلایی تابستان ها دست به کار می شدند؟

قتل زن جوان تهرانی در خانه مجردی مرد گل فروش

قربانیان شیطان صفت ها سکوت نکنند / چرا دختران آزار دیده ایرانشهر شکایت نمی کنند؟!

فوری / علت قهر عادل فردوسی‌پور اعلام شد

تجاوز به زن جوان در میان التماس هایش / راننده شیطان صفت پراید چه گفت؟!

مرد افغان پسر 6 ساله تهرانی را به ساختمان نیمه کاره برد! / کودک کابوس می بیند

 

کدخبر: 390775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟