پسرجوانی که ادعا می کرد آبرویش در یک اقدام عجیب داخل قطار مسافربری مشهد به تهران رفته است خواستار پیگیری پرونده و شناسایی مجرم شد.

با این ادعاها و با دستور قاضی تیمی از پلیس Police فتای خراسان رضوی وارد عمل شدند و پس از اقدامات تخصصی محسن که هم دانشگاهی شاکی بود را به دام انداختند.

محسن که باور نمی کرد شناسایی شده باشد در بازجویی ها گفت:در یک سفر  خارجی یک نرم افزار جدید را روی گوشی تلفن همراهم نصب کردم، اما هیچ اطلاعی از این که این نرم افزار برای جاسوسی به کار می رود، نداشتم .

وی افزود:. بعد از بازگشت به ایران  قرار شد به همراه چند تن از دوستانم و همچنین برخی از استادان دانشگاه با قطار به تهران سفر کرده و در یک کنفرانس شرکت کنیم.

محسن ادامه داد: از مدت ها پیش می دانستم که یکی از دوستان هم دانشگاهی ام که او نیز در کوپه ما بود قرار است با دختر دانشجویی ازدواج کند. آن ها در حال تدارک مراسم نامزدی بودند و مدام پیامک های عاطفی و عاشقانه برای هم ارسال می کردند. همانجا وسوسه شدم و برای تفریح و خنده سعی کردم تا با نرم افزاری که روی گوشی تلفن همراهم نصب بود به پیامک های ارسالی دوستم دسترسی پیدا کنم  وقتی دوستم به بیرون از کوپه رفته بود من هم از این نرم افزار استفاده کردم که ناگهان پیام های عاشقانه او به صورت بلوتوث روی مانیتورهای قطار پخش شد و خودم هم شوکه شدم. 

به گزارش رکنا؛این خبر متعلق به سوم دیماه سال 93 بود که رکنا بخاطر رسالت هشدار و آموزش همگانی برای جلوگیری از موارد مشابه به باز نشر آن پرداخت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

این مرد 3300 سال سن دارد! +عکس

این پسر ترکیه ای را به خانواده تهرانی فروخته اند + جزییات

سهیلا مطلقه بود که پرستار پدرش او را آزار داد

حرکات زشت ماموران پلیس با دختر 20 ساله + فیلم و عکس

2 غواص به یک کشتی غرق شده دستبرد زدند + عکس

دوست پنهان یک زن پدر 2 کودکش بود! / قتل عام لو داد + عکس

مردی همسرش را با تزریق سم خطرناک کُشت + عکس

این دانش آموزان معلمان خود را گاز می‌گیرند! + تصویر

گربه خوردن مردم سیستان خبرنگار صدا و سیما را به دادسرا کشاند!

خودکشی مجری معروف تلویزیون هنوز معماست!

اولین عکس از جسد مرد همدانی که خودش را دار زد! +تصویر

علی انصاریان مجری نشده ممنوع الکار شد! / خودش چه گفت؟!

6 دختر تهرانی مامور بودند در خیابان ها مردان را تحریک کنند!

سوسن با مرد بی حیا به اتاق خلوت نرفت و پشت کیک تولدش کشته شد! + عکس

 

کدخبر: 390581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟