به گزارش گروه حوادث رکنا، فرشاد 22 ساله که قرار بود در ملاعام اعدام شود می دانست که تا دقایقی دیگر مردم پیکر حلق آویز او را بر بالای دار نظاره گر خواهند بود.

او گفت: می دانم اشتباه کرده ام و چنین اشتباهاتی نیز جز اعدام execution تاوان دیگری ندارد اما می خواهم در این لحظات آخر عمرم به جوان ها بگویم آشنایی های خیابانی به بهانه شناخت یکدیگر برای ازدواج نتیجه ای جز عبور از مرداب فساد و فرو رفتن در دام شهوت و گناه چیز دیگری نیست خانواده ها هم باید نظارت داشته باشند و با این بهانه ، فرزندانشان را آزاد نگذارند تا به امید آشنایی با یکدیگر به مناطق تفریحی بروند.

او ادامه داد: پدرم کارگر است و من در یک خانواده متوسط بزرگ شدم پس از گرفتن دیپلم، سربازی ام را در مناطق مرزی شرق کشور گذراندم و پس از آن نیز به عنوان نگهبان یک مجموعه ساختمانی مشغول کار شدم آن جا بود که با همدستان دیگرم آشنا شدم یکی از آنها از دختران و پسران جوانی که به دور از چشم خانواده هایشان به مناطق تفریحی اطراف می آمدند زورگیری می کرد و بیشتر از یک سال نیز سابقه زندان Prison داشت. آن ها کم کم مرا هم به سمت خلافکاری های خودشان کشیدند وقتی در این مناطق خلوت، دختران و پسران را باهم می دیدیم تحریک می شدیم که ما نیز دختران را از چنگ آن ها خارج کنیم این گونه بود که با جعل عنوان مامور خودروهایی را که دخترانی با آرایش های غلیظ داخل آن نشسته بودند متوقف می کردیم و آن ها را مورد آزار قرار می دادیم . آن موقع به هیچ وجه فکر نمی کردیم که روزی در چنگ قانون Law گرفتار شویم، اما اکنون به همه جوان های هم سن و سال خودم می گویم ازدواج سنتی بهترین راه برای رسیدن به آرامش است پس نگذارید با این بهانه که می خواهیم بیشتر همدیگر را بشناسیم در منجلاب فساد و گناه گرفتار شوید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پلیس فتا پرونده مائده هژبری را پیچیده تر کرد / مصاحبه و احضار کار ما نبود!

دکتر ولایتی در سفر به مسکو دستگیر می شود؟!

درگیری مرگبار ماموران پلیس با معترضان روستایی در کازرون

دستگیری زنی که با لباس شب مقابل مسجدی رقصید + عکس

انتقادخیلی تند از صداسیما بخاطر مصاحبه با مائده 17 ساله در برنامه زنده + تصویر و صدا

نیت سلطان سکه چه بود؟!

اخراج یک خلبان بخاطر دست درازی به زن مسافر در خواب !+ عکس

نمی خواستیم قاتل روح الله داداشی اعدام شود طرفداراش اصرار کردند! + عکس

استقبال مردم ترکیه از شکیرا با باقلوای ترکی! +عکس

وقتی وارد پارکینگ شدم زنم را با مرد مکانیک در صحنه بدی دیدم+ عکس

وقتی 15 سالگی دخترم را به دنیا آوردم، مادرم از ترس آبرو به نام خودش برای او شناسنامه گرفت

کدخبر: 390566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟