به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing احشام در شهرستان مرودشت، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی های هدفمند و اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند 2 نفر از سارقان حرفه ای احشام را دریک اقدام ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس به سرقت 129 راس احشام مسروقه در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان 104 راس احشام مسروقه به ارزش 580 میلیون ریال کشف شد، خاطر نشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات بازدارنده مثل دوربین مداربسته، افزایش استحکامات، استفاده از عوامل انسانی و حیوانی به عنوان نگهبان و... مجهز کنند و از ورود افراد ناشناس و غریبه که به عناوین مختلف به آنان مراجعه می کنند به محل نگهداری احشام خود اکیدا خودداری کنند.

کدخبر: 390451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟