در ادامه گفت و گوی وی را به شرح زیر می خوانید:

چند وقت است و به چه جرمی پشت میله های زندان Prison هستی؟

بیش از دو ماه است که به خاطر بی تجربگی، ندانم کاری و دادن تعهد«مالی» محضری به نامزدم به زندان افتاده ام.

چه تعهدی به نامزدت دادی که کارت به زندان کشیده شد؟

برای این که نظر او را به خودم جلب و او را مطیع کنم 85میلیون تومان به صورت محضری به او تعهد دادم. همین جوانی و بی تجربگی ام کار دستم داد و سر از زندان در آوردم.

نزدیک به 2سال بود که نامزد بودیم و او هر بار برای رفتن زیر یک سقف بهانه می آورد و شانه خالی می کرد. هر چقدر تلاش می کردم نظرش را جلب و او را قانع کنم که سر زندگی مان برویم فایده ای نداشت و امروز و فردا می کرد.

مدتی از این ماجرا گذشت تا این که پی به اصل ماجرا و عدم تمایل نامزدم برای رفتن زیر یک سقف بردم. ماجرا از این قرار بود که نامزدم قبل از ازدواج مان به یک نفر دیگر علاقه داشت و با فشار خانواده اش و البته اصرارم با من ازدواج کرد. بعد از این که از این موضوع اطلاع پیدا کردم به خاطر علاقه ای که به او داشتم غیر مستقیم او را تحت نظر گرفتم. از آن به بعد سعی کردم به عناوین مختلف نظرش را به سوی خودم جلب کنم اما هر چقدر به نامزدم محبت می کردم کمتر نتیجه می گرفتم تا این که در مورد فرد مورد علاقه نامزدم تحقیق کردم تا ببینم او چه چیزی دارد که من ندارم و نامزدم از من فاصله گرفته و به من بی توجهی می کند.

وقتی متوجه شدم که فرد مورد علاقه نامزدم پولدار است و وضعیت مالی خوبی دارد تصمیم گرفتم با خرید ماشین و همچنین وسایل مورد علاقه نامزدم نظرش را به خودم جلب کنم و او را از فکر پسر مورد علاقه اش در بیاورم. برای همین با یک تصمیم عجولانه و غلط خودم را به چاه انداختم و با دادن تعهد محضری خودم را سیاه بخت کردم.

بعد از این که به نامزدت تعهد مالی محضری دادی چه اتفاقی افتاد؟

زمانی که به محضر رفتم و به نامزدم تعهد دادم که ظرف شش ماه برای او ماشین و وسایل مورد نظرش را فراهم می‌کنم در واقع مهر طلاق را بر زندگی ام زدم. فکر می کردم با این کارنامزدم دلش به زندگی با من گرم می شود و قبول می کند که زندگی مشترک مان را زیر یک سقف آغاز کنیم اما این ها همه اش فکر باطل و پوچ بود و گویا همسرم از قبل تصمیم اش را گرفته بود. او آب پاکی را روی دستم ریخت و گفت حاضر نیست با من زندگی کند، من هم به تعهدم عمل نکردم، در واقع نداشتم که عمل کنم چون ادعایی بیش نبود و فقط می خواستم با آن تعهد نظر نامزدم را به خودم جلب کنم و فکر نمی کردم کار به جای باریک بکشد. نامزدم وقتی دید به تعهدم عمل نکردم از من شکایت کرد و من را به زندان انداخت. تازه این به جز مهریه است، اگر نامزدم مهریه اش را هم به اجرا بگذارد فکر کنم باید تا زمان پیری ام در زندان بمانم چون پرداخت چنین مبلغی در توانم نیست.

شغل ات چیست و چقدر سواد داری؟

تعمیرکار لوازم خانگی هستم و تا مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دادم. با وجود این که تحصیلات دانشگاهی داشتم اما مثل یک آدم بیسواد برای زندگی و آینده ام تصمیم گرفتم و این طور خودم را به دردسر انداختم.

تا کی باید در زندان بمانی؟

به هر زحمتی که بود نزدیک به 11میلیون از تعهد85میلیونی ام را به نامزدم پرداخت کردم و باید بقیه را قسطی پرداخت کنم که این برایم خیلی سخت است.

از نامزدت درخواست رضایت نکرده ای تا از این مخمصه نجات پیدا کنی؟

نامزدی دیگر وجود ندارد که از او درخواست رضایت کنم. نامزدم بعد از این که دید قادر به انجام تعهدم نیستم درخواست طلاق داد و به دنبال زندگی اش رفت.

حرف آخر؟

این ماجرا برایم درس عبرتی شد تا دیگر عجولانه و از سر غرور و ناپختگی تصمیم نگیرم و پای هر تعهدی را که از عهده ام خارج است امضا نکنم تا به چنین سرنوشت غم انگیزی دچار نشوم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین داور زن در جام جهانی2018 روسیه به میدان می رود + عکس

بازیگر معروف از ممنوع‌الکاری خود گفت! +عکس

فقط 3 دختر از 41 دختر مورد آزار ایرانشهری شکایت کرده اند!

این مرد را می شناسید؟ / او بعد از زندان چه کرد؟! + عکس

این دزد متخصص بی هوشی بود؟! / چهره این دزد غلط انداز بود! + عکس بدون پوشش

عکس هایی که از جشن خصوصی ستاره های معروف ایرانی در هتل لو رفت

جزییات تازه از ربودن و آزار 41 دختر ایرانشهری / پشت پرده فاجعه بزرگ چیست؟!

نوزادان را در تهران پیش فروش می کنند! / استاندار تایید کرد

جوان شیطان صفت را شناسایی کنید + عکس

انتشار عکس های ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

راز شناسنامه سیاه ساعتی قبل از صیغه شدن دختر 14 ساله مشهدی!

داماد احمق هم عروس خانم را از دست داد و هم زندانی شد!

دستگیری دختر هزار چهره در مشهد

ماجرای ربودن و آزار دادن 41 دختر جوان در ایرانشهر چه بود؟! / تایید فاجعه بزرگ

لحظه حمله موجود سیاه عجیب الخلقه به یک سگ! + فیلم

 

کدخبر: 389517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟