به گزارش گروه جنایی رکنا، 29 فروردین‌ماه امسال بود که ساکنان ساختمانی در خیابان رجایی در منطقه 13‌آبان به مأموران پلیس خبر دادند که از خانه همسایه‌شان بوی تعفن به مشام می‌رسد. لحظاتی بعد بود که تیمی از مأموران کلانتری‌168 سیزده‌آبان در محل حاضر شدند. محل کشف جسد واحد هشتم ساختمان سه‌طبقه مسکونی بود. جسد هم متعلق به مردی 51‌ساله بود که با اصابت ضربات چاقو به قفسه سینه‌اش به قتل Murder رسیده بود. بعد از تأیید خبر بود که بازپرس ویژه قتل به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند. ساکنان ساختمان در جریان اولین تحقیقات به تیم جنایی گفتند که مقتول صاحب یک بنگاه املاک بود که به تنهایی در این آپارتمان Apartment زندگی می‌کرد. خانواده وی هم به پلیس گفتند که او با هیچ کس اختلاف مالی یا اختلاف دیگر نداشت.

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی در بررسی محل جرم Crime دست نوشته‌ای پیدا کردند که مقتول یک هفته قبل از قتل برای خودش همخانه‌ای گرفته بود. وقتی در این باره از خانواده مقتول و همسایه‌ها تحقیق شد آنها گفتند که از ماجرا خبر ندارند و متوجه رفت و آمد هیچ‌کس هم به خانه ‌او نشده‌اند.

براساس اطلاعاتی که در دست نوشته پیدا شده همخانه مقتول مردی 25‌ساله به نام مهرداد.‌الف بود، بنابراین تحقیقات برای بازداشت وی به جریان افتاد و تا اینکه کارآگاهان 23‌خردادماه مخفیگاه وی را در حوالی میدان رسالت شناسایی و او را در خانه یکی از بستگان پدرش بازداشت کردند.

مهرداد در اولین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: من از مدتی قبل به دنبال کار و خانه بودم تا اینکه روز حادثه Incident برای یافتن جایی برای زندگی قدم به داخل بنگاه مقتول گذاشتم و درباره شرایطم با او حرف زدم. او گفت که موردی برای اجاره ندارد برای همین بنگاه را ترک کردم تا اینکه ساعتی بعد تماس گرفت و خواست به بنگاهش بروم. وقتی رفتم به من پیشنهاد داد تا در بنگاه او مشغول کار شوم. او گفت که به تنهایی زندگی می‌کند و می‌توانم شب‌ها برای خواب به خانه او بروم که قبول کردم. بعد از آن توافقمان با یک‌میلیون و 500‌هزارتومان به عنوان ودیعه و ماهانه 100 هزار تومان را مکتوب کردیم.

پس از تنظیم قرار داد همان شب به خانه مقتول رفتم و درباره شرایط کار در بنگاه حرف زدم و شب را همان جا خوابیدم. متهم درباره نحوه قتل هم توضیح داد: حدود ساعت 06:30‌صبح روز 23 فروردین‌ماه بود که مقتول را بالای سرم دیدم. او بدون هیچ مقدمه‌ای از من خواست که وسایلم را جمع کرده و خانه‌اش را ترک کنم. او تهدیدکرد که اگر این کار را نکنم با پلیس تماس می‌گیرد. من بلند شدم و خواستم تا پولم را بدهد تا از خانه‌اش بروم، اما مدعی شد که پولی از من نگرفته است. من از او خواهش کردم تا پولم را بدهد و سپس سر این موضوع با هم مشاجره کردیم. او چند سیلی به من زد و به اتاقش رفت و گفت می‌خواهد بخوابد و اگر بیدار شد من نباید در خانه‌اش باشم. من که از رفتار او خیلی ناراحت شده بودم قدم به آشپزخانه گذاشتم و چاقویی برداشتم و به اتاقش رفتم. خواستم او را بترسانم تا پولم را بدهد اما او درگیر شد و شروع به فحاشی کرد. من هم با چاقو چند ضربه به طرفش پرتاب کردم که روی زمین افتاد. من هم از ترس خانه را ترک کردم. چاقو را داخل جوی آب انداختم و از محل دور شدم. متهم ادامه داد: در این مدت به عنوان کارگر رستوران یا پیک موتوری کار می‌کردم و شب‌ها را هم برای استراحت به خانه یکی از دوستان پدرم می‌رفتم تا اینکه بازداشت شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری صادر شد و تحقیقات بیشتر از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جوان شیطان صفت را شناسایی کنید + عکس

انتشار عکس های ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

قتل دختر 4 ساله توسط مادر خوش گذران!

مرد بی رحم بچه 5 ساله را به خاطر یک لنگه کفش زنده زنده به آتش کشید +عکس

ماجرای ربودن و آزار دادن 41 دختر جوان در ایرانشهر چه بود؟! / تایید فاجعه بزرگ

نقشه دزد هنگام پخش بازی تیم ملی ایران و مراکش / یک مرد از سوی پسرش کتک خورد!

راز شناسنامه سیاه ساعتی قبل از صیغه شدن دختر 14 ساله مشهدی!

دستگیری دختر هزار چهره در مشهد

اولین فیلم از لحظه حمله تروریستی در مسکو

زن جوان شوهرش را به خاطر بازیگری در فیلم های ناجور عقیم کرد+ عکس

اعتراف بهزاد و نگار به رفتار بیشرمانه با 8 زن گیلانی + عکس

پریناز و 2 پسر لباس مرد تهرانی را در خیابان خلوت درآوردند!

 

کدخبر: 389499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟