لنگه کفش (2)

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی 31 ساله به جرم Crime قتل Murder پسر 5 ساله دوست دخترش به 18 سال زندان Prison محکوم شد.

پلیس پس از دستگیری مریوان ایهانو که توسط لیلیا ( مادر الکس 5 ساله) به پلیس Police لو داده شده بود در بازجویی گفت: علت قتل الکس فقط لنگه کفش گمشده ام بود، نمیخواستم بکشمش فقط خیلی عصبی شده بودم که هر وقت من وسایل شخصی ام را می خواستم ، الکس به هر دلیل آن را قایم می کرد. من خیلی آن روز عجله داشتم که به قرار کاری ام برسم اما هر چه قدر دنبال کفشم گشتم آن را پیدا نکردم که بعدا فهمیدم الکس آن را در زیر تختش پنهان کرده بود.

وی ادامه داد: خیلی عصبی شده بودم اصلا نفهمیدم چکار می کنم فقط به یاد دارم که خیلی سریع به حیاط رفتم و گالن بنزینی که به عنوان ذخیره در خانه داشتیم را برداشتم و روی سر و صورت و بدن الکس ریختم. لیلیا خیلی جیغ می زد و می گفت: (داری چه کار می کنی؟) اما من اصلا صدای او را نمی شنیدم و فقط الکس را مثل یک حیوانی دیده بودم که باید هرچه سریع تر کباب شود.

بعد از ریختن بنزین، فندکی که در جیب شلوارم داشتم را روشن کردم و به روی الکس انداختم که خیلی سریع آتش روی او زبانه کشید و الکس در حالی که گریه می کرد زنده زنده مقابل چشمان من و مادرش سوخت.

لیلیا مادر کودک 5 ساله که شوکه شده بود در حالی که مانند دیوانه ها فقط دست به گوشی بود و در تماس با پلیس پشت سر هم فریاد می کشید، به سمت الکس حمله کرد تا او را نجات دهد اما دیگر دیر شده بود و الکس مانند پودری روی زمین ریخته شده بود.

پلیس پس از ثبت اظهارات این مرد شیطان Evil صفت و بازجویی از لیلیا متوجه شد که مادر الکس به دلیل جنونی که پیدا کرده بود به خیابان رفته بود و قصد داشت به روی خود بنزین بریزد که توسط مردم حاضر در خیابان مهار شده بود و بعد در حالی که گریه می کرد فریاد می کشید می گفت: ( اون مرتیکه آشغال پسرم را سوزوند برید بکشینش!) ابتدا مردم فکر کردند که این زن دیوانه است اما وقتی که مریوان را دیدند که از خانه در حال فرار Escape است متوجه قضیه شده و پس از تماس با پلیس او را تحویل قانون Law دادند.

دادگاه و هیئت منصفه پس از گزارشات پلیس و اظهارات طرفین ، مریوان ایهانو را به 18 سال زندان محکوم کرد.

لنگه کفش (1)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای ربودن و آزار دادن 41 دختر جوان در ایرانشهر چه بود؟! / تایید فاجعه بزرگ

جوان شیطان صفت را شناسایی کنید + عکس

انتشار عکس های ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

راز شناسنامه سیاه ساعتی قبل از صیغه شدن دختر 14 ساله مشهدی!

داماد احمق هم عروس خانم را از دست داد و هم زندانی شد!

دستگیری دختر هزار چهره در مشهد

قتل دختر 4 ساله توسط مادر خوش گذران!

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

نقشه دزد هنگام پخش بازی تیم ملی ایران و مراکش / یک مرد از سوی پسرش کتک خورد!

پیدا شدن نوزاد 2 ماهه در نیمه شب قبرستان! / مادر بی رحم دستگیر شد + تصویر

محاکمه دختر خاله به خاطر بلای هولناکی که سر پسرخاله تهرانی اش آورد

دستگیری جوان منحرف به خاطر فریب دختران اصفهانی

کدخبر: 389366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟