4 مرد سر جوانی را بریدند و بدنش را تکه تکه کردند / این جوان زن هر 4 قاتل ارتباط شیطانی داشت + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، 4 قاتلی که به طور بی رحمانه مرد مشکوکی را کشته بودند، دستگیر شدند.

پلیس بیرمنگام جسد مرد 28 ساله ای را که به طور مشکوکی کشته شده بود پیدا کردند. سر و بقیه اعضای بدن این مرد مانند انگشتان دست و پایش در حالی که قطع شده بود روی سینه اش قرار داشت.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی توانستند هویت او را آشکار سازند. این جسد متعلق به گاریندر سینگ 28 ساله بود که به طرز مشکوکی 48 ساعت بود که به خانه اش برنگشته بود.

پزشکی قانونی تعداد 40 جراحت که در بدن و سر او بود تایید کرد و گفت که با چکش و میخ سر و بدن او را سوراخ کردند و با چاقو یا شمشیر بند بند انگشتان و سر او را جدا کردند.

پلیس در پی تحقیقاتی که انجام داد توانست از طریق دوربین مداربسته 4 مرد ناشناس را در حالی که صورتشان را با کلاه پوشانده بودند تشخیص دهند.

در فیلمی که از دوربین نشان داده می شود گاریندر سلانه سلانه در حال پیاده روی است که ماشین مشکی رنگی کنار او متوقف شد و 4 مرد با مشت و لگد او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و بعد کیفی را از صندوق عقب ماشین به بیرون آوردند و با وسایل هایی مثل ابزار شکنجه Torture او را آزار دادند و کشتند. این اتفاق در ساعت 2 نیمه شب در حالی که خیابان ها تاریک بود اتفاق افتاد.

پلیس ها توانستند از طریق فیلم، در حالی که در صحنه آخر، آن ها کلاهشان را برداشتند، مجرمان را تشخیص و بازداشت کنند.

آن ها پس از دستگیری در بازجویی هایشان گفتند که گاریندر بیشتر اوقات با زنان متاهل رابطه داشت به طوری که زندگی همه را بهم ریخته بود و چهره گاریندر را در حالی که در تخت خواب با زنانشان بوده دیده بودند.

ویشال سوبا( یکی از مجرمین)گفت: من متوجه شده بودم که این اواخر زنم با کس دیگه ای رابطه دارد ولی سعی کردم او را به رفتارهای خودم مشکوک نکنم تا به موقع مچ او را بگیرم، وقتی که همسرم به باشگاه رفته بود با نصب کردن دوربین کوچکی در گوشه اتاق حرف ها و حرکات او را ضبط کردم.

شبی که من به سراغ گاریندر رفتم در حالی بود که چند ساعت قبل او با همسرم در خانه تنها بود و من تمام حرکات ناجورشان را دیده بودم. زمانی که من او را تعقیب کردم متوجه ماشین مشکوکی در خیابان شدم که از پشت،گاریندر را تعقیب می کرد، آن ها وقتی متوجه شدند من هم به دنبال او هستم از من خواستند که همراهشان سوار ماشین بشوم ابتدا ترسیدم که شاید قصد دارند بلایی سر من بیاورند اما وقتی فهمیدم که آن ها هم قربانی گاریندر شده بودند تصمیم گرفتم همکاری کنم.

در طول راه تا جایی که به خیابان خلوت برسیم متوجه شدم که همسران آن ها هم با این مرد خبیث رابطه دارند و زمان طولانی در حال با هم نقشه کشیدن برای قتل Murder او بودند. هنگامی که به من برنامه‌شان را توضیح دادند و من استقبال کردم زمانی بود که گاریندر تنها در خیابان بود و ما خیلی ناگهانی به او حمله کردیم و وقتی یاد تک تک حرکات او با همسرانمان می افتادیم او را بیشتر زجرکش می کردیم تا بمیرد.

پلیس پس از ثبت اظهارات، آن ها را برای حکم قضایی به دادگاه فرستاد.

دادگاه آن ها به زودی اعلام خواهد شد.

زن شوهردار (2)

زن شوهردار (5)

زن شوهردار (3)

زن شوهردار (6)

زن شوهردار (1)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصاویر پیامک های تهدیدآمیز به چند نماینده مجلس

راز گدایی عجیب در پرواز شیراز-قطر لو رفت +فیلم

آقا مهندس، خانم مهندس جوان را به خانه مردان مجرد و پولدار تهرانی می فرستاد +عکس

مرد جوان پس از عقیم شدن، بازیگر فیلم های ناجور شد +عکس

گروهک تروریستی «جیش‌العدل» فیلمی از وضعیت سرباز اسیر سعید براتی را منتشر کرد+ تصویر

این مرد 43 ساله هرگز خواب به چشمانش نیامده +عکس

فریبرز هنگام همخوابی با من فیلم گرفت / فیلم همه جا پخش شد و برادرم دید!

ارتباط جنسی و عاشقانه بین 2 معلم چگونه لو رفت؟ + عکس

تجاوز به یک دختر در پشت سطل آشغال دانشگاه / 2 دانشجو محکوم شدند + عکس

قتل مرد میانسال توسط یک دوجنسه جوان / با من خیلی خشن بود! + عکس

عاقبت تجاوز و ارتباط با 4 زن شوهردار  / 4 مرد سر جوان شیطان صفت را بریدند و جسدش را تکه تکه کردند + عکس

بلای وحشتناکی که حجت بر سر المیرا آورد / زن باردار خیلی التماس کرد

کتک کاری شدید زن و مرد جوان در ملاعام + فیلم

نقشه کثیف زن و شوهر برای میترا دختر جوان

کدخبر: 389020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟