به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک پدر 23 ساله به جرم Crime قتل Murder کودک سه ماهه اش به 6 سال و 6 ماه زندان Prison محکوم شد.

PAY-SPIN-Traherne_Eifion_Williams_1_JPG

تراهرنه ویلیامز به جرم قتل کودک 3 ماهه اش دستگیر شد.

او در بازجویی به پلیس Police گفت: سوفیا خیلی از وقتی که به دنیا آمده بود گریه می کرد و اعصاب من و همسرم را بهم ریخته بود اما همسرم خیلی صبر و تحمل بالایی داشت و به دخترمان خیلی علاقه مند بود اما من از بچگی از بچه ها متنفر بودم و علاقه ای به بچه دار شدن هم نداشتم ، همسرم خیلی پافشاری کرد.

شبی که من سوفیا را کشتم، مشروب خورده بودم و حال درستی هم نداشتم، خیلی عصبی بودم. بچه خیلی بی قراری می کرد و با این که هم شیر خورده بود و سیر بود اما خیلی گریه می کرد اصلا گریه هایش بند نمی آمد.

وی ادامه داد: خیلی سعی کردم با آرامش رفتار کنم اما واقعا صدای گریه هایش روی اعصاب و روان من رفته بود ، من خیلی ناگهانی سوفیا را از پاهایش گرفتم و با سر و ته کردنش جمجمه اش را به سرامیک کوباندم. همسرم خیلی جیغ می کشید و بی تابی می کرد و با حرف های رکیک سعی داشت سوفیا را از من بگیرد اما من جنون داشتم واقعا صدای گریه بچه آزارم داده بود به طوری که اصلا چشم و گوشم متوجه صدای گریه سوفیا نشده بود، همسرم وقتی فهمید راهی برای نجات بچه ندارد با خبر کردن همسایه ها سعی در مهار کردن من داشتند اما دیگر فایده ای نداشت سوفیا در همان دو ، سه برخورد اول سرش با زمین کشته شده بود.

ویلیامز گفت: من الان که در مقابل پلیس نشستم خیلی پشیمانم که زود تصمیم گرفتم اما واقعا در آن لحظه هیچ چیزی جلودار من نبود، مثل روانی ها شده بودم، الان هم همسرم و هم کودک سه ماهه ام را از دست دادم.

پلیس پس از شنیدن اعترافات او و تکمیل پرونده، ویلیامز را برای حکم قضایی به دادگاه فرستاد.

هیئت منصفه پس از خواندن گزارشات پلیس و اعترافات قاتل، او را به 6 سال و 6 ماه زندان محکوم کرد.

 

 

کدخبر: 388656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟