18-6-12-194912gomshodeh-412

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، خبر مفقودشدن پسر 7ساله سربندری از چند روز قبل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. خبرکوتاه و هولناک بود: امیر علی برای خرید از خانه بیرون رفت اما به طرز عجیبی ناپدید شد و چند ساعت بعد جسد پسربچه‌ای در نزدیکی خرمشهر درحالی‌که در آتش می‌سوخت، کشف شد. به‌نظر می‌رسید جسدی که کشف شده متعلق به کودکی هم‌سن امیرعلی است و همین موضوع احتمال قتل Murder او را تقویت می‌کرد. به همین دلیل از جسد نمونه‌برداری شد و چند روز بعد جنازه به پدر امیرعلی نشان داده شد تا او آن را شناسایی کند.
پیکر کشف‌شده سوخته بود و شناسایی آن به‌سادگی امکان نداشت با این حال پدر پسربچه گفت که به‌احتمال زیاد جسد کشف شده متعلق به پسرش است. انتشار این خبر موجی از نگرانی را در بین ساکنان منطقه ایجاد کرد. یکی از کسبه کوی شهید صباغیان بندر امام در این‌باره گفت: حالا چند روزی است که همه ترسیده‌اند و بیشتر از فرزندان‌شان مراقبت می‌کنند. از طرفی همه برای خانواده امیرعلی ناراحت هستند و با آنها همدردی می‌کنند.
در همین حال چند روز پس از کشف جسد سوخته در حوالی خرمشهر و در شرایطی که هنوز نتیجه انجام آزمایش دی‌ان‌ای مشخص نشده، بخشدار بندر امام خمینی گفت که هویت جسد کشف شده مشخص شده و جسد متعلق به امیرعلی است.
روز گذشته مادر امیرعلی جزئیات بیشتری از این حادثه Incident تلخ را شرح داد و گفت اگر جسد را ببیند از روی نشانه‌هایی می‌تواند بگوید جسد متعلق به پسرش است یا نه.

از روز حادثه صحبت کنید. چطور شد که پسرتان ناپدید شد؟
روز 15خرداد پسرم گم شد. در خانه نشسته بودیم که گفت بستنی می‌خواهم. من هم به او پول دادم و رفت مغازه نزدیک خانه‌مان که بستنی بخرد اما دیگر برنگشت. او ساعت 5:45 از خانه خارج شد و ساعت 6:45 در جاده خرمشهر جسدی را در حال سوختن کشف کردند.

شما مطمئن هستید جنازه‌ای که کشف شده متعلق به امیرعلی است؟
من هنوز جسد را ندیده‌ام اما شوهرم که دیده می‌گوید جسد پسرمان است. اما جسد کاملا سوخته بود و قابل شناسایی نبود. آنطور که اصلا نمی‌شد حتی درباره جنسیت جسد نظر داد. چون امیرعلی آن روز گم شده و همان روز هم این جنازه کشف شده می‌گویند متعلق به پسرم است.‌ می‌گویند نمونه دی‌ان‌ای هم گرفته‌اند اما هنوز نتیجه معلوم نیست.
با وجود این قرار است من فردا (سه‌شنبه) برای دیدن جسد به پزشکیقانونی بروم. پسرم نشانه‌هایی دارد که از روی آنها می‌توانم جسد را شناسایی کنم. یکی از این نشانه‌ها دندان پسرم است که افتاده بود.

در این شرایط تکلیف جسد کشف شده چه می‌شود؟
به ما گفته‌اند جسد را تشییع و دفن کنیم. مدتی طول می‌کشد تا نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شود. گفتند اگر بعد معلوم شد جنازه متعلق به فرد دیگری بوده ما چون برایش مراسم گرفته‌ایم ثواب کرده‌ایم و اگر معلوم شد جنازه امیرعلی بوده هم که پسر خودمان بوده است. فعلا بلاتکلیف هستیم.

پلیس درباره شناسایی عامل ربودن پسرتان چه تلاش‌هایی انجام داده است؟ آیا شما یا همسرتان به فرد خاصی مظنون هستید؟
از همان روز اول تحقیقات زیادی انجام دادند و هنوز هم ادامه دارد اما هنوز هیچ‌چیز معلوم نیست. خانواده ما با هیچ‌کس دشمنی و خصومتی نداشت. اگر هم داشتیم به حدی نبود که بخواهند تنها پسرمان را بدزدند.

به‌جز امیرعلی چند فرزند دارید؟
ما 6 دختر داریم و امیرعلی کوچک‌ترین فرزندمان بود. خدا می‌داند پسرم چقدر معصوم و آرام بود. او امسال اول دبستان بود و همه نمره‌هایش خوب شده بود. من هنوز هم باور نمی‌کنم که پسرم کشته شده باشد و فکر می‌کنم او گم شده و امیدوارم که زودتر پیدا شود. من با سختی کار می‌کنم و با چنگ و دندان بچه‌هایم را بزرگ کرده‌ام. به چه گناهی پسرم را دزدیدند؟

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم از من حق سکوت می خواهد!

زنم خودش را به مدیر کاروان زیارتی باخت / وقتی عکس های زشت آنان را در کنار هم دیدم خشکم زد!

شوهرم با دختر دایی اش همخوابی می کرد / راز 4 ساله حلقه نامزدی در دست عروس بی نوا

ناگفته های تلخ پدر قاتل بنیتا از پسرش در چند قدمی اعدام + عکس

زنده شدن معجزه آسای خواهر و برادر مُرده در کلات مشهد

شوهرم با زن صیغه ای اش به خواستگاری من آمده بود!

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

رضا پرستش، مسی ایران در مسکو دستگیر شد + عکس

اقدام شوم پسر قمارباز با زن جوان تهرانی به خاطر باخت سنگین

محاکمه دوباره متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا / امروز صورت گرفت + عکس

فریب خنده دار دختران زیبا از سوی مرد قوی هیکل + عکس

 

کدخبر: 388579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟