شکایت تازه خانم معلم از شیطان قلهک تهران + عکس

رسیدگی به این پرونده از اوایل دی‌‌سال گذشته با شکایت زن جوانی از مردشیطان صفتی به اتهام آزار و اذیت و سرقت Stealing اموالش از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی به جریان افتاد.

زن جوان گفت: در حوالی قلهک به عنوان مسافر سوار خودروی پژو 405 شدم که راننده آن مرد جوانی بود. راننده پس از طی مسافت کوتاهی با تهدید چاقو مرا ربود و در خیابان خلوتی مرا آزار و اذیت کرد و بعد از سرقت اموالم مرا رها کرد. با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان به دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیر مرد شیطان‌صفت وارد عمل شدند.

مأموران در نخستین گام از تحقیقات با شکایت‌های مشابه و متعددی روبه‌رو شدند که همگی حکایت از این داشت مرد جوانی در پوشش مسافرکش با خودروهای پژو، پراید و... سرقتی زنان و دختران جوان را در حوالی شمال تهران ربوده و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان آنها را داخل خیابان رها می‌کند. در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد چندی قبل مأموران کلانتری‌124 قلهک به راننده خودروی سرقتی مشکوک شدند که قصد سوار کردن زن مسافری را داشت. مأموران در تعقیب و گریز متهم را با شلیک گلوله زخمی و دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به ربودن و آزار و اذیت هفت‌زن و دختر جوان در پوشش مسافربری اعتراف کرد. بدین ترتیب چهره بدون پوشش متهم برای شناسایی شاکیان احتمالی به دستور بازپرس پرونده در روزنامه چاپ شد. در حالی که در همان روز‌های اول حدود 20‌زن و دختر جوان از متهم شکایت کرده‌بودند، صبح روز قبل زن جوانی به عنوان شاکی جدید به اداره پلیس رفت و از مرد شیطان‌صفت به اتهام آزار و اذیت و سرقت اموالش شکایت کرد.

وی گفت: من معلم هستم. مدتی قبل تاکسی اینترنتی گرفته بودم و با عجله به داخل خیابان آمدم که خودروی پرایدی جلو پایم توقف کرد. وقتی از او سؤال کردم که شما تاکسی اینترنتی هستید، مرد جوان جواب داد بله و من هم اعتماد کرده و سوار شدم که او مرا به زور ربود و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالم مرا رها کرد. در این مدت به خاطر آبرویم شکایت نکردم تا اینکه چند روز قبل، عکس متهم را که بدون پوشش در روزنامه چاپ شده بود، دیدم و تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. با طرح شکایت جدید تحقیقات از متهم ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مجری زن عرب شیفته خوش تیپی ملی پوشان ایرانی + سند

این ۴ ورزشکار ایرانی دوپینگی هستند! + جزییات تلخ و عکس

مرگ مرموز بازیگر ۲۰ ساله تلویزیون در خانه ییلاقی + عکس

شکایت تازه خانم معلم از شیطان قلهک تهران + عکس

بهاره رهنما دست به دعا شد +عکس

آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از مرگ مرموز تهدید به ترور شده بود!

من با رسول مرد همسایه همخوابی کردم! /  او از من خواست هووی جوانم را هم به خلوتگاهش ببرم!+ عکس

تجاوز وحشیانه مدیر منحرف مدرسه به دانش آموز 14 ساله/ او خانم معلم جوان را هم باردار کرده بود + عکس

مست بودم و در اتاق خواب به درخواستم توجه نکرد، با چاقو او را کشتم! + عکس

تجاوز به دو مرد که آرایش دخترانه داشتند! / ما را به یک زیر زمین بردند+ عکس

دردسر دوستی پسر دبیرستانی با زن بی حیا + عکس و گفتگو

 

کدخبر: 387767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟