آفتاب بیست و هشتم اردیبهشت ماه طلوع نکرده بود که یک کامیون حامل بار روغن موتور وارد مشهد می‌شود. این خودرو به سمت شهرک شهید رجایی می‌رود و راننده در نزدیکی منزل پیاده می‌شود. خودرو را به شاگرد جوانش می‌دهد تا به جاده سیمان برود و بار را تحویل صاحبش دهد.

طبق آنچه شاگرد کامیون برای مقام قضایی می‌گوید، خیلی خسته بوده است و خودرو را به بولوار جمهوری می‌برد‌، بعد از پل Bridge الغدیر کامیون را کناری کشیده تا استراحت کند، اما ناگهان فردی با قمه شیشه کامیون را می شکند و وارد خودرو می‌شود و سپس از راننده می‌خواهد تا سریع حرکت کند.

راننده جوان با اعلام اینکه شوکه شده بودم و راهی جز پذیرفتن خواسته‌اش نداشتم، خودرو را به سمت شهرک عسکریه بردم و دور میدان با توجه به سرعت پایین خودرو، بیرون پریدم و به سمت خودروهای پلیس Police یگان امداد که در حاشیه جاده بودند دویدم. در همین حال سارق کامیون را به سمت بولوار فرودگاه برد و من به همراه خودرو مأموران او را تعقیب کردیم تا جایی که کامیون با رفتن درون جاده خاکی در گل گیر کرد و سارق کامیون از فرصت استفاده کرد و با پای پیاده متواری شد.

بعد از پیدا شدن کامیون، مأموران در حال برگشتن به جاده اصلی بوده‌اند که با جسد غرق به خون زنی جوان مواجه می‌شوند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، قاضی Judge احمدی نژاد در صحنه حاضر می‌شود و طبق تشخیص اولیه مقام قضایی معلوم می‌شود این خانم جوان به قتل رسیده است.

راننده کامیون به عنوان تنها مظنون پرونده در بازجویی‌ها هرگونه ارتباط با این پرونده را رد می‌کند. قاضی احمدی‌نژاد در بررسی صحنه متوجه می‌شود جسد متعلق به خانمی حدود ٣۵ساله است. خون جاری از سر مقتول نشان از آن داشت که جسد به تازگی به آنجا منتقل شده است. درکنار جسد یک قمه نیز کشف شد.

به دستور مقام قضایی گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی مأموریت یافتند تا سارق متواری را شناسایی و دستگیر کنند و مالک کامیون نیز از شهرک رجایی فراخوانده شد تا در‌این‌باره پاسخ‌گو باشد.

ورود یک مظنون دیگر به پرونده

این پرونده در دست پیگیری بود که سرو‌کله مظنون به قتل دیگری نیز در پرونده پیدا شد. مأموران کلانتری آستانه‌پرست در تماس با بازپرس ویژه قتل اعلام کردند که فردی تهرانی با مراجعه به کلانتری اعلام کرده است، احتمالا مسافر یک مهمان‌پذیر همسرش را کشته باشد.

با مطرح‌شدن این موضوع پرونده کشف جسد وارد یک معما شد. مأموران با دستگیری متهم او را به مقر انتظامی منتقل کردند. طبق گفته شاهد ماجرا هنگام آمدن به مشهد با یک زوج جوان هم‌سفر شده است و با آن‌ها در یک مهمان‌پذیر ساکن شده‌ است.

به گفته این فرد، متهم و همسرش مدام با یکدیگر مشاجره داشته‌اند تا جایی که صبح بیست‌و‌هشتم اردیبهشت متوجه غیبت خانم این مرد می‌شود و با این احتمال که ممکن است حادثه‌ای رخ داده باشد، به کلانتری مراجعه کرده است.

بی‌اطلاعی راننده کامیون از هویت مقتول

به دستور قاضی احمدی‌نژاد جســـد زن جوان برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد. مالک کامیون نیز در بازجویی‌ها با اظهار بی‌اطلاعی از هویت مقتول اعلام کرد که اصلا قرار نبوده‌است شاگردش کامیون را به بولوار جمهوری ببرد. این مرد میان‌سال هرگونه ارتباطی با این پرونده را رد

کرد.در ادامه پیگیری این پرونده، طبق اعلام پزشکی قانونی این خانم جوان به علت ضربه به سر در اثر سقوط Fall از بلندی و خون‌ریزی، ضربه مغزی شده و جان باخته است. از سویی با شناسایی هویت مقتول موضوع به خانواده‌اش اعلام شد.

١۵سال غیبت

با احضار خانواده مقتول اولیای دم اعلام کردند که هیچ تمایلی برای پیگیری پرونده ندارند. این خانم ١۵سال است که هیچ مراجعه‌ای به خانواده‌اش نداشته است و آن‌ها هیچ نشانی‌ از او نداشته‌اند. خانواده مقتول با بیان اینکه اعتیاد او را به این روز انداخت و به دنبال دردسر جدیدی نیستند بدون اعلام شکایت دادسرا را ترک کردند.

پیدا شدن همسر مرد تهرانی

بررسی پرونده مفقودی همسر مرد تهرانی در یکی از مهمان‌پذیرهای مشهد که به دستگیری همسر این خانم جوان منجر شده بود نیز نشان داد که شاهد ماجرا اشتباه کرده و این فرد نه تنها همسرش را نکشته است، بلکه همسر او در ساعات اولیه صبح برای زیارت مهمان‌پذیر را ترک کرده و حوالی ظهر بازگشته است.

با به دست‌آمدن این اطلاعات مرد تهرانی که یکی از مظنونان این پرونده بود آزاد شد.

اعترافات دیرهنگام شاگرد کامیون

باز‌شدن چند گره از این پرونده و اطلاع پیدا‌کردن مقام قضایی از هویت مقتول و همچنین اقدامات مجرمانه خانم جوان برای دست‌یافتن به موادمخدر و جایی برای خواب، فرضیه‌ دیگری را پیش روی قاضی احمدی‌نژاد گشود.

این احتمال وجود داشت که شاگرد کامیون این خانم را سوار کرده باشد و هنگامی که برای رسیدن به نیت شوم خود، خودرو را کنار بولوار جمهوری نگه داشته است، سارق سر رسیده باشد.

بازجویی‌های تخصصی از شاگرد کامیون با این فرضیه آغاز شد. مرد جوان ابتدا با تکرار همان موضوعات قبلی مدعی بود که این خانم را تاکنون ندیده است، اما در ادامه جلسه بازجویی که با حضور قاضی احمدی‌نژاد برگزار شد، مرد جوان چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و اعلام کرد: « آن روز صبح بعد از اینکه کامیون را گرفتم، اول شهرک شهید رجایی این خانم را از کنار خیابان سوار کردم و به بولوار فرودگاه رفتیم. درهای خودرو را قفل کرده بودم که ناگهان مردی خودش را درون خودرو انداخت و پس از طی مسافتی خودم را از خودرو پایین انداختم و هیچ نقشی در این قتل نداشتم.»

دو احتمال دیگر

با گشوده‌شدن این کلاف سردرگم، دستور ویژه‌ای برای دستگیری متهم فراری پرونده صادر شد. قاضی احمدی‌نژاد با اشاره به ادامه پیگیری‌های قضایی این پرونده تا مشخص‌شدن علت اصلی مرگ، بیان کرد: با اعلام نظریه پزشکی قانونی، این احتمال وجود دارد که زن جوان برای فرار Escape از دست سارق خودش را از خودرو به پایین انداخته و دچار حادثه Incident شده باشد. همچنین این فرضیه وجود دارد که سارق با زن جوان دستشان در یک کاسه بوده است و سارق در یک نقشه از پیش طراحی شده پس از سوار‌شدن زن جوان به تعقیب و سرقت Stealing کامیون اقدام کرده باشد. تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

من با رسول مرد همسایه همخوابی کردم! /  او از من خواست هووی جوانم را هم به خلوتگاهش ببرم!+ عکس

تجاوز وحشیانه مدیر منحرف مدرسه به دانش آموز 14 ساله/ او خانم معلم جوان را هم باردار کرده بود + عکس

مست بودم و در اتاق خواب به درخواستم توجه نکرد، با چاقو او را کشتم! + عکس

تجاوز به دو مرد که آرایش دخترانه داشتند! / ما را به یک زیر زمین بردند+ عکس

قتل مرموز دانش آموز کلاس دهمی در سرویس بهداشتی

دردسر دوستی پسر دبیرستانی با زن بی حیا + عکس و گفتگو

سقوط مرگبار مرد بدهکار هنگام جلب / در شهرک غرب تهران رخ داد

آخرین خبر از پرونده ناظم منحرف دبیرستان معین تهران

داماد نمک نشناس تهرانی زن صیغه ای هم داشت! + عکس

اعتراف تلخ دانش آموز 12 ساله مشهدی که مشروب به مدرسه برده بود!

زن صیغه ای تن به خواسته شوهر بی حیایش داد! / دوست شوهرش هم دستگیر شد + عکس

مرگ مرموز 3 زن در تهران / از مرگ مشکوک در سرویس بهداشتی تا سقوط از ساختمان در پاسداران

زن جوان کودک یک روزه ای را از بیمارستان دزدید / حالا این دختر 8 ساله است! + عکس

دستگیری مردان آلومینیومی در مرز ترکیه + عکس

دستگیری نصاب ماهواره هنگام تجاوز به پسر تهرانی در پشت بام + عکس

کدخبر: 387578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟