به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد هندی به نام "گورشی" در پی توهمات خود برای افزایش برکت زندگی اش گلوی دختر 4 ساله اش را برید.

شرح این حادثه Incident ناگوار گونه است ؛پدر هندی ابتدا دخترش را با خودش به بازار Store می برد و پس از خوراندن شیرینی و میوه مورد علاقه دختر 4 ساله اش در بیرون از خانه ، او را به خانه می آورد.

در اواخر همان شب هنگامیکه اعضای خانواده در خواب بودند او دخترش ویکتیم را از خواب بیدار می کند و با خودش به سمت بالکن می برد و سپس گلویش را با چاقو می برد و طبق اعتراف پدر قاتل The Murderer ، قبل از بریدن گلوی دخترش ،وردهایی را گفته و سپس شروع به بریدن گلوی دخترش میکند.این رویداد در روز 5شنبه در محله پیپاد واقع در جوداپور رخ داده و به گفته پلیس Police این مرد هندی به جرم Crime خود اعتراف کرده است .

اعتراف این مرد هندی از زبان پلیس بدین گونه بوده :"من فرزندم را بیشتر از زندگانی خود دوست دارم و دخترم را به عنوان یک قربانی هدیه کردم". پس از پیدا کردن جنازه دختر 4 ساله و شکایت شابانا(مادر دختر 4 ساله)، گروهی از کارشناسان پزشکی قانونی تمام شواهد موجود در صحنه جرم را پیگیری دقیق تر خواستند .خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

کدخبر: 387567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟