مرگ تلخ دانش آموز 13 ساله در حیاط مدرسه / پرونده مدیر و معلم ورزش در دادگاه دزفول + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 17.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

به گزارش گروه جنایی رکنا، اکنون بیش از دو سال از آن روز می گذرد اما طبق کارشناسان دادگستری که به دستور قاضی پرونده را بررسی کرده اند در این حادثه 50 درصد مقصر ماجرا را دانش آموز جان باخته دانستند. در این نظریه کارشناسی 30 درصد معلم ورزش و 20 درصد مدیر مدرسه مقصر اعلام شده است.
به گزارش پرونده، اولین روز آخرین ماه سال 94 بود که علیرضا به اجبار معلم، علی رغم اینکه بیماری قلبی داشت دور حیاط مدرسه دوید و همین اقدام باعث حمله قلبی به او شد. علیرضا دانش آموز اول دبیرستان پس از چهار روز تحمل کما جان باخت.

پدر داغدیده دراین باره می گوید: حادثه Incident در روز شنبه یکم اسفندماه سال 94 هنگام ورزش اجباری اتفاق افتاد. دبیر ورزش بار اول او را با اشاره دست و در ادامه به سمت او می رود و او را بلند می کند ولی فرزندم مجدد می نشیند که دوباره معلم به سمت او آمده و با اشاره دست هایش او را مجبور به دویدن در دور زمین ورزش (حیاط مدرسه) می کند.

معلم وسط زمین می ایستد و دویدن بچه ها را تماشا می کند و با وجود اطلاع از بیماری پسرم، علیرضا را مجبور به دویدن دور زمین می کند. در فیلم حادثه کاملا مشخص است که فرزندم هیچ رغبتی به ورزش کردن نداشته است و تنها با اجبار و تحکم معلم ورزش علیرغم میل باطنی اش دور زمین میدود و ورزش می کند. بعد از دویدن دور زمین پسرم سمت نیمکت می رود و می نشیند و کمتر از یک دقیقه تمام علایم حیاتی اش را از دست داد و پس از چهار روز تحمل کما جان باخت. 
پدر علیرضا در پایان گفت: معلم ورزش در اظهاراتش عنوان کرده است که من علیرضا را مجبور به ورزش نکردم و حتی با نمایش فیلم حادثه در حضور او تصویر خود را در فیلم انکار می کند و می گوید من نیستم. اکنون این خانواده در انتظار تشکیل دادگاه در تیرماه سال جاری هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مدیر کارخانه گفت عاشقم شده و مرا صیغه کرد / خشکم زد وقتی گفت صیغه ات تمام شد برو!

کلاهبرداری 4000 میلیاردی از یک بانک در تهران

داماد بدجنس نوعروسش را فروخت!

بازیگران سینمای ایران مرد اعدامی را از پای چوبه دار نجات دادند +عکس

فرزاد با نیت شرورانه بارها نوشین 17 ساله را به خانه ای برد

کشف جسد بازیگر مشهور در خانه ویلایی اش + عکس

2 زن مچ مرد بی حیا را در سرویس بهداشتی زنان گرفتند / او با گوشی اش فیلم می گرفت + فیلم

تلاش قاضی یک پرونده اعدام، معلم فیزیک آبادانی را از مرگ نجات داد

قتل عام به خاطر قهر کردن همسر +عکس

نکبت یک مرد دامان زن و فرزندش را آلوده کرد+عکس

راز جسد سوخته پسر 7 ساله در نزدیک فرودگاه آبادان چیست؟

وقتی زن صیغه ایم را روی نیمکت پارک ملت همراه 2 جوان غریبه دیدم، با چاقو به جانش افتادم

سرقت از توریست آلمانی در لاهیجان

کدخبر: 387025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟