به گزارش گروه حوادث رکنا، کیمیا، ۲۳ ساله که به اتهام قتل Murder دختر خردسالش دستگیر شده بود در حالی که عنوان می کرد موادمخدر همه زندگی ام را به آتش کشید درباره چگونگی وقوع این حادثه Incident به بازپرس ویژه قتل گفت: همسرم آلوده به موادمخدر بود و به همین خاطر هم نمی توانست جایی کار کند.

هر بار هم که دوستان و آشنایان کاری برایش پیدا می کردند او یا با بهانه های واهی سراغ آن کار نمی رفت و یا اگر مجبور می شد تنها ۲ یا ۳ روز می توانست به کارش ادامه بدهد و پس از آن هم صاحبکار او را به خاطر اعتیاد شدید اخراج می کرد. من هم چاره ای جز زندگی با او نداشتم چرا که در همین مدت خودم نیز آلوده مواد افیونی شده بودم.

همسرم برای تامین هزینه های سنگین مواد مخدر Drugs به خرید و فروش این بلای خانمان سوز روی آورد تا این که حدود ۲ سال قبل همزمان با تولد دخترم او نیز توسط ماموران انتظامی دستگیر و روانه زندان Prison شد. از آن روز به بعد من برای تامین هزینه مواد مصرفی ام دچار مشکل شدم این در حالی بود که هیچ کدام از بستگانم نیز به من کمکی نمی کردند اگر چنان چه پولی هم به دست می آوردم نمی توانستم آن را برای نوزادم هزینه کنم چرا که از شدت خماری نمی توانستم به او توجه کنم. به همین خاطر با پسر جوانی که در همسایگی ام زندگی می کرد رابطه برقرار کردم و مهر رسوایی بر پیشونیم خورد.

او برای مصرف موادمخدر به خانه من می آمد و من هم از مواد او استفاده می کردم و گاهی نیز برایم موادمخدر تهیه می کرد تا این که چند روز قبل او برایم کمی مواد مخدر آورد و من که دیگر تحمل خماری را نداشتم بلافاصله استعمال مواد را شروع کردم این در حالی بود که مائده دختر ۲ ساله ام به دلیل بیماری بسیار بی قرار بود و گریه می کرد من که از این وضعیت عصبانی شده بودم نفهمیدم چگونه او را زدم که ناگهان دیدم دخترم حرکتی نمی کند.

جرأت نداشتم او را به بیمارستان ببرم به همین خاطر ۳ روز جسد او را در خانه پنهان کردم تا این که موضوع را با پسر جوان در میان گذاشتم و تصمیم گرفتیم جسد را مخفیانه دفن کنیم. اما هنگامی که پیکر بی جان دخترم را لای ملحفه ای سفید گذاشتم تا در گوری که حفر کرده بودیم دفن کنم ماموران انتظامی وارد محل شدند و ما را دستگیر کردند.

بازپرس پرونده دستور داد تا پسر جوان را به اتاق او بیاورند تا اظهارات او را نیز بشنود. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس / علی قهرمان بدنسازی تهران چگونه کشته شد؟ + گفتگو با قاتل

تجاوز به دختر شیرازی در خانه جوان شیطان صفت /  شهلا معلم خصوصی بود + عکس

 شوهرم را خواب کرد و بالای سرم آمد! / نقشه مرد شیطان صفت برای تصاحب زن جوان یک مرد ناشنوا در مشهد

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

پسر عاشق پیشه پس از ازدواج دختر خاله اش رفتار شیطانی کرد

ماجرای گمشدن 7 کودک پاکستانی در شهر ری چه بود؟

خواب 4 میلیارد تومانی تبهکاران تهرانی در خانه اعیانی پسر تاجر + عکس

خربزه، جان کودک ۳ ساله خراسانی را گرفت

زن عروسکی عروسی کرد و مُرد! + تصاویر

کشف جسد 8 مرد و 3 زن عریان در لب مرز +عکس

تجاوز شرور تهرانی به بچه محل ورزشکار + عکس

این مرد را می شناسید؟ / اوبه زن تنها رحم نکرد + عکس بدون پوشش

کدام خانم بازیگر دلباخته تهیه کننده متجاوز بود + جزییات

تجاوز به دانش آموزانم مرا جوان تر می کند! + عکس خانم معلم

کدخبر: 386379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟