زن ۳۳ساله در گوشه راهرو روی صندلی نشسته بود و با خودش چیزهایی زمزمه می‌کرد. او از شوهرش شکایت کرده و با تشکیل پرونده کودک‌آزاری و همسر‌آزاری به کلانتری ۲۵مشهد آمده بود تا به قول خودش تکلیفش را روشن کند.

سمیه با دیدن کار‌شناس مشاوره کلانتری احساس دلگرمی کرد. او که دنبال دو گوش شنوا می‌گشت تا یک دل سیر از زمانه و سرنوشت خود گلایه کند سرصحبت را باز کرد و به افسر پلیس Police زن گفت: « خانم شما خودتان مادر هستید و حتما درک می‌کنید من چه می‌گویم. شوهرم من را با بداخلاقی و تندخویی‌هایش عاصی و دیوانه کرده است. اگر فقط من را عذاب روحی و روانی می‌داد باز هم خیالی نبود و به خاطر دو بچه معصوم و بی‌گناهم تحمل می‌کردم. اما او ...».

صدای هق‌هق گریه سمیه سکوت اتاق مشاوره را شکست. افسر پلیس زن به او دلداری داد و گفت: « صبور باش خواهر خوبم‌، هر مشکلی راه‌حلی دارد.»

زن جوان که با حالتی برافروخته نگاهش را به پنجره اتاق مشاوره کلانتری دوخته بود حرف افسر پلیس را قطع کرد و گفت: «شوهرم ،یعنی مردی که باید سایه سرم باشد به مواد‌مخدر صنعتی معتاد Addicted شده است، حالا بماند که چطور خودش را دستی دستی به این بلای خانمان‌سوز دچار کرد. او مدام من و دو بچه‌ام را با بداخلاقی مورد آزار و اذیت و شکنجه Torture روحی قرار می‌دهد.

یک چاقوی بزرگ مثل شمشیر دارد که با آن تهدید‌مان می‌کند. چند رو‌ز قبل بدون دلیل با شلاق Whip به جان دختر چهار ساله‌ام افتاد. با دیدن این صحنه داشتم دق می‌کردم. رفتم جلو تا بچه را از دستان بی‌رحم او نجات بدهم. با عصبانیت یک سیلی محکم به صورت پسر کوچولویم که یک ساله است زد و به سویم حمله‌ور شد. من را داخل اتاق زندانی Prisoner و در را قفل کرد. دیگر از این زندگی خسته شده‌ام. آدم با نداری می‌سازد و با ناچاری زندگی می‌کند. اما تحمل این رفتارها سخت و شکننده است.»

با تشکیل پرونده مأموران انتظامی کمکم کردند و به دستور مقام قضایی ترانه عزیزم فعلا به یکی از مراکز نگهداری کودکان بهزیستی معرفی شد.

شوهرم در تحقیقات پرونده می‌گوید قصد تربیت بچه‌ها را دارد. آیا واقعا این کارها‌، روش صحیح تربیت بچه است؟ پدر این اعتیاد بسوزد که غیرت و حیثیت و محبت و معرفت آدم‌ها را از بین می‌برد. امیدوارم هستم.مشکلمان حل بشود، خیلی نگران آینده هستم.
متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم آنقدر بد حجابی کرد تا جای که شرور محل دست از سرش بر نمی دارد!

مال حرام زنم را از من گرفت!

خبر بد برای خانواده فردین / افغانی ها در مرگ او چه نقشی داشتند؟+عکس

ناصر دست از سر نوعروس بر نمی داشت / او سمیه را در محل کارش دیده بود!+عکس

حمله تبهکار چاقو به دست به آرایشگاه زنانه در بجنورد

محموله بی صاحب / گفتگو با 2 قاچاقچی بین المللی مشروبات الکلی+عکس

وقتی 16 ساله بودم خانه مان آتش گرفت و من در محاصره دود و آتش عاشق شدم!

ردپای یک دختر در قتل فجیع خواهرزاده 20 ساله محمد اسحاق

نقشه کثیف، سرنوشت راننده تریلی را به باد داد

تیرباران بیوه 18 ساله توسط پیرمرد افغانی

بازی احمقانه پسر نوجوان برهنه با تیر چراغ برق + فیلم

8 سکانس از مرگ های هولناک در مشهد

کدخبر: 386369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟