این 4 جوان  کابوس ارامنه تهران بودند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت Stealing های خاص پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری گروهی از سارقین منازل در منطقه شرق تهران بویژه در منطقه مجیدیه خبر داد که در سرقت های خود بیش از 800 میلیون تومان طلا و ارز سرقت کرده بودند .
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر عنوان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت مشابه در منطقه مجیدیه تهران که عمدتا هموطنان ارامنه در آنجا سکونت دارند ، موضوع جهت رسیدگی ویژه در دستور کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

3
در بررسی های میدانی بعمل آمده از محل های سرقت ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت ها می بایست توسط یک گروه از سارقین منزل انجام شده باشد که به شیوه تخریب درب منازل ، در ساعت های اولیه شب اقدام به سرقت نموده و در سرقت های خود نیز تنها طلاجات و وجوهات نقد داخل منازل را سرقت کردند .

2
در ادامه ی اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری این گروه از سارقین و در بررسی تصاویر بدست آمده از یکی از محل های سرقت که در آن از دوربین های مداربسته استفاده شده بود ، کارآگاهان موفق به شناسایی به یکی از سارقین حرفه ای منزل به نام "احمد . غ" ( 27 ساله ) شدند ؛ در بررسی سوابق این متهم مشخص شد که وی پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت منزل دستگیر و روانه زندان Prison شده و آخرین بار پس از طی کردن 6 سال دوران محکومیت به تازگی از زندان آزاد شده و مجددا سرقت های منزل را از سر گرفته است .
با شناسایی دقیق "احمد" به عنوان یکی از سارقین ، دستگیری این متهم حرفه ای در دستور کار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و پس از شناسایی مخفیگاهش در حاشیه جنوبی شهر تهران ، در 31 اردیبهشت ماه امسال در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این محل مقادیری از اموال مسروقه کشف شد .
"احمد . غ" پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی و در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب سرقت شد و مدعی بود که اینبار پس از آزادی Freedom از زندان هیچگونه سرقتی انجام نداده اما با ارائه دلایل و قرائن غیر قابل انکار از سوی کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشود و به ایجاد گروهی از سارقین به سرگردگی خود و انجام سرقت های متعدد در مناطق شرق تهران بویژه در منطقه مجیدیه تهران اعتراف کرد .

1
"احمد . غ" که اعتیاد شدیدی به هروئین و شیشه دارد ، در اعترافاتش ضمن معرفی سه همدست دیگر خود عنوان داشت که در ساعت های اولیه شب و در زمانیکه چراغ خانه ای روشن نمی شد اقدام به شناسایی محل های سرقت خود می کردند و در ادامه با اطمینان از عدم حضور صاحبخانه در منزل ، به شیوه تخریب و توپی زنی وارد منازل شده و سرقت های خود را انجام می دادند .
سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، در ادامه اعلام این خبر فزود : با شناسایی سه عضو دیگر این گروه از سارقین حرفه ای و سابقه دار ، کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی در چندین مرحله اقدام به دستگیری سه عضو دیگر این گروه از سارقین کرده ؛ در ادامه تحقیقات و با بررسی پرونده های مشابه تعدادی از محل سرقت های شناسایی و مالباختگان به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند .
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص ارزش مالی این پرونده نیز گفت : با شناسایی تعدادی از محل سرقت و در بررسی اظهارات و شکایت مالباختگان ، تاکنون ارزش مالی این پرونده به بیش از 800 میلیون تومان رسیده و در حال حاضر تحقیقات از متهمین جهت شناسایی دیگر محل های سرقت در دستور کار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی دادسرای ویژه سرقت در اختیار پلیس اگاهی قرار دارند .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته هایی از انحرافات دیگر در دبیرستان معین تهران / فیلم وحشتناک دوم به قاضی تحویل داده شد

اولین عکس ناظم منحرف دبیرستان معین با لباس زندان / این مدرسه ساقی داشت و مشروب در زنگ تفریح سرو می شد

عروس و داماد تهرانی 3 ساعت قبل از مراسم ازدواج به دادگاه خانواده رفتند! + عکس

این زن مرگ دیگران را بو می‌کشد + عکس

پلیس وظیفه شناس شیراز کیف پر از طلا را به دست صاحبش رساند

روایت رئیس روانپزشکی پزشکی قانونی از معاینه ۷ دانش‌آموز دبیرستان معین تهران

شکار مار به دست آقا معلم+عکس

فیلمی که راز نامادری سنگدل سعودی و ارتباط او با پسر نوجوان را لو داد

این 4 ملوان ایرانی با سرنوشت مبهم ایرانی 40 ماه اسیر دزدان دزیایی بودند+عکس

سناریوی زن نازا برای ربودن نوزاد از بیمارستان همدان

نماینده مجلس: یکی از پرونده های سعید طوسی محرمانه بود / پرونده او بسته نشده است!

10 روز با مردگان رفت و آمد کردم! / این مرد وقتی از کما خارج شد ذکر امام حسین ( ع) می گفت

خودکشی زن جوان در جاده ساری - نکا + فیلم

کدخبر: 385957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟