به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمدرضا امیری، رئیس پلیس Policeآگاهی استان کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال وصول پرونده ای با موضوع فعالیت باندی که در زمینه سرقت Stealing طلاجات کودکان فعالیت داشتند موضوع رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: برابر تحقیقات بعمل آمده، خانمی با اغفال کودکان خردسال داخل کوچه های خلوت، بزور اقدام به سرقت دستبند و گوشواره طلای آنها کرده و با همدستی فردی دیگر به عنوان راننده اقدام به فرار Escape می کند.
امیری گفت: با تحقیقات گسترده و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سرکرده این باند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه در یکی از محلات کرمانشاه دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه این متهم در بازجویی های صورت گرفته به کار مجرمانه خود با همدستی یک خانم اعتراف کرد، اظهار داشت: ماموران در ادامه کار خود با شناسایی دیگر متهم پرونده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
وی ادامه داد: خانمی که انجام سرقت طلاجات دختران خردسال را انجام داده بود ضمن اعتراف به کار خود عنوان کرد طلاهای مسروقه را به شخص دیگری فروخته است، از همین رو فرد مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.
امیری گفت: متهمان در ادامه تحقیقات به ارتکاب یک فقره سرقت دیگر با همان شیوه اعتراف و در ادامه با راهنمایی آن ها، محل های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در ادامه از معرفی متهمان پرونده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.
وی در پایان به خانواده ها توصیه کرد از رها کردن کودکان خود در کوچه و پارک خصوصا اگر طلاجات به همراه دارند خودداری کنند تا زمینه سوء استفاده برای چنین افرادی فراهم نشود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / آزار دانش آموزان پسرانه دبیرستان معین رد شد

زن بدنساز با پسر پورشه سوار تهرانی هم خوابی کرد تا او را به دام بیندازد / در خانه ویلایی چه گذشت؟

مقاومت در برابر معاینه جسمانی دانش آموزان دبیرستان معین تهران

درخواست 2 خواهر بی حیا از 3 جوان تهرانی / شب پدر را به در خانه فرستادند!

سلاخی فجیع یک زوج به دست قاتل بی رحم در خیابان + فیلم 16+

دوربین های مدار بسته راز قتل یک مرد تهرانی در تصادف ساختگی را لو داد + عکس

جا خوش کردن مار جعفری در یک پراید! + عکس

وقتی مرد 73 ساله عروس جوان را از چنگ شوهرش در آورد + فیلم

آزار و اذیت تا چند وقت در پزشکی قانونی قابل تشخیص است؟

قرار نبود این مرد عرب بمیرد! + فیلم

اعتراف 2 خواهر به کاسبی در پاتوق فساد مادرشان +عکس

دختر ملک عبدالله مدل شد! / رسوایی در پادشاهی سعودی + عکس

همخوابی وقیحانه مدیر بازرگانی با کارمند دختر / آرمین باردار کرد!

کدخبر: 385679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟