به گزارش گروه جنایی رکنا، این جنایت Crime ساعت 11 شب هشتم دی سال 93 در یک خانه ویلایی در تهران نو رخ داد. دو جوان ناشناس به در خانه مردی 60 ساله رفتند و او را به قتل Murder رسانده و متواری شدند.ماجرای این جنایت به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد. دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان وارد عمل شدند.

در نخستین تحقیقات مشخص شد که پدر خانواده از مدت‌ها پیش با همسرش اختلاف داشته است.مادر خانواده در بازجویی‌ها گفت: شوهرم مردی سختگیر بود و همیشه به دخترم سحر که مهندس صنایع غذایی است به خاطر رشته دانشگاهی‌اش اعتراض می‌کرد و مدام می‌گفت چرا ازدواج نمی‌کنی. از سویی همیشه به شوهر فرشته دختر دیگرم نیز انتقاد داشت و می‌گفت چرا سرکار نمی‌رود و بیکار در خانه می‌نشیند.

اختلاف ما بیشتر سر این موضوع‌ها بود. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان پلیس Police خواهران دوقلو را که هر دو مهندس صنایع غذایی هستند تحت بازجویی قرار دهند.

سحر که دچار تناقض گویی شده بود در اعترافاتش گفت: چون پدرم به بهانه‌های مختلف مرا اذیت می‌کرد به ستوه آمده بودم و با مردی به نام «یاور» مشورت کردم تا پدرم را بترساند و وی نیز پذیرفت اما هرگز به وی نگفتم پدرم را به قتل برساند.

با اعترافات این دختر ناخلف، یاور دستگیر شد و خیلی زود اعتراف کرد که برای کشتن Killing فرزاد دو پسر محصل را که هم محلی شان است اجیر کرده بود.

با اعترافات این مرد، دو پسر دانش‌آموز به نام‌های ساسان و میلاد دستگیر شدند.

ساسان که عامل اصلی این جنایت هولناک است در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge عبداللهی و چهار مستشار محاکمه شد.

این پسر جوان وقتی پشت تریبون ایستاد در آخرین دفاع گفت: قتل را قبول دارم اما هیچ گاه قصد کشتن این مرد را نداشتم، چند روز پیش از جنایت یاور نزد من و میلاد آمد و گفت مردی در تهران دخترانش را خیلی شکنجه Torture می‌دهد. او خواست که این مرد را به قتل برسانیم و 200 هزار تومان به ما پول داد تا چاقو و لباس بخریم. شب حادثه Incident ما به در خانه قربانی رفتیم، من زنگ خانه را زدم و به دختر او گفتم به پدرت بگو بیرون بیاید. وقتی آمد با او درگیر شدیم، میلاد وی را هل داد همزمان من 4 ضربه به او زدم و از محل فرار Escape کردیم. بنابر این گزارش، در پرونده این جنایت ساسان عامل اصلی جنایت شناخته شده و یاور به همراه خواهران دوقلو و میلاد با اتهام معاونت در قتل مجرم شناخته شدند.این متهمان پس از محاکمه به قصاص وحبس محکوم شدند اما این حکم در دیوان نقض شد و این پرونده را بار دیگر به دادگاه کیفری و به شعبه پنجم ارجاع داد این بار پرونده درشعبه پنجم به ریاست قاضی بابایی ویک مستشار بررسی شد وپس از محاکمه عامل قتل ساسان به قصاص محکوم شد یاور به اتهام معاونت به 15سال حبس ومیلاد و دو دختر هم به 3 سال حبس محکوم شدند. حکم صادره از سوی دیوانعالی کشور تأیید شد.

کدخبر: 385533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟