رازگشایی از قتل  فجیع در  میدان تلویزیون مشهد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرتیپ قادر کریمی، رئیس پلیس Police استان خراسان رضوی گفت: اعضای این باند با دو مقتول اختلاف های قدیمی و شخصی داشتند که ساعت ظهر روز 22 اردیبهشت ماه سرنشینان خودروی پراید با متوقف کردن خودروی پژو ۴۰۵ سفید رنگ اقدام به تیراندازی و قتل Murder ۲ سرنشین پژو کردند. 

قتل در میدان تلویزیون
وی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی بلافاصله وارد عمل شدند و بررسی های اولیه نشان می داد تعدادی از اعضای باند به تهران گریخته و خانه ای را اجاره کردند، اما اطلاعات دیگری به دست آمد که نشان داد متهمان قصد دارند به مشهد آمده و با همدستان خود دیداری داشته باشند. 

قتل در میدان تلویزیون
کریمی اظهار کرد: کارآگاهان پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس اعضای باند را شناسایی و دستگیر کردند. تحقیقات از این متهمان در حالی ادامه دارد که بررسی های پلیس نشان می دهد اعضای باند در تیراندازی و قتل سال گذشته در منطقه قاسم آباد نقش داشته و متهم اصلی پرونده در سال ۸۴ مرتکب سرقت Stealing مسلحانه از طلافروشی شده و در زندان Prison با اعضای باند آشنا شده است. 

قتل در میدان تلویزیون
رئیس پلیس خراسان رضوی گفت: متهم اصلی پرونده در بازجویی های اولیه پرده از راز جنایت Crime و قتل در سهرستان تربت جام برداشت و به ارتکاب این جنایت نیز اعتراف کرده است. متهم اصلی پرونده در اعترافات خود مدعی شد: من به خونخواهی برادر دوستم این کار را کردم.

قتل در میدان تلویزیون

کدخبر: 384933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟