دفاع از ناموس دختر دانشجو در برابر بوکسور تهرانی / نگار با ضربات مشت کشته شد  +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا،سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : ساعت 9 صبح 9 شهریور ماه سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 کشف جسدی در مسیل رودخانه خشایار به کلانتری 120 سیدخندان اعلام شد .

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد کارگران شهرداری در زمان لایروبی رودخانه ، با جسد پیچیده شده در داخل یک پتوی زرد رنگ مواجه شدند ؛ بلافاصله با تأیید خبر اولیه ، موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی Judge کشیک ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران اعلام ، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل The Murderer یا قاتلان در دستور کار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در بررسی های اولیه بعمل آمده از سوی تیم شخیص هویت و بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص شد که جسد متعلق به یک خانم جوان حدودا 30 ساله است که بنا به نظریه تیم تشخیص هویت حداقل چند روز از زمان فوت می گذرد .

سرهنگ حمید مکرم ، در خصوص نحوه شناسایی قربانی جنایت Crime عنوان داشت : چند روز پس از تشکیل پرونده مقدماتی و آغاز تحقیقات جهت شناسایی هویت مقتوله ، اعضای یک خانواده با مراجعه به کلانتری 103 گاندی اعلام داشتند که یکی از اعضای خانواده شان به نام "نگار" ( 31 ساله ) - دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیک - که در تهران مشغول به کار است ، از چند روز گذشته به تماس های تلفنی آنها پاسخگو نیست . به همین علت اعضای خانواده ی نگار به واسطه نگرانی شدید در خصوص سلامتی وی ، از شهرستان به تهران آمده ؛ ابتدا به محل سکونت نگار در محدوده میدان ونک و در ادامه محل کار او مراجعه کرده اما اطلاعی از سلامتی نگار کسب نکرده و نهایتا تصمیم می گیرند تا موضوع را به پلیس اطلاع دهند .

با طرح شکایت با موضوع فقدان خانم جوان به هویت مشخصِ نگار 31 ساله و ثبت آن در سیستم جامع پلیس ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بررسی سوابق افراد فقدانی و مطابقت آنها با مشخصات اجساد ناشناس ، در تطابق مشخصات فقدانی با جسد کشف شده در مسیل رودخانه ی خشایار موفق به شناسایی وی شدند .

در ادامه ، خانواده ی نگار به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده ؛ جسد نگار توسط آنها شناسایی و نهایتا صحت شناسایی صورت گرفته نیز توسط پزشکی قانونی نیز تأیید می گردد .

خانواده ی نگار در توضیحات خود به کارآگاهان عنوان داشتند : " نگار پس از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیک موفق به دریافت بورسیه تحصیلی مقطع دکتری در یکی از کشورهای اروپایی شده بود اما به علت قانون Law کشور میزبان که امکان کار در آن کشور برای دانشجویان وجود ندارد ، نگار به تهران آمده و مشغول به کار شده بود تا هزینه تحصیلی خودش را تأمین کند ؛ مدتی از شروع به کار نگار در تهران گذشت و پس از مدتی ، در تماس های تلفنی که نگار با ما داشت ، عنوان می کرد که با شخصی آشنا شده که به واسطه موقعیت کاری و ارتباطات خوبی که این شخص در سیستم اداری دارد ، پیگیر تأمین هزینه تحصیلی خود از طریق سیستم دولتی است اما نگار در خصوص این شخص توضیح بیشتری به ما نداد .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح دستگیری متهم پرونده افزود :

با توجه به اظهارات خانواده ی نگار ، کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی نهایتا موفق به شناسایی فردی به نام سعید . ق ( متولد 1353 ) شدند . با شناسایی "سعید" به عنوان مظنون اصلی پرونده ، کارآگاهان به محل سکونت وی در منطقه سیدخندان – خیابان سهروردی شمالی رفته وروز دوم اردیبهشت ماه امسال در اقدام به دستگیری وی کردند .

در زمان دستگیری "سعید" و در بازرسی از محل سکونت وی ، کارآگاهان موفق به کشف گوشی تلفن همراه و همچنین زیورآلات متعلق به مقتوله شدند که خانواده ی نگار پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی ، اقدام به شناسایی گوشی تلفن همراه و همچنین زیور آلات کشف شده کردند .

با وجود دلایل و قرائن بدست آمده بویژه کشف اموال مقتوله از محل سکونت "سعید . ق" ، وی همچنان منکر هرگونه آشنایی خود با نگار شده و مدعی بود که گوشی تلفن همراه کشف شده را به صورت دست فروشی و در محدوده خیابان جمهوری خریدار کرده است !! .

سرانجام روز 7 خرداد ماه امسال "سعید" لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " آشنایی من و نگار ابتدا از طریق فضای مجازی آغاز شد ؛ با ادامه آشنایی ، متوجه شدم که نگار به تنهایی در تهران زندگی می کند و قصد دارد تا هزینه ی اقامتش را جهت ادامه تحصیل در اروپا تأمین کند ؛ به این بهانه به او نزدیک شده و به او عنوان داشتم که دوستانی در سیستم اداری دارم که می توانند هزینه اقامتش را از طریق سیستم دولتی تأمین نماید تا اینکه با او در محدوده سیدخندان قرار ملاقات گذاشتم " .

متهم که سابقه فعالیت ورزشی در رشته بوکس را دارد ، در خصوص نحوه ارتکاب جنایت گفت : " نگار پس از سوار شدن به ماشین ، متوجه شد که من قصد آزار و اذیت او را دارم ؛ با من درگیر شد و شروع به داد و بیداد کرد ؛ در یک لحظه متوجه شدم که چندین مشت محکم به سر و صورت او زدم ؛ ابتدا تصورم این بود که بیهوش شده اما در ادامه متوجه شدم که نگار فوت کرده است ؛ صندلی شاگرد را خواباندم تا کسی متوجه ی جسد نشود ؛ چند ده متر جلوتر ، یک ماشین حمل اثاثیه ی منزل ایستاده و کارگران در حال انتقال وسایل به داخل خانه بودند . بدون آنکه آنها متوجه شوند ، پتویی را از روی اسباب و اثاثیه برداشته ؛ جسد را داخل آن پیچیده و داخل رودخانه انداختم و بلافاصله از محل دور شدم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ".

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده ارتباط ناظم منحرف دبیرستان پسرانه تهران با خانواده امام جمعه اسبق شیراز چیست؟! + فیلم

جنجال فیلم عمل غیر اخلاقی خانم معلم با دانش آموز سر کلاس درس + عکس

این مرد کوتوله ناگهان غول بیابانی شد ! +تصاویر حیرت انگیز

اعدام یا شلاق؛ مجازات ناظم منحرف دبیرستان تهرانی چیست؟

دوست صمیمی ام وقتی زنم تنها بود به خانه ام رفت / این مرد اعدام می شود؟ + عکس

جدال زنانه آزاده نامداری و پرستو صالحی بخاطر افطاری رییس جمهور + عکس

الهه مطلقه بود و میثم او را به دوستانش فروخت! / زن 18 ساله سرنوشت تلخی دارد!

فوری /عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران در هلند کشته شد + عکس

فحاشی به خانم بازیگر ایرانی به یک دلیل عجیب + عکس

دفاع از ناموس دختر دانشجو در برابر بوکسور تهرانی / نگار با ضربات مشت کشته شد +عکس

حضور خواننده لس آنجلسی در مراسم ناصر ملک مطیعی + عکس

کاملترین فیلم اعترافات ناظم منحرف اخلاقی دبیرستان در غرب تهران / من به بچه ها دست نزدم + جزییات تکاندهنده

فوری/ یافتن بسته ای مشکوک به بمب در مجلس / وضعیت قرمز اعلام شد

تعرض به دانش آموزان پسر تهرانی در یک دبیرستان / اعتراف معلم شیطان صفت و ناگفته های خانواده ها +فیلم

جواب منفی 4 زن و مرد بازیگر معروف به دعوت افطاری رییس جمهور + عکس

وقتی وارد خانه شدم دخترم دستپاچه شد و جوان غریبه از خانه فرار کرد!

 

کدخبر: 384620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟