سوگند بیگناهی طاهره در قتل شوهرش / ما بچه دار نمی شدیم! + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح 2 فروردین ماه سال 94 صدای فریادهای کمک خواهی طاهره 34ساله در آپارتمانشان در یکی از خیابان های محله نعمت آباد پیچید و همسایه ها را به واحد آپارتمانی آنها کشاند.

همسایه ها وقتی برای کمک به خانه این زن رفتند با جنازه خونین شوهر 30ساله اش سجاد روبه رو شدند . پلیس Police در جریان قرار گرفت و جنازه خونین سجاد به پزشکی قانونی فرستاده شد. طاهره در همان بازجویی مقدماتی گفت: وقتی من و شوهرم با هم درگیر شدیم او با چاقو به سینه اش زد و خودکشی کرد.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی فرضیه خودکشی را رد و اعلام کرد مرد جوان بر اثر اصابت تیغه چاقو از سوی یک نفر دیگر به قتل Murder رسیده است بار دیگر طاهره تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر قتل شد.

در حالی که طاهره خود را بی گناه می خواند علیه وی کیفرخواست صادرشد. این زن در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و مادر شوهرش برای وی حکم قصاص خواست.

طاهره گفت: من و سجاد 8 سال قبل در شهرستان با هم ازدواج کردیم و برای زندگی به تهران آمدیم. زندگی بدی نداشتیم اما چون بچه دار نمی شدیم خانواده سجاد در زندگی مان دخالت می کردند وخیلی اوقات باعث درگیری بین ما می شدند.

وی ادامه داد: سجاد مدتی بود معتاد Addicted و عصبی شده بود. چون روز 6 عید جشن عروسی برادرزاده ام بود از سجاد خواستم تا برای شرکت در جشن عروسی به شهرستان برویم اما او بهانه گیری کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. چند دقیقه بعد سجاد آرام شد و از من خواست تا چمدانم را ببندم. مشغول جمع کردن لباس هایم بودم که بار دیگر با هم درگیر شدیم و کار به کتک کاری کشید. او گفت به مسافرت نمی رویم. دعوای من و شوهرم تا نیمه شب ادامه پیدا کرد و ما خوابیدم. صبح زود سجاد بیدار شد. او که آرامتر شده بود گفت عصر به سفر می رویم اما تماس تلفنی خواهرش باعث شد تا بار دیگر من و شوهرم با هم درگیر شویم. سجاد که حال طبیعی نداشت به سمت من حمله کرد و گلویم را گرفت. او می خواست مرا خفه کند که او را هل دادم. سجاد همان موقع به آشپزخانه رفت و یک کارد به دست گرفت و به سینه اش زد. من که شوکه شده بودم چاقو را از سینه اش بیرون کشیدم و با داد و فریاد همسایه ها را خبر کردم. من واقعا شوهرم را نکشتم و در این ماجرا بی تقصیرم.

در پایان جلسه هیات قضایی طاهره را به قصاص محکوم کرد.اما این حکم در دیوان عالی کور تایید نشد.

به این ترتیب پرونده بار دیگر برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قضات دادگاه این پرونده را لوث تشخیص داده و حکم به برگزاری قسامه دادند.

به این ترتیب قرار شد اولیای دم 50 نفر از بستگان نسبی خود را به دادگاه معرفی کنند تا قسم بخورند طاهره قاتل The Murderer است و برای وی حکم قصاص صادر شود.

بنا به این گزارش، در غیر این صورت زن جوان 50 بار سوگند بی گناهی می خورد و از اتهام قتل شوهرش تبرئه می شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آموزش ارتباط جنسی در دبیرستان پسرانه تهران / مسئول مدرسه دستگیر شد

فوری/ 100 نفر در کلاردشت مسموم شدند

بن سلمان زنده می ماند؟!/ تیم پزشکی صهیونیستی به ریاض رفت !

اولین عکس از قاتل عاطفه / این مرد دختربچه را کشت تا کلیه هایش را بدزدد!+جزییات

وقیح ترین اقدام در مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی+ فیلم و عکس

تجاوز هولناک به زن جوان توسط 2 دوست صمیمی شوهرش

حمید صفت باز به زندان بر می گردد + عکس آزادی

جزییات تجاوز فجیع به یک مادر و دختر در یک گاراژ +عکس

عکس / صحنه دلخراش مرگ سرنشینان یک پژو 206 در سیل زنجان

دختر 18 ساله ای که مرد 60 ساله خواستگارش بود! / گریه های پدرم را دیدم و به امام رضا(ع) پناه بردم

اسید پاشی روی خودروهای پارک شده میهمانان افطاری در میرداماد تبریز + عکس

قتل هولناک دختر مو بلوند در روز تولدش + عکس

 

کدخبر: 384420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟