آخرین دفاع پسرجوان که پسر دایی اش را در 13بدر کشته بود + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه سیزدهم فروردین 95 پیکر نیمه جان یک پسر 24ساله به نام پدرام به بیمارستانی در لواسان منتقل شد. آثار بریدگی و جراحت روی بدن این پسر نمایان بود. وی تحت عمل جراحی قرار گرفت اما به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

با مرگ مرموز این پسر پدرش اعلام شکایت کرد و مدعی شد پسرش در جدال خانوادگی کشته شده است. این مرد گفت: سیزدهم فروردین ماه بود و من و خواهر و برادرهایم در خانه پدری مان در لواسان دور هم جمع شده بودیم. پسرم و پسر خواهرم به نام اشکان با هم به خرید رفتند تا بساط جوجه کباب را فراهم کنند. وقتی آنها از خرید برگشتند پدر پیرم مبلغ 35 هزار تومان بابت خرید به اشکان داد. پسرم سر همین موضوع ناراحت شد و به پدربزرگش گلایه کرد.

وی ادامه داد: آنجا بود که پسرم و اشکان با هم درگیر شدند. اشکان به زور پسرم را از خانه بیرون انداخت. اما پدرام با شکستن شیشه بالای در دوباره وارد خانه شد و قسمت هایی از بدنش دچار بریدگی شد. آنجا بود که اشکان با یک تکه شیشه به شکم پسرم زد و موجب مرگ او شد.

با شکایت این مرد اشکان 25ساله بازداشت شد اما خودش را بی گناه خواند. وی در بازجویی ها گفت: وقتی پدربزرگم به من پول داد پدرام ناراحت شد . او گفت پدرش مدتی است بی کار است و وضع مالی خوبی ندارد. او از پدربزرگم خواست تا بیشتر به وضعیت مالی آنها رسیدگی کند اما وقتی پدربزرگم گفت به خاطر مشکلاتی که مادرم دارم و دچار معلولیت است در هزینه های زندگی به ما کمک می کند پدرام عصبانی شد و من برای اینکه او را آرام کند از او خواستم خانه را ترک کند.

وی ادامه داد: پدرام مست بود و حال طبیعی نداشت که با شکستن شیشه بالای در سعی کرد به زور وارد خانه شود. به همین خاطر قسمتی از شیشه بالای در به شکمش فرو رفت. پدرش فوری او را به بیمارستان رساند اما کار از کار گذشته بود.

وی گفت: باور کنید من ضربه ای با شیشه به پدرام نزدم و هیچ وقت قصد کشتن Killing او را نداشتم.

با تناقض گویی های سایر اعضای خانواده که شاهد ماجرا بودند برای اشکان کیفرخواست صادر شد و پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.وی در جلسه دادگاه خودش را بی گناه خواند و گفت:

قبول دارم آن روز همراه پدرام مشروب خورده و مست بودم اما باور کنید من ضربه ای به او نزدم. پدرام حال طبیعی نداشت که شروع به شکستن اسباب خانه پدربزرگم کرد.همان موقع پدربزگم گوشی موبایلش را به من داد تا با پلیس Police 110 تماس بگیرم اما اشکان فکر کردم قصد دارم از او فیلم بیگرد و فیلم را به ماموران پلیس نشان دهم. به همین خاطر شروع به فحاشی کرد. من هم او را از خانه پدربزرگم بیرون کردم.همان موقع مادرم را که دچار معلولیت جسمی است به همراه پدربزرگم به یک اتاق بردم اما اشکان سعی داشت از بالای در وارد خانه شود که او را هل دادم. او خودش هنگام وارد شدن از بالای در بی احتیاطی کرد و شیشه شکسته به شکمش فرو رفت.

در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک های موجود در پرونده اشکان را به قصاص محکوم کردند. اما این حکم در دیوان عالی کشور تایید نشد. به این ترتیب پرونده اشکان برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد.

وی دیروزدر شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اسلامی و با حضور یک مستشار در حالی از خود دفاع کرد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

وی گفت: باور کنید من در قتل Murder پدرام بی تقصیر بودم.من وپدرام از بچگی با هم بزرگ شده بودیم و من هیچ وقت راضی به مرگ او نبودم.دوساله بودم که پدرم را از دست دادم و چند سال بعد مادرم به خاطر تزریق یه آمپول اشتباهی دچار معلولیت شد.به همین خاطر پدربزرگم از نظر مالی به ما کمک می کرد و پدرام از این ماجرا ناراحت بود.حالا از وقتی به زندان Prison افتاده ام مادرم با پدربزرگم زندگی می کند.

وی در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه چرا قبلا گفته بودی یک ضربه با شیشه به قربانی زده ای گفت: من تحت فشار روانی به قتل اعتراف کرده بودم و حالا می گویم بی گناهم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

توئیت جنجالی خبرگزاری رسمی عربستان در اهانت به پیامبر(ص)

دختر 16 ساله پس از شب وحشتناک در پارتی خودکُشی کرد / خشایار او را بیهوش کرده بود

جزییات فرار بن سلمان از کاخ با بدنی خون آلود

جوان 18 ساله که روی طناب دار مُرده بود زنده شد / در چابکسر رخ داد

این ستاره های خانم و آقا رفتارهای زشتی دارند + عکس و جزییات

رفتارهای خونسردانه مردی با چاقویی فرو رفته در سرش + فیلم عجیب

فیلم / وحید مرادی امروز در خانه حسین گودرزی قتل را بازسازی کرد + اختصاصی

اعترافات شوکه کننده یک زن/ شوهرم پدر نوه دختری ام است ! + عکس

حمید صفت از زندان آزاد می‌شود / این خواننده اعدام نخواهد شد!

قتل عاطفه 9 ساله برای دزدیدن کلیه هایش ! / قاتل جسد را آتش زد + عکس دختربچه

پیدا شدن اجساد خلبان هواپیمای یاسوج ، رییس هیات والیبال و مادر 2 برادر

این شیاد را می شناسید؟! او به زنان تهرانی پیشنهاد ازدواج می داد + عکس

کدخبر: 383778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟