به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بامداد پنجم خرداد ماه امسال یک دختر جوان به کلانتری تهرانسر رفت و از سه مرد که وی را ربوده و آزار داده بودند شکایت کرد. دختر جوان گفت: مادرم در بیمارستان شماره ۲ بستری است. من شب به بیمارستان رفتم و بالای سر مادرم ماندم. آخر شب در راه بازگشت به خانه با سه مرد افغان مرا ربودند و به زور به خانه ای در همان حوالی بردند. یکی از آنها که حدوداً 25 ساله بود مرا آزار داد. همان موقع می خواستم با گوشی موبایلم با پلیس Police ۱۱۰ تماس بگیرم اما مرد جوان گوشی را از دستم گرفته آن را به زمین پرتاب کرد. او به زور مرا به زیر زمین خانه متروک بود. می گفت می خواهد مرا بکشد که دوستانش وساطتت کردند. آنها که با دیدن گریه های من دلشان به رحم آمده بود از مرد جوان خواستند تا مرا رها کند.

به دنبال شکایت دختر جوان پلیس به خانه متروک رفت و مرد جوان به نام عظیم و دو همدست ۱۷ ساله اش را بازداشت کرد. آنها  در حالی که فقط چند ساعت از وقوع جرم Crime گذشته بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغرعبدالهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه دختر جوان به تشریح ماجرا پرداخت. وی گفت: مرد جوان مرا آزار داد اما دو پسر نوجوان فقط شاهد ماجرا بودند. مرد جوان حتی می خواستم مرا به قتل Murder برساند که توانستم از دست او بگریزم.

سپس عظیم در جایگاه ویژه ایستاد و ادعای عجیبی مطرح کرد. وی گفت: متاهلم و همسرم در افغانستان زندگی می‌کند. من برای کار به ایران آمده بودم و با دو پسر نو جوان در خانه اجاره ای زندگی می کردیم. نیمه شب مشغول درست کردن سحری بودم که زنگ در خانه به صدا در آمد. وقتی مقابل در خانه رفتم با دختر نوجوان روبرو شدم. او گفت مادرش در بیمارستان بستری است و پولی برای پرداخت هزینه ها ندارد. من که دلم برای او سوخته بود او را به داخل خانه دعوت کردم و ۵۰ هزار تومان به او پول دادم اما دختر جوان پول بیشتری می خواست. من که عصبانی شده بودم از او خواستم تا خانه را ترک کند اما او عصبانی شد و خودش گوشی موبایلش را به زمین کوبید و سپس خانه ما را ترک کرد. حالا هم نمی‌دانم چرا چنین شکایتی را مطرح کرده است.

سپس دومین متهم در جایگاه ایستاد و حرف های متهم ردیف اول را تایید کرد. وی گفت: دختر جوان با پای خودش به خانه‌مان آمده بود اما من و دوستم او را آزار ندادیم.

سومین متهم اما گفت: من خواب بودم و چیزی از ماجرا ندیدم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و دختر جوان را به پزشکی قانونی معرفی کرد. بعد از اظهار نظر پزشکی قانونی قضات دادگاه درباره این پرونده حکم صادر می کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وحید مرادی شرور معروف تهران هنگام بازسازی قتل حسین چه گفت؟ + فیلم اختصاصی

راز هولناک ازدواج یک مرد با 2 خواهر!

دردسر دوست مجرد داماد برای عروس جوان / خسرو خیلی مهربان است!

مادر سنگدل نوزادش را در دریای خون بند ناف رها کرد تا بمیرد + عکس

اولین گفتگو با پدر عاطفه / ماجرای درآوردن کلیه ها دختر 9 ساله چه بود؟ + عکس

زن معتادی که جراح معروفی شد + عکس

«فرمون» به سمت مرگ پیچید / استاد شرمنده ایم! + عکس

مردی که بچه دار نمی شد با ساطور دست های همسرش را قطع کرد! +عکس

عشق اینترنتی، زن جوان را پای چوبه دار برد + عکس

دستگیری سرهنگ قلابی برای سیزدهمین بار در تهران! + عکس

دانش آموز 12 ساله مشهدی با قرص های روانگردان 5 دوستش را مسموم کرد!

درگیری خونین قمه کش ها به خاطر تصاحب یک زن در بلوار طبرسی مشهد

بلایی که زن برادرم به زندگی من و خودش آورد!

 

کدخبر: 383777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟