این 3 زندانی شکارچیان شب های تهران بودند + عکس بدون پوشش

سرهنگ داوود فرد در توضیح این خبر گفت : روز 29 فروردین ماه امسال  دو برادر با مراجعه به کلانتری 154 چیتگر به مأمورین اعلام کردند که دو سرنشین یک دستگاه خودرو پراید 132 سفید رنگ ، تحت عنوان مأمورین پلیس Police مبارزه با موادمخدر اقدام به سرقت Stealing بیش از 500 هزار تومان وجه نقد همراه آنها کردند .

مالباختگان در توضیحات خود به مأمورین عنوان داشتند : از پل Bridge عابر پیاده پائین آمده بودیم که ناگهان یک خودرو پراید 132 سفیدرنگ با دو سرنشین در برابر ما توقف کرد ؛ سرنشین پراید پس از پیاده شدن به سمت ما آمد و ضمن معرفی خود به عنوان سرهنگ پلیس [ مبارزه با ] موادمخدر عنوان داشت : "به ما گزارش دادند که افرادی با مشخصات ظاهری شما در این منطقه اقدام به فروش موادمخدر می کنند" و به این بهانه شروع به بازرسی ما دو نفر کرد و در حالیکه 500 هزار تومان پول همراه ما را در بر روی صندلی ماشین ریخته بود از ما خواست تا کمی از ماشین آنها فاصله بگیریم ؛ در همین زمان وی به سرعت سوار ماشین شد و به همراه راننده خودرو به سرعت از محل دور شدند و ما تنها موفق به برداشتن پلاک خودرو به شماره انتظامی ایران38/*** س 87 شدیم .

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص نحوه دستگیری اولین متهم پرونده گفت : مأمورین کلانتری 154 چیتگر با بهره گیری از شماره پلاک ارائه شده از سوی مالباختگان اقدام به شناسایی مالک خودرو کرده ؛ در ادامه مشخص شد که خودرو به نام یک خانم ثبت شده اما خودرو در اختیار همسر وی به نام "اکبر . پ" ( 45 ساله ) می باشد .

با شناسایی تصویر "اکبر . پ" توسط دو شاکی پرونده ، این شخص توسط مأمورین کلانتری دستگیر شد اما در تحقیقات اولیه با انکار انجام هرگونه سرقت مدعی بود که قطعا مالباختگان شماره پلاک خودرو او را به اشتباه برداشتند اما دو شاکی پرونده ( دو برادر ) در مواجه حضوری ، وی را به صورت 100 درصدی و به عنوان راننده پراید در زمان سرقت مورد شناسایی قرار دادند .

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در توضیح دستگیری مجرم سابقه دار و حرفه ای به نام "بابک . ت" به عنوان متهم اصلی پرونده گفت : " اکبر . پ که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب سرقت شده بود ، پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار و با 5 فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف نزاع و درگیری منجر به قتل Murder عمـد ، سرقت ، اخاذی و ... مورد شناسایی قرار گرفت ".

در ادامه ، "اکبر . پ" که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به دهها فقره سرقت تحت عنوان مأمور با همراه همدست خود به نام "بابک . ت" ( 39 ساله ) اعتراف کرد ؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "در داخل کمپ ترک اعتیاد با بابک آشنا شدم ؛ ... ؛ در زمان سرقت ها من راننده بودم و بابک نیز پس از شناسایی سوژه های مورد نظر از خودرو پیاده می شد و سرقت ها را انجام می داد ؛ پول حاصل از سرقت را به صورت مساوی با هم تقسیم می کردیم و گوشی های مسروقه را نیز بابک در شهرستان کرج می فروخت ".

با شناسایی تصویر "بابک " به عنوان سارق اصلی و شخصی که خودش را به عنوان سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر به مالباختگان معرفی کرده ، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در شهرستان کرج – منطقه حیدرآباد کرده و روز 20 اردیبهشت ماه امسال  ضمن دستگیری وی ، در همان بازرسی اولیه از محل دستگیری متهم موفق به کشف تعداد زیادی گوشی تلفن همراه متعلق به افراد غیر شدند .

سرهنگ داوود فرد ، در خصوص دستگیری نفر سوم در این پرونده نیز افزود : همزمان با ورود کارآگاهان به داخل مخفیگاه بابک . ت ، یک دستگاه خودرو سمند نقره ای رنگ با پلاک های مخدوش و ناخوانا به مخفیگاه بابک نزدیک می شود که خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی متوقف و در بازرسی از داخل آن چندین دستگاه گوشی تلفن همراه کشف می شود ؛ راننده سمند به نام "منصور . خ" ( 35 ساله ) در همان لحظه دستگیری صراحتا به مسروقه بودن تمامی گوشی های تلفن همراه کشف شده اعتراف کرد و عنوان داشت که تمامی سرقت های خود را با همراهی بابک انجام داده و آخرین سرقت آنها نیز مربوط به چند ساعت قبل می باشد .

منصور در خصوص نحوه آشنایی با متهم اصلی پرونده ( بابک ) به کارآگاهان گفت : با بابک بچه محل هستیم و حدودا 4 سال است که همدیگر را می شناسیم ؛ برای سرقت به تهران می آمدیم ؛ من تهران را زیاد بلد نیستم و بابک می گفت که برای سرقت کجا برویم اما در بیشتر مناطق تهران را سرقت کردیم .

"بابک . ب" نیز پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، چاره ای جز اعتراف نداشت و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دهها فقره سرقت اعتراف نمود و گفت : " بارها به اتهام سرقت و همچنین کلاهبرداری Fraud در پوشش عناوین دستگیر و روانه زندان Prison شدم ؛ ... ؛ آخرین بار حدود 3 سال پیش بود که به همین جرم Crime (سرقت تحت پوشش مأمور ) به زندان رفتم و حدود 3 ماه پیش بود که از زندان آزاد شدم ؛ ... ؛ در زمان سرقت خودم را تحت عنوان مأمور [ مبارزه با ] موادمخدر معرفی می کردم ؛ ... ؛ سرقت های خود را با خودروهای پراید سفید 132 متعلق به اکبر آغاز کردم اما زمانیکه اکبر دستگیر شد ادامه ی سرقت ها خود را اینبار با همراهی منصور و با خودرو سمند نقره ای او از ساعت 6 صبح تا 10:30 شب انجام می دادم " .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر سه متهم پرونده گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهمان پرونده به دهها فقره سرقت ، سوابق متهمان بویژه متهم اصلی پرونده در ارتکاب جرایم مختلف بویژه سرقت های تحت عنوان مأمور ، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان ، پراکندگی مناطق ارتکاب سرقت در سطح شهر تهران و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگان ، هماهنگی های لازم با بازپرس محترم شعبه 10 دادسرای ناحیه 10 تهران جهت انتشار بدون پوشش تصاویر متهمان صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگان که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند " .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوی/ ترور بن سلمان تایید شد + عکس

آخرین خبر از جنجال خوردن گربه ها در روستاهای فقیر سیستان و بلوچستان + عکس

شنای نماینده مجلس و فرماندار با کت و شلوار در استخر +عکس و جزییات

ناصر ملک مطیعی ستاره ماندگار سینمای ایران درگذشت + آخرین مصاحبه

این 2 دزد مهربان را می شناسید! / درخواست قاضی از مردم تهران+فیلم گفتگو وعکس

بلای وحشتناکی که بر سر «آتنا» دختر بچه گیلانی آمد / پدرش غم سنگینی دارد!+عکس

اقدام سیاه 3 کارگر افغان با پسر 7 ساله تهرانی

با بهرام قرار کاری داشتم ولی مرا به حاشیه شهر برد / آتنا التماس کرد! +عکس

امیر وقتی به پاتوق دوستانش رفت فهمید دوستانش خواهر او را بیهوش کرده و در اتاق خوابانده اند!

آوار سیل بیخ گوش تهران / 89 تن در لواسانات و فشم از مرگ نجات یافتند + عکس و جزئیات

محاکمه مادر به خاطر مجبورکردن دختر 17 ساله اش به ازدواج

قتل جوان ایرانی در ناگویای ژاپن / عضو ایرانی باند یاکوزا به خاطر قتل در تهران دستگیر شد + عکس

زنم روس است و در فرانسه با یک مرد غریبه زندگی می کند / شکایت تاجر ایرانی در تهران

زن بی نوایم را فقط به خاطر چند بار تماس تلفنی رییس شرکت کشتم!

کدخبر: 383635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟