این 2 جوان را می شناسید؟ / آنها با چاقو تهرانی ها را تسلیم خود می کردند! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت Stealing های خاص پلیس Police آگاهی تهران گفت : در پی وقوع سرقت های مشابه از رانندگان مسافرکش در محدوده اتوبان های شهر تهران بویژه "آزادگان" و "بعثت" ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسیدگی به پرونده ، شکات و مالباختگان به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت و در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که توسط دو جوان و با تهدید سلاح سرد ، مورد سرقت وجوه نقد و دیگر اموال قرار گرفتند .

یکی از مالباختگان به کارآگاهان گفت : ساعت 10 شب از ابتدای اتوبان آزادگان ، مسیر شرق به غرب اتوبان به سمت محل کارم در حال حرکت بودم که دو نفر را به عنوان مسافر دربستی سوار ماشین کردم ؛ بعد از گذشت چند دقیقه ناگهان نفری که صندلی عقب نشسته بود ، ضربه ای محکم به سر من وارد کرد و در ادامه چاقوی خودش را زیر گلویم گذاشت ؛ در ادامه نفر دوم که در صندلی شاگرد نشسته بود شروع به جمع آوری پول های داخل ماشین کرد و دائما به نفر پشتی می گفت : "بزن – بزن" ؛ پس از سرقت گوشی تلفن همراه و وجوهات نقد همراهم مرا مجبور به توقف کرده و پس از پیاده شدن ، به سرعت و در خلاف حرکت خودروها از محل متواری شدند .

مالباخته ای دیگر نیز در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : ساعت 21:30 در خیابان فدائیان اسلام دو نفر عابر پیاده را سوار ماشین کردم ؛ پس از چند دقیقه ، نفری که صندلی عقب نشسته بود چاقویی زیر گلویم گذاشت و در ادامه سرنشین صندلی جلو نیز چاقویش را روی سینه ام گذاشت و اقدام به سرقت کیف پول و مدارکم کرد . پس از سرقت ، هر دو نفر از ماشین پیاده شده و به سرعت و در تاریکی از محل متواری شدند .

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در خصوص روند شناسایی و دستگیری متهمین پرونده عنوان داشت : با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان اداره پنجم با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از مالباختگان و نهایتا بهره گیری از سوابق مجرمین سابقه دار پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار به نام احسان ( متولد 1369 ) شدند ؛ بررسی سوابق احسان حکایت از آن داشت که وی بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت ، اخلال در نظم عمومی ، شرب خمر ، تخریب اموال عمومی و ... بارها دستگیر و روانه زندان Prison شده و آخرین بار نیز به اتهام سرقت مسافر از راننده دستگیر و روانه زندان شده ؛ پرونده اش در دادسرای ویژه سرقت رسیدگی و پس از گذشت مدتی با صدور قرار وثیقه از زندان آزاد شده است .

اداره پنجم (1)

کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت احسان در محدوده میدان خراسان و در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که وی به تازگی و به اتهام حمل موادمخدر دستگیر شده و در حال حاضر در زندان حضور دارد که بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و "احسان . د" جهت انجام تحقیقات در خصوص سرقت های اخیر خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

"احسان . د" پس از مواجه حضوری با تعدادی از شکات و مالباختگان صراحتا به سرقت از آنها با همدستی یکی از دوستان خود به نام مهدی اعتراف کرد و انگیزه خود از این سرقت ها را تدمین هزینه موادمخدر مصرفی عنوان داشت .

با شناسایی هویت دومین متهم پرونده ، محل تردد "مهدی . ع" ( متولد 1378 ) در منطقه کیانشهر – پارک جنگلی میرزاکوچک خان شناسایی شدند و روز 11 اردیبهشت ماه در عملیاتی غافلگیرانه 2 متهم دستگیر شدند.

متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی صراحتا به زورگیری از رانندگان خودروهای مسافرکش در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در دو اتوبان آزادگان و بعثت اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین عنوان داشت : با توجه به اعتراف صریح متهمین به سرقت و زورگیری از رانندگان خودروهای مسافرکش ، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمین و همچنین سایر شکات و مالباختگان ، هماهنگی های لازم با بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران جهت انتشار بدون پوشش تصویر این دو متهم انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خائن بودن دیوید بکام به زنش شب قبل از عروسی سلطنتی / دختر غریبه کیست؟ + عکس

این جوان ایرانی دزد بین المللی است! / او را می شناسید؟ + عکس بدون پوشش

ترور مامور پلیس خاش در زاهدان + عکس

کتک کاری خونین 2 دختر در خیابان + عکس

رویا نمی خواست خائن باشد اما مرد غریبه مدارک شومی داشت!

قتل عام 3 عضو خانواده ثروتمند با تبر در ویلای لوکس + عکس

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

خانم بازیگر وقتی در هتل به هوش آمد خود و کارگردان سرشناس را در وضعیت بدی دید + عکس

راز وحشتناک 2 جعبه فلزی رها شده در خیابان / هیچکس جرات نگاه کردن به داخل جعبه ها را نداشت! + فیلم 16+

راحله با بی حیایی دخترم را آلوده کرد

زن و شوهر جوان کودک یزدی را از حرم دزدیدند تا پدر و مادرش باشند / جزئیات عملیات پلیس مشهد + عکس

وقتی فهمیدم زنم در خانه مادرش با حمید بود از خود بی خود شدم! / این مرد در کرج محاکمه شد +عکس

این مرد 11 زن صیغه ای دارد / عروس 7 روزه راز او را فهمید

شکنجه وحشتناک پسر بچه 7 ساله تهرانی توسط 3 کارگر افغانی / هشدار جدی قاضی پرونده

درخواست اعدام برای وحید مرادی شاخ اینستا + عکس

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

ناگفته های تلخ دختران تهرانی که در دام راننده پژو 405 می افتادند / او مرا از پارکینگ خانه دزدید + فیلم و عکس

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

کدخبر: 383153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟