اعترافات عجیب هیولای طناب / 60 راننده تاکسی خودشان را کشتند!+ عکس

لوئیس گرگوریو رامیرز قاتل The Murderer مخوف کلمبیایی که به هیولای طناب معروف است 60 راننده تاکسی را در فاصله‌ 2007 تا 2012 کشته است. 
او ادعا می‌کند که هیچ مشکل روانی ندارد و قربانی‌ها در عمل خودشان خود را می‌کشتند. تمامی قربانی‌های او راننده‌های تاکسی موتوری بودند که بین 19 تا 30 سال سن و کمتر از 70 کیلو وزن داشتند. رامیرز به مقصد خارج از شهر سوار تاکسی این افراد می‌شد و پیش از رسیدن به مقصد آنها را با بستن راه تنفس شان بیهوش می‌کرد.
رامیرز سپس با روش پیچیده‌ای راننده‌ها را از گردن، بازوها و پاها به درخت می‌بست، کاری که باعث می‌شد قربانی‌ها بعد از مدتی توانایی تحمل وزن خود و بالا نگه داشتن پاهایشان را از دست بدهند و عملا خودشان را با آویزان شدن از گردن بکشند.
قاتل مرگ تدریجی آنها را تماشا می‌کرد و سپس یکی از وسایل‌شان را به عنوان یادگاری با خود می‌برد.
رامیرز گفته است: فکر نمی‌کنم هیولا باشم. چرا؟ فقط به خاطر اینکه مرتکب قتل‌های زیادی شده‌ام؟ نه، هیولا کسی است که صادق نباشد، من اینطور نیستم.
او سپس روش طناب‌پیچی قربانیانش را توضیح داد: سه نوع گره داریم. کسی که در مورد آنها اطلاعات کافی نداشته باشد نمی‌تواند این کار را بکند. اول، تنگ شدن حلقه‌ی دور دست‌ها، حلقه‌ی دور گردن را فعال می‌کند. به عبارت دیگر وقتی پاها کشیده شوند باعث فعال شدن حلقه‌ی دور دست‌ها می‌شود و این حلقه‌ی گردن را که محکمترین گره را دارد به راه می‌اندازد. اگر قربانی کوچکترین حرکتی بکند نفس شان بلافاصله قطع می‌شود.
رامیرز که متهم به قتل Murder 60 نفر است تنها به 23 فقره از آنها اعتراف کرده است.
او به خبرنگاران گفته است که" چهره همه‌شان را به خاطر نمی‌آورم چون خیلی زیاد آدم کشته‌ام. چرا باید در موردش دروغ بگویم؟ عکس‌هایشان را نشانم ندهید."
او مکررا ادعا می‌کند که عضو گروه شبه نظامی است و آنها دستور این قتل‌ها را به او داده‌اند. ولی مسئولین گفته‌اند که هیچ ارتباطی بین رامیرز و گروه‌های شبه نظامی وجود ندارد.
او همچنین گفته است: در معاینه‌های پزشکی من هیچ مدرکی در مورد بیماری روانی وجود ندارد. هرکسی من را قاتل The Murdererزنجیره‌ای خطاب کند دروغگوست.
تحقیقات پلیس Police Police با پیدا شدن 23 جسد خاتمه یافت. هرچند هنوز از جسد 37 راننده تاکسی دیگر که باور می‌شود به همین روش کشته شده‌ باشند اثری نیست. رامیرز دوران 34 ساله محکومیت خود را در زندانی Prisoner فوق امنیتی سپری خواهد کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوست صمیمی شوهرم به من علاقمند شد / مغول با روسری شوهرم را خفه کرد و به خارج از مشهد برد + عکس

عکس / صحنه دلخراش مرگ سرنشینان یک پژو 206 در سیل زنجان

اسید پاشی روی خودروهای پارک شده میهمانان افطاری در میرداماد تبریز + عکس

لبخندهای 3 خواهر و برادر ماهشهری به زندگی / یک ماه پس از زندانی شدن پدر و نامادری + عکس

انتقام وحشیانه مردان فامیل از زن زیبا در غیاب شوهرش / او از دوبی برگشته بود! +عکس

شهاب صاحبخانه مزاحم را در تهران کشت / او وقتی من در خانه نبودم وارد خانه ام شده بود!

دختر 18 ساله ای که مرد 60 ساله خواستگارش بود! / گریه های پدرم را دیدم و به امام رضا(ع) پناه بردم

حکم جالب دادگاه لنگرود برای شکارچی پرندگان مهاجر

مجسمه ای که اشک می ریزد

بن سلمان در کما+ جزییات

وقتی با پارسا وارد خانه اش شدم 3 دوستش منتظرم بودند / وقتی دختر دانشجو به هوش آمد، شوکه شد!

«قیصر» در تشییع‌جنازه «داش فرمون» / حاشیه هایی از مراسم که نخواندید + عکس

 

کدخبر: 382987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟