بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اسلندرمن (انسان لاغر) یک شخصیت ترسناکی است که در سال 2009 برای اولین بار توسط اریک نادسن برای سایت کرییپی پاستا ساخته شد.

از نکات جالب اسلندر من، می‌توان به مشخصات ظاهری عجیبش اشاره کرد مردی بلند با قدی ۳متر دستانی بلند و شاخک‌هایی که از ان برای کشتن Killing استفاده می‌کند و بدون چهره همراه با کت و شوار است. علاقه اصلی اسلندرمن کشتن بچه‌ها به بدترین شکل ممکن است و به گفته مردم او یک تحریک کننده تخیلی برای جنایت Crime های فجیع است.

بعداز ساخته شدن اسلندر من او به سرعت پر طرفدار و عکس‌هایی زیادی با فتوشاپ و داستان‌هایی برایش ساخته شد، یکی از معروف‌ترین این داستان‌ها مربوط به دختر بچه‌ای به نام هیربد است که در خواب دچار مشکل می‌شود و توسط اسلندر من گول می‌خورد و به درون جنگل می‌رود و او بعد از مدتی از خود و اسلندرمن عکس می‌گیرد و دوربین را به درون جاده می‌اندازد. رهگذری عکس را می‌بیند بعد چند روز جنازه بچه در جنگل پیدا می‌شود.

دلیل موفقیت این داستان حرفه‌ای، ساخته شدن عکسش بود. در اکثر داستان‌ها اسلندرمن راه نمی‌رود و در فاصله کمی از سطح زمین شناور است و با هر بار پلک زدن به قربانی خود نزدیک و نزدیک تر می‌شود و زمانی که به او می رسید با شاخک‌هایش او را می‌کشد، شاخک‌هایی که از پشت کمر او به بیرون آمده و در بعضی داستان‌ها این شاخک‌ها قابل دیدن و در بعضی غیرقابل دیدن است.

دو دختر 12 ساله ای که به وجود اسلندر من باور داشتند (گیزر و ویر) باعث ایجاد یک تراژدی وحشتناک شدند. گیزر دوست خود را 19 بار مورد حمله چاقو قرار داد اما دوستش (ویر) به‌طور معجزه آسایی زنده ماند. پدر گیزر بیمار اسکیزوفرنی بوده و معتقد است که دخترش گیزر نیز این بیماری را دارد.به گفته 2 دختر اسلندرمن آن‌ها را مجبور به این کار کرده بود.

اریک نادسن در مصاحبه ای به رسانه‌ها گفت:من عمیقاً از این داستانیش آمده ناراحت هستم و بعد اعلام کرد که در این مورد مصاحبه نخواهد کرد. و شبکه معروف HBO از این اتفاق مستندی نیز در آینده خواهد ساخت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

عروسک 11

عروسک (5)5

عروسک (3)3

عروسک 22

 

عروسک 66

عروسک 44

کدخبر: 382867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟