راز وحشتناک خانه مجردی که چراغ هایش روشن بود! / وقتی پتو را کنار زدم خشکم زد+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، نیمه دوم آذر سال گذشته زن میان سالی برای سرکشی از پسرش که مجردی در منطقه گلشهر مشهد زندگی می کرد، عازم محل سکونت وی شد اما در حالی که چراغ های منزل پسرش روشن بود، هیچ کس در خانه مجردی او دیده نمی شد. مادر نگران در همان نیمه شب با ماموران آتش نشانی تماس گرفت و موضوع را به آن ها اطلاع داد اما جست و جو در منزل مجردی، بی فایده بود و ماموران امدادگر آتش نشانی، محل را پس از ارائه گزارش به نیروهای انتظامی ترک کردند.
چند روز بعد از این ماجرا، زن میان سال دوباره به منزل پسرش بازگشت تا اطلاعی از او به دست آورد. این بار مادر «حامد» (جوان گمشده) به سراغ کلیدساز محله رفت و از او خواست در ساختمان را برایش باز کند.

با رفتن کلیدساز از آن مکان، زن به داخل خانه ای رفت که ارثیه شوهر سابقش برای «حامد» بود. او در حالی که لوازم منزل را مرتب می کرد به اتاقک کوچک ساختمان رسید که به هم ریخته بود. وقتی لباس های ریخته شده را جابه جا می کرد ناگهان پایش به شیئی برخورد کرد. زن میان سال وقتی نگاهش را به پایین پتو دوخت متوجه پاهای فرزندش شد و پتو را از روی او کشید، ولی ناگهان صحنه دلخراشی مقابلش قرار گرفت. پسر 31 ساله او که مجردی در این منزل زندگی می کرد جان خود را درحالی از دست داده بود که آثار خون نیز در زیر پتو وجود داشت.

لحظاتی بعد، بی سیم های پلیس Police به صدا درآمد و ماموران کلانتری گلشهر برای بررسی موضوع عازم محل کشف جسد شدند. آن ها با تایید درستی خبر، مراتب را به بازپرس ویژه قتل Murder عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور بازپرس «کاظم میرزایی» در محل وقوع حادثه، تحقیقات در این باره آغاز شد.

زن میان سال به قاضی Judge «میرزایی» گفت: حدود 22 سال قبل از پدر «حامد» طلاق گرفتم و با مرد دیگری ازدواج کردم اما بنا به دلایل خانوادگی ارتباط زیادی با فرزندان همسر سابقم نداشتم. تا این که بعد از مرگ همسر سابقم، این منزل مسکونی به «حامد» ارث رسید و او با انجام برخی تعمیرات ساختمانی ، در همین مکان به طور مجردی زندگی می کرد و من گاهی از او خبری می گرفتم تا این که چند روز قبل یکی از همسایگان با من تماس گرفت و گفت: لامپ منزل پسرم روشن است اما او را ندیده اند. من هم به موضوع مشکوک شدم و به محل آمدم ولی مدتی بعد از آن که ماموران آتش نشانی چیز مشکوکی در خانه او ندیدند با خودم گفتم حتی اگر او را کشته باشند، مرا که نمی کشند. باید به داخل خانه بروم چرا که خیلی به وضعیت موجود مشکوک بودم!
بررسی های میدانی مقام قضایی که تا نیمه های شب به طول انجامید نشان می داد که پسر 31 ساله با وارد آمدن چند ضربه با شیء نوک تیز و برنده مانند چاقو به قتل رسیده است! بنابراین جسد وی درحالی با دستور بازپرس شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به پزشکی قانونی انتقال یافت که تحقیقات گسترده ای برای کشف راز این جنایت Crime هولناک آغاز شده بود.
ادامه بررسی های شبانه روزی کارآگاهان با تشکیل گروه ویژه ای از کارآگاهان زبده اداره جنایی با نظارت مستقیم سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) در حالی به نقاط دیگر مشهد گسترش یافت که قاضی کاظم میرزایی با راهنمایی و صدور دستورات ویژه در کنار پلیس قرار گرفته بود.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به سرنخ هایی از مرد بساطی رسیدند که از حدود سه ماه قبل به منزل مقتول رفت و آمد داشت. این سرنخ موجب شد تا قاضی «میرزایی» دستور شناسایی و دستگیری این فرد را صادر کند. کارآگاهان نیز با بسیج امکانات و بهره گیری از راهنمایی های قضایی، موفق شدند پس از گذشت حدود پنج ماه از ماجرای قتل، متهم فراری را عصر روز گذشته مقابل آرامگاه خواجه ربیع شناسایی و دستگیر کنند.

این متهم که به پلیس آگاهی هدایت شده بود در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و به قتل جوان 31 ساله اعتراف کرد. او گفت: من در خانه مجردی او کار می کردم حتی ظروف و لباس هایش را می شستم اما روز حادثه Incident او با مشتری که برای اجاره زیرزمین منزلش آمده بود، درگیری لفظی پیدا کرد و بسیار عصبانی شد، در همین هنگام لگدی هم به من زد. من که از این کار او بسیار دلخور شده بودم چاقو را برداشتم و چند ضربه به قفسه سینه اش زدم. سپس پیکر خون آلود او را به اتاق کشاندم و با ریختن لحاف و تشک و لباس ها روی پیکر نیمه جانش از محل گریختم. تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

سید خلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله افراد مسلح به خانه یک مامور پلیس در زاهدان / 2 عضو خانه به شهادت

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

دزد نیمه شب در اتاق عروس و داماد چه دید و چه کرد؟ / گفتگو با متهم

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

بازیگر مرد از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد! + عکس

روح یک زن که برای جسد بچه اش گریه می کرد! / در سالن کالبد شکافی رخ داد

ارتباط ساغر با دوستانم فراتر از یک دوستی بود! / زنم یک الکلی شده است

حکم جالب قاضی دادگاه برای تازه عروس و داماد / آن ها باید از پدر و مادر عروس عذرخواهی کند

صحنه باورنکردنی که دختر 17 ساله از مادر و یک مرد غریبه دید

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

تیپ خنده دار تنیسور زن معروف در عروسی + عکس

تجاوز به عروس جوان توسط دو مرد در رستوان بین راهی جاده جاجرود

 

کدخبر: 382732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟