فوری / آزادی پرهام کوچولو از چنگال گروگانگیران / این کودک در اطراف حرم امام رضا(ع) ربوده شده بود + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، سردار قادر کریمی، رئیس پلیس Police استان خراسان رضوی دقایقی پیش در گفتگوی اختصاصی با رکنا اعلام کرد: کودک ربوده شده در اطراف حرم امام رضا(ع) با تلاش کاراگاهان پلیس خراسان رضوی صحیح و سالم پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

محمدپرهام دو روز پیش در حرم رضوی(ع) مشهد گم شد بود، اما بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته از ربوده‌شدن این پسربچه از سوی یک زن و مرد ناشناس حکایت می کرد. در نخستین گام پلیس Police آگاهی اولین سرنخ از آدم رباها به دست آمد.

خانواده این پسربچه مشهدی در انتظار خبری از فرزندشان بود اما هیچ تماسی از سوی کودک‌رباها با خانواده پرهام گرفته نشده و تلاش‌ها برای پیدا‌کردن نشانی از این کودک ادامه دارد.

ماجرای این حادثه تلخ در شلوغی حرم امام رضا(ع) رخ داد. هنگامی که مادر پرهام برای نماز مغرب آماده می‌شد، این کودک در یک لحظه غفلت از مادرش جدا شد. تصاویر دوربین‌های مداربسته حرم تنها سرنخ به دست آمده بود که نشان می داد یک زن و مرد این کودک یک‌ساله را با خودشان می‌برند. پدرومادر این کودک پس از اعلام مفقودی، ماموران آگهی سخت پیگیر این پرونده کودک‌ربایی بودند.

در این بین برخی از اقوام این خانواده از یزد به مشهد رفته‌اند تا در این شرایط سخت کنار پدرومادر پرهام باشند. خانواده پرهام خودشان هم بیکار نبودند و از طریق شبکه‌های اجتماعی به دنبال راهی می گشتند تا شاید فرزندشان را پیدا کنند. از سوی دیگر، پلیس تحقیقات را آغاز کرد و سرنخ‌هایی هم درخصوص ربوده‌شدن این پسربچه یک‌ساله به دست آورد. پرهام برای آخرین‌بار در کنار برادر ٦ساله‌اش مشغول بازی بود که به گفته پدرش ناگهان ربوده می‌شود: «پرهام گم نشده او را ربوده‌اند. تصاویر دوربین‌های داخل حرم هم آن را نشان می‌دهد. در واقع پرهام توسط یک زن و مرد دزدیده شده، آنها از فرصت پیش‌آمده در وقت نماز در حرم سوءاستفاده کردند و پسر من را ربودند.» او در توضیح چگونگی گم‌شدن فرزندش می‌گوید: «ما ٢٨ اردیبهشت‌ماه با تور به مشهد آمدیم. یکشنبه‌شب نزدیک نماز مغرب و عشا در حرم بودیم. من به قسمت آقایان رفتم و همسرم همراه با پرهام و پارسا به طرف بخش خانم‌ها در صحن جامع رضوی رفتند. همسرم مشغول نماز مغرب بود، پارسا هم با پرهام مشغول بازی بودند، که ناگهان همسرم متوجه غیبت پرهام می‌شود. ابتدا همان اطراف را جست‌وجو می‌کند و از چند تا از خدام‌های حرم پرس‌وجو می‌کند و بعد هم ماجرای گم‌شدن او را به من اطلاع داد.» او ادامه می‌دهد: «در همان بررسی‌های اولیه در حرم متوجه شدیم که پرهام توسط یک زن و مرد ربوده شده است. یکی از خادمین حرم که پرهام را دیده بود، به ما گفت که بین نماز مغرب و عشا او را می‌بیند که از صف نمازگزاران زن فاصله گرفته. بلافاصله او به طرف پرهام رفته و او را در آغوش می‌گیرد و با صدای بلند چندباری دنبال والدین پرهام می‌گردد، در همان لحظه آن زن و مرد با سوءاستفاده از این شرایط خودشان را پدرومادر پرهام جا می‌زنند و او را با خود به خارج از حرم می‌برند.»

پدر پرهام ادامه می دهد: با گذشت ٤٨ساعت بی‌خبری مادر پرهام بی‌تابی می‌کرد و با هر زنگ تلفن از جا می‌پرید که شاید کسی از آن‌طرف خط خبری از فرزند خردسالش داشته باشد. پدر پرهام با وجود همه نگرانی‌هایی که داشت، سعی می‌کند فضا را آرام کند تا این خانواده ٤نفری بیشتر از این آسیب نبیند: «همسرم اصلا حال خوبی نداشت. بی وقفه نگران بود، آن دوشب یک لحظه چشم روی هم نگذاشت، یا اداره آگاهی بودیم یا چشم به زنگ تلفن تا شاید خبری شود.

خداروشکر که پرهام پیدا شد واین اتفاق به خوبی و خوشی تمام شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر مرد از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد! + عکس

حکم جالب قاضی دادگاه برای تازه عروس و داماد / آن ها باید از پدر و مادر عروس عذرخواهی کند

صحنه باورنکردنی که دختر 17 ساله از مادر و یک مرد غریبه دید

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

تیپ خنده دار تنیسور زن معروف در عروسی + عکس

کثافتکاری مرد مسافر داخل هواپیما مسافربری + عکس

تجاوز به عروس جوان توسط دو مرد در رستوان بین راهی جاده جاجرود

مرد متاهل ساعت 3 بامداد، دختر 14 ساله همسایه را به خانه اش برد + عکس

این زن و مرد خبیث را دیده اید؟ / آن ها در حرم امام رضا(ع) کار کثیفی انجام دادند + عکس

فوری / دختر 13 ساله یک سیاستمدار ایرانی ربوده شد

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

 

کدخبر: 382724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟