به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند، رئیس کلانتری 109 بهارستان به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با توجه به شکایت های متعدد شهروندان در خصوص سرقت Stealing از لوازم داخلی خودروهایشان در این محدوده تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به بررسی موضوع پرداختند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده از دوربین های نصب در محل های سرقت و همچنین تحقیقات از مالباختگان، مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی 2 سارق همدست که شب های با هم اقدام به سرقت می کنند، صورت می گیرد.
این مقام انتظامی عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، تیم های عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس در محدوده هایی که احتمال داشت سرقت انجام شود به گشتزنی پرداختند تا این که در نهایت شب گذشته این اقدامات نتیجه داد و هر دو سارق در حال سرقت از یک خودرو شناسایی و بازداشت شدند.
رئیس کلانتری 109، بیان داشت: هر دو متهم پس از دستگیری به همراه تجهیزات مسروقه ای که همراه داشتند به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و به همدستی با یک مالخر اموال مسروقه نیز اقرار کردند.
حسنوند، تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهمان 106 قطعه اموال مسروقه از جمله، 27 دستگاه ضبط با تجهیزات کامل، 45 دستگاه پنل ضبط، 6 عدد کیبورد رایانه، یک دستگاه رایانه خودرو (ECU)، چهار حلقه دی وی دی و 23 دستگاه کنترل ضبط خودرو کشف شد.
گفتنی است، در ادامه، با شناسایی محل اختفای مالخر اموال مسروقه که همدست این سارقان بود، وی نیز دستگیر و پس از اعتراف به جرم خود در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به همراه همدستانش به پایگاه هفتم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن زیبای ایرانی میهمان ویژه عروسی سلطنتی انگلیس + عکس

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

وحشت از فرار 3 مرد خطرناک از زندان + عکس

این زن تهرانی را می شناسید؟ / او تلفن مخفی داشته و حالا شوهر و 3 دخترش چشم انتظار او هستند + عکس

فرزند مجری معروف تلویزیون به دنیا آمد+عکس

نقشه کثیف پسر جوان برای مادر دوست صمیمی اش

دکتر بی رحم بچه‌اش را در شکم زنش کشت + عکس

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

 

 

کدخبر: 382622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟