به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای، سرکلانتری هفتم پلیس Policeپایتخت ضمن تشریح این خبر، گفت: مدتی پیش تعدادی از صاحبان کیوسک های روزنامه فروشی در محدوده بهارستان و امیرکبیر، ضمن مراجعه به کلانتری 109 بهارستان، از سرقت Stealingتجهیزات داخل کیوسک های خود شکایت کرده و خواستار رسیدگی به موضوع شدند.
وی افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد که تا کنون چهار فقره سرقت از کیوسک های روزنامه فروشی در این محدوده صورت گرفته که بر این اساس ماموران کلانتری 109 برای تحقیقات وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد 2 سارق ضمن تخریب در و پنجره کیوسک ها، تمامی وسایل موجود در آن را سرقت کرده و با یک دستگاه وانت از محل می گریزند.
سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، اظهار داشت: متعاقبا ضمن هشدار به صاحبان و کارگران کیوسک های روزنامه فروشی، آموزش های لازم برای پیشگیری از سرقت به آنها ارایه شد و همچنین تیم های گشت انتظامی کلانتری محل، در محدوده هایی که احتمال سرقت می رفت به گشتزنی پرداختند.
موقوفه ای، تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران موفق شدند این دو سارق را در حال سرقت از یک کیوسک روزنامه فروشی در خیابان اکباتان، شناسایی و دستگیر کنند.
به این ترتیب، هر دو متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت از پنج کیوسک روزنامه فروشی اعتراف و ضمن اعلام این مطلب که به خاطر اعتیاد به مواد مخدر Drugs دست به سرقت می زنند، اذعان داشتند که با توجه به عدم وجود تجهیزات مناسب ایمنی در کیوسک ها به راحتی می توانستند از آن سرقت کنند.
سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان گفت: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند تا در خصوص سرقت های احتمالی دیگر آنها تحقیقات انجام شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن زیبای ایرانی میهمان ویژه عروسی سلطنتی انگلیس + عکس

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

وحشت از فرار 3 مرد خطرناک از زندان + عکس

این زن تهرانی را می شناسید؟ / او تلفن مخفی داشته و حالا شوهر و 3 دخترش چشم انتظار او هستند + عکس

فرزند مجری معروف تلویزیون به دنیا آمد+عکس

نقشه کثیف پسر جوان برای مادر دوست صمیمی اش

دکتر بی رحم بچه‌اش را در شکم زنش کشت + عکس

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

کدخبر: 382620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟