اما او رفت و دیگر هیچ خبری از ما نگرفت. نمی‌دانم کجاست، چه کار می‌کند و اصلا مرده است یا زنده. فقط هر روز دوست مادرم را هزار بار لعن و نفرین می‌کنم که او را معتاد Addicted کرد، که چه‌طور سرنوشتمان را به تباهی کشاند.

بعد از طلاق پدر و مادرم ما وارد زندگی جدیدی شدیم. چند ماه نگذشته بود که نامادری به خانه ما آمد. زنی که قرار بود جای خالی مادر را برای من و برادر کوچکم پر کند اما بلای جانمان شد. چشم دیدن ما را نداشت و هر لحظه آزارمان می‌داد. من و برادرم هفته‌ای دو سه روز به خانه پدر بزرگ می‌رفتیم. اما آخر هفته‌ها که عمو و عمه‌ام می‌آمدند به خانه خودمان بر‌می‌گشتیم. بچه‌های آن‌ها در کنار پدر و مادرشان بودند و هیچ غم و غصه‌ای نداشتند اما ما... .

روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم. من با جدیت درس می‌خواندم تا گذشته تلخ زندگی‌ام را جبران کنم. اما هر چه بزرگ‌تر می‌شدم حسادت‌های نامادری، بیشتر می‌شد. در دانشگاه دولتی شهرمان قبول شدم. ترم اول بودم که پدرم تحت‌تأثیر حرف‌های نامادری تصمیم گرفت مرا شوهر بدهد.

چاره‌ای نداشتم جز آن که تن به ازدواجی ناخواسته بدهم. زن مردی شدم که همسرش را در حادثه‌ای از دست داده بود. شوهرم اجازه نداد درس بخوانم و با تولد فرزندم حسابی سرگرم زندگی شدم. من فرزند شوهرم را هم مثل بچه خودم دوست داشتم‌، چون خودم درد بی‌مهری نامادری را چشیده بودم نمی‌خواستم در مورد من هم چنین برداشتی شود.

افسوس که شوهرم اهل زندگی نیست و قدر من را نمی‌داند. او سر کوچک‌ترین مسئله‌ای بهانه‌گیری می‌کند و به خاطر خانواده‌ام و برخوردهای نامادری‌ام سرکوفتم می‌زند. آن‌قدر روی اعصابم راه می‌رفت که حس می‌کردم دیوانه شده‌ام. سرکار می‌رفتم تا خودم را سرگرم کنم و کمتر او را ببینم. ولی وقتی خسته و کوفته به خانه برمی‌گشتم متوجه می‌شدم شوهرم بچه‌ها را کتک زده است.

او هم معتاد است و گاهی با تهمت‌های زشت و ناروا عذابم می‌دهد. عاصی شده بودم و نمی‌دانستم چه‌کار کنم. بچه‌ها را برداشتم و به مشهد آمدم. به خانه یکی از اقوام رفتم. شوهرم ردم را زد. او با شک و توهم به من تهمت می‌زند که با فامیلمان سر‌و‌سری دارم. دعوا به پا کرد و پایمان به کلانتری کشیده شد. من از این مرد بی‌مسئولیت خسته شده‌ام. حاضرم با تمام سختی‌های زندگی بجنگم ولی شوهرم اعتیادش را کنار بگذارد و اخلاقش را عوض کند. نگران بچه‌هایم هستم. من قربانی اعتیاد مادرم‌، طلاق والدینم و بی‌مهری نامادری‌ام شدم و نمی‌خواهم این دو بچه مثل من بدبخت شوند و روزگار تلخ و سختی را سپری کنند.

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم آنقدر بد حجابی کرد تا جای که شرور محل دست از سرش بر نمی دارد!

مال حرام زنم را از من گرفت!

خبر بد برای خانواده فردین / افغانی ها در مرگ او چه نقشی داشتند؟+عکس

ناصر دست از سر نوعروس بر نمی داشت / او سمیه را در محل کارش دیده بود!+عکس

حمله تبهکار چاقو به دست به آرایشگاه زنانه در بجنورد

محموله بی صاحب / گفتگو با 2 قاچاقچی بین المللی مشروبات الکلی+عکس

وقتی 16 ساله بودم خانه مان آتش گرفت و من در محاصره دود و آتش عاشق شدم!

ردپای یک دختر در قتل فجیع خواهرزاده 20 ساله محمد اسحاق

نقشه کثیف، سرنوشت راننده تریلی را به باد داد

تیرباران بیوه 18 ساله توسط پیرمرد افغانی

بازی احمقانه پسر نوجوان برهنه با تیر چراغ برق + فیلم

8 سکانس از مرگ های هولناک در مشهد

کدخبر: 382427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟