این 4 مرد خبیث جیرفت را به هم ریختند! +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند مسلحانه گروگان گیری Kidnapping در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت:در این رابطه 5نفر از اعضای اصلی باند در چنگال قانون Law گرفتار شدند.

سلامی اظهار داشت: بامداد امروز طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی پلیس Police امنیت واطلاعات شهرستان جیرفت محل نگهداری 6 نفر گروگان hostage که چهار روز پیش به گروگان گرفته شده بودند شناسایی شد

این مقام قضائی اعلام کرد: با دستور قضائی ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت و پس از یک عملیات منسجم و غافلگیرانه تعداد 5نفر از اعضای این باند مسلحانه گروگانگیری دستگیر شدندو و تمام گروگان ها صحیح و سالم از چنگال آنان آزاد شدند

حسین سلامی گفت: در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی کلانشینکف به همراه مقادیری فشنگ ،دو دستگاه خودرو ، تعداد ۱۲ عددگوشی تلفن همراه ، ۳ عدد کارت بانکی یک دست کامل لباس نظامی و سی لیتر مشروبات کشف و ضبط گردیده است .

دادستان جیرفت افزود : گروگانگیران که تعداد شش نفر گروگان را در اختیار داشتند با تماس با خانواده آنان درخواست مبالغ هنگفتی پول را از خانواده ها می کردند تا اینکه گروگان ها را آزاد نمایند .

سلامی عنوان کرد:در رابطه پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت ارجاع گردیده است و متهمان با قرار مناسب در بازداشت به سر می برند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در پایان هشدار داد:بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه بدانند از چشم مان تیز بین نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی نمی توانند فرار Escape کنند و دستگاه قضایی با قاطعیت و اشد مجازات با آنان برخورد خواهد نمود .

کدخبر: 382062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟