دستگیری رستم تهرانی به خاطر قتل صاحبخانه اش + عکس

ساعت 12:00 روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه بود که مأموران کلانتری 134 شهرک قدس از حادثه Incident تیراندازی در میدان میوه و تره بار با خبر شده و در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها معلوم شد که مردی 65ساله از ناحیه گردن و صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته است. بعد از تأیید خبر قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل Murder تهران به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که مرد میانسال با اصابت گلوله اسلحه ساچمه زنی شکاری هدف قرار گرفته است. شاهدان هم در جریان تحقیقات به پلیس گفتند که لحظاتی بعد از حادثه مردی را دیده‌اند که به سرعت سوار خودروی پژو 206 شده و از محل گریخته است.

در شاخه دیگری از تحقیقات خانواده مقتول در نزدیکی محل حادثه شناسایی شد و تحقیقات از آنها به جریان افتاد. آنها گفتند که مقتول از مدتی قبل با مستأجرش که مردی 45‌ساله به نام رستم بود اختلاف داشت. آنها گفتند که مقتول تلاش کرد مستأجر را مجبور کند خانه‌اش در سعادت آباد را تخلیه کند، اما مستأجر قبول نمی‌کرد و همین موضوع منجر به درگیری شده بود تا اینکه مجبور به طرح شکایت شد.

وقتی کارآگاهان پلیس برای تحقیق از رستم راهی خانه‌اش شدند متوجه شدند که او همزمان با وقوع حادثه از محل متواری شده است. در بررسی‌های بیشتر مخفیگاه رستم در یکی از شهرستان‌های کرمان شناسایی و متهم روز گذشته بازداشت شد.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: رستم در تحقیقات اولیه جرمش را انکار کرد و گفت از ماجرای مرگ صاحبخانه‌اش هم خبر نداشت اما با توجه به شواهد به دست آمده قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر شد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی در جریان است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بانک رفاه به اشتباه میلیاردها تومان پول به حساب مردم ریخت !

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار رکنا + فیلم و عکس

قتل تاجر ایرانی به دست زن تاجیک

اولین عکس ها از خانم وکیل و صحنه قتل در لنگرود / دهیار با شلیک گلوله قاتل فرزانه شد + جزییات

عامل فاجعه مرگبار دراویش پاسداران تهران در آستانه مجازات + عکس

آقای بازیگر بخاطر مزاحمت ناموسی محاکمه شد + عکس

اولین عکس ها از خانم وکیل و صحنه قتل در لنگرود / دهیار با شلیک گلوله قاتل فرزانه شد + جزییات

برهنه شدن بی شرمانه زن جوان در خیابان + فیلم لحظه دستگیری

فریده در اتاق خواب خانه مجردی اش سرنوشت کثیفی داشت

۱۰سال زندان به خاطر زنده زنده سوزاندن مادر و دختر / این مرد به زنش شک داشت!

مهریه نجومی بازیگر مشهور زن خبر ساز شد + عکس

تجاوز خانم معلم خصوصی با فریب پسر دانش آموز + عکس

کدخبر: 381962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟