سحر دیروز یک کامیون حامل بار روغن‌موتور وارد مشهد می‌شود. راننده با هدایت خودرو به شهرک شهید رجایی از خودرو پیاده می‌شود و از شاگرد جوانش می‌خواهد که بار را به جاده سیمان ببرد و تحویل صاحبش بدهد. شاگر جوان که خیلی خسته بوده است، خودرو را به سمت بولوار جمهوری اسلامی می‌برد و در مسیر منتهی به فرودگاه بعد از پل Bridge الغدیر خودرو را کنار می‌کشد و خاموش می‌کند.

شاگرد کامیون درهای خودرو را قفل می‌کند تا ساعتی استراحت کند که ناگهان فردی با ته یک قمه شیشه این خودرو را از سمت شاگرد می‌شکند و خودش را درون کامیون می‌اندازد. فرد مهاجم با تهدید قمه از شاگرد کامیون می‌خواهد که خودرو را روشن کند و به سمت آدرسی که او می‌گوید حرکت کند. شاگر خودرو ناچار تن به خواسته این فرد می‌دهد و کامیون به سمت فرودگاه حرکت می‌کند. لحظاتی بعد زیر فشار ناشی از تهدیدهای فرد مهاجم خودرو به سمت شهرک عسکریه می‌رود که چشم شاگرد کامیون به تیمی از گشت یگان امداد که در حاشیه خیابان پست می‌داده‌اند، می‌افتد. مرد جوان به بهانه پیچیدن به سمتی دیگر، سرعت خودرو را کم می‌کند و در لحظه غفلت فرد مهاجم خود را از خودرو پایین می‌اندازد و با پای پیاده به سمت مأموران می‌دود. خودرو که در سراشیبی قرار می‌گیرد، کم‌کم با سرعتی پایین حرکت می‌کند و تا فرد مهاجم پشت فرمان می‌نشیند وشاگرد خودش را به مأموران می‌رساند، خودرو حدود هزار و ۵٠٠ متر به جلو کشیده می‌شود و سپس فرد مهاجم خودرو را به سمت فرودگاه می‌برد. مأموران با شنیدن اظهارات شاگرد کامیون عملیات تعقیب و گریز را آغاز می‌کنند که فرد مهاجم خودرو را قبل از عوارضی فرودگاه در نزدیکی خانه‌های سازمانی به بیراهه می‌برد و در خاکی می‌اندازد. گل‌و‌لای ناشی از بارندگی‌ها موجب گیر کردن کامیون می‌شود و فرد مهاجم از درون خودرو بیرون می‌پرد و با پای پیاده متواری می‌شود.

کشف جسد زن جوان

پس از فرار Escape متهم و ناکامی مأموران و شاگرد در بیرون کشیدن کامیون از میان گل‌و‌لای، مأموران در مسیر برگشت قرار می‌گیرند که در این محور ناگهان پیکر یک زن جوان را که در حاشیه این مسیر افتاده بوده است می‌بینند.

مأموران پس از پیاده شدن و معاینه پیکر این فرد متوجه می‌شوند که این خانم جوان جان باخته است. بلافاصله با توجه به فرضیه قتل Murder موضوع به بازپرس قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گزارش داده می‌شود.

با حضور قاضی Judge علی‌اکبر احمدی‌نژاد در محل و بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود که جسد متعلق به زنی حدوداً سی و پنج ساله است که آثار مصرف شدید موادمخدر نیز در چهره او قابل مشاهده بوده است. علت اولیه مرگ ضربه به سر مقتول اعلام شد.

مأموران در اظهاراتشان پس از اعلام موضوع بیان می‌کنند که هنگام تعقیب کامیون متوجه وجود جسدی در حاشیه جاده نشده‌اند.

شاگرد کامیون نیز در پاسخ به پرسش‌های تخصصی قاضی احمدی‌نژاد با اعلام اینکه نمی‌داند جسد متعلق به کیست، اعلام می‌کند که او در کامیون تنها بوده است و بعد از سرقت Stealing خودرو از کامیون بیرون پریده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با یک پرونده پیچیده مواجه شده بود و شاگرد کامیون به عنوان مظنون دستگیر شد و این احتمال که شاگرد کامیون خانمی را بین راه سوار کرده باشد و این خانم هنگام فرار از دست سارق کامیون خودش را به پایین انداخته و دچار ضربه مغزی شده باشد نیز وجود داشت.

ورود ٢ مرد تهرانی به پرونده

در خلال بررسی‌های این پرونده مأموران کلانتری آستانه‌پرست نیز با اعلام یک پرونده دیگر از یک قتل احتمالی خبر دادند.

مأموران این کلانتری اعلام کردند که ساعت ١٠:٣٠ صبح دیروز فردی با مراجعه به این کلانتری اعلام کرده اهل تهران است و هنگام سفر به مشهد با یک زوج تهرانی دیگر آشنا شده است و در یک مجموعه اقامتی ساکن شده‌اند.

این فرد از اختلاف شدید میان زوج مسافر خبر داده و در پاسخ به سؤالات افسر تحقیق کلانتری گفته است: بعد از سحر خواب بودم که ناگهان سروکله شوهر این خانم پیدا شد. او یکی از پیراهن‌های مرا پوشیده بود که دیدم لباسم غرق در خون است. بعد متوجه شدم که او با همسرش از محل اقامت بیرون رفته و به تنهایی برگشته است که احتمال می‌دهم آن‌ها با هم دعوا کرده باشند و این فرد همسرش را کشته باشد.

دستگیری متهم تهرانی

پس از ثبت اظهارات این مرد، تیمی از مأموران کلانتری آستانه‌پرست با حضور در محل اقامت این افراد، مرد تهرانی را دستگیر کردند و با اعلام موضوع به قاضی احمدی‌نژاد، احتمال اینکه جسد کشف شده متعلق به همسر این فرد باشد نیز قوت گرفت.

فرد دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه با تناقض‌گویی کمکی به حل این معمای پیچیده نکرد که به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تحقیقات از متهم ادامه دارد.

با دستور قضایی جسد کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ و مراحل شناسایی جسد انجام شود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه احتمال دارد هر یک از متهمان در این پرونده قتل نقش داشته باشند، گفت: تحقیقات گسترده‌ای آغاز شده است و بازجویی از متهمان این پرونده ادامه دارد.

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد افزود: این پرونده دارای سه ضلع مجهول است و تا مشخص نشدن هویت مقتول و نشنیدن اعترافات متهمان این پرونده نمی‌توان هیچ‌گونه اظهارنظری داشت و تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان‌رضوی با تمرکز بر روی این پرونده به دنبال کشف پرونده هستند.

محمدجواد ابوعطا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خانم وکیل جوان را در لنگرود به رگبار بستند!

برهنه شدن بی شرمانه زن جوان در خیابان + فیلم لحظه دستگیری

فریده در اتاق خواب خانه مجردی اش سرنوشت کثیفی داشت

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار حوادث + فیلم و عکس

زنده شدن مُرده در سالن مردگان پزشکی قانونی تهران

۱۰سال زندان به خاطر زنده زنده سوزاندن مادر و دختر / این مرد به زنش شک داشت!

ازدواج سوم پسر ۲۷ ساله آقای بازیگر معروف جنجالی شد + عکس

مهریه نجومی بازیگر مشهور زن خبر ساز شد + عکس

قاتلی که گوشت صورت قربانی خود را خورد!

قتل فجیع دختر 11 ساله با 60 ضربه چاقوی مادر + عکس

نقشه یک دختر سرایدار برای ازدواج با پسر یک پزشک متخصص و پولدار تهرانی

راز هولناک قتل نجمه 20 ساله در بافق / او از رفت و آمدهای مشکوک نامادری با همسایه اطلاع داشت!

اخراج 8 مجری زن تلویزیون به خاطر چاقی + عکس

کدخبر: 381824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟