روایت وحشتناک از زندگی یک زن بیوه داعشی + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، آلِما دالامیچ نام خواهر یکی از زنان داعشی است که در روستای "لپنیتسا" واقع در شمال بوسنی زندگی می‌کند. آلما ناگفته‌های بسیاری از فراز و نشیب زندگی خواهرش در دل نهفته دارد. آلما از روزی در سال 2014 سخن می‌گوید که پس از مدتی بی‌خبری ناگهان پیامکی از سوی خواهرش دریافت کرد که حاکی از حضور وی در سوریه بود. جایی که پیش‌تر هیچ صحبتی از سفر به آنجا نبود و این خبر به شدت آلما را در بهت و حیرت فرو برد.

8024200_966
بنا بر گزارش "یورونیوز عربی"ماجرا از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که خواهر آلما در فیسبوک با مردی اتریشی به نارمین یاهیش آشنا شد و مدتی بعد شدیدا تحت تاثیر افکار افراطی او قرار گرفت، سپس آنها ژانویه 2014 ازدواج کردند و اکتبر همان سال راهی خاک سوریه شدند که در آنجا نارمین به "ابو زکری" شهرت یافت. در ژانویه 2017 همسر او که به عضویت گروه تروریستی داعش ISIS در آمده بود در سوریه به هلاکت رسید و دیگر خواهر آلما یک بیوه داعشی بود.
او در حال حاضر از طریق شبکه‌های اجتماعی با آلِما دالامیچ در ارتباط بوده و می‌گوید در این گروه تروریستی برای بیوه‌ها یک قانون Law وجود دارد که بر اساس آن زن‌ها پس از مرگ همسرانشان باید در خانه‌ای محصور تحت عنوان "المضافة" حبس باشند تا زمانی که از سوی دیگر تروریست‌ها به آنها پیشنهاد ازدواج مجدد شود، همچنین بنا بر همین قانون، هیچ کدام از بیوه‌ها حق رد این پیشنهاد یا اعتراض نسبت به آن را نخواهند داشت.

8024190_390
بیوه داعشی اما برای رهایی از این قانون راهی یافت، طی تماسی با خواهرش از او درخواست پول کرد تا با فردی که وعده فرار Escape و آزادی Freedom به او داده بود معامله کند.عاقبت پس از پشت سر گذاشتن این ماجراها وی در سوریه دستگیر شد.
به گفته آلما، این زن اکنون از راهی که رفته نادم است و در انتظار مشخص شدن تکلیفش به سر می‌برد تا مجددا به خانه باز گردد که زندگی عادی مانند زنان دیگر داشته باشد. آلما اکنون در انتظار رایزنی صلیب سرخ برای بازگشت خواهرش و فرزندان او با کوله باری از ندامت به سوی خانه است بلکه بتواند شروعی دوباره و درست برای ادامه زندگی خود داشته باشد.

8024189_520

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرجه رفتن متهم دستبند به دست از بالکن دادگاه + فیلم

مرگ تلخ پسر فداکار و یک بچه در کانال آب ورامین / توپ بچه در کانال افتاده بود!

پدر خانم بازیگر مشهور از شرمساری سکته کرد + عکس

زن جوان مرابه خانه اش برد وقتی برادرش آمد مرا در حمام پنهان کرد! / مرد پولدار تهرانی در دام افتاده بود!

ماجرای یک آدم ربایی مرموز در تهران + عکس

آخرین خبر از پرونده قاتل سلاله 5 ساله + عکس

خواستگار خطاکار به خاطر حمله به سارا در دانشگاه تهران محاکمه شد

تله شیطانی شیدا برای مردان پولدار تهرانی / در حمام مخفی شدم اما همه چی لو رفت!

پسر عاشق پیشه از حمله خونین به دختر دانشجو در دانشگاه هنر تهران گفت

سارقان مسلح منکر قتل افسر پلیس کرج شدند + عکس

تصادف خونین سرمربی در جاده شمالی

پلیس اخراجی تهران بار دیگر محاکمه شد / او در یک باغ آدم ربایی کرده بود

کدخبر: 380889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟