چندی قبل مردی مأموران پلیس قرچک را از ماجرای آدم‌ربایی با خبر کرد. او گفت: من از تجار بازار Store میوه و تره‌بار هستم. روز قبل با خودروی شخصی خودم در مسیر بازگشت به خانه‌زن جوانی را کنار خیابان سوار کردم. لحظاتی که گذشت سر حرف را باز کرده و گفت که اسمش پریسا است و به تنهایی زندگی می‌کند و پیشنهاد دوستی داد که قبول کردم. پریسا من را به خانه‌اش دعوت کرد.

ساعت 10شب بود که وارد خانه‌اش شدم و در حال حرف زدن بودیم که ناگهان زنگ خانه را زدند. پریسا گفت که برادرش به دیدن او آمده است، برای همین من را در حمام خانه پنهان کرد. من داخل حمام بودم که صدای زن و مردی که وارد شدند را شنیدم. آنها با پریسا دعوا کردند تا اینکه مردی جوان وارد حمام شد و من را به شدت کتک زد. او و زنی که همراهش بود با من دعوا کردند که چرا بدون اجازه وارد خانه خواهرش شده‌ام.

من عذرخواهی کردم و خواستم خانه را ترک کنم که مرد جوان درخواست پول کرد. من مقداری پول داخل کارت عابربانکم داشتم که کارت را به همراه رمز آن در اختیار آن مرد گذاشتم. بعد با باجناقم تماس گرفتم و درخواست پول کردم. سپس آن مرد را به در خانه باجناقم فرستادم و او با 14‌میلیون تومان پول به خانه برگشت. ساعت حدود یک ونیم شب بود که خواستم من را رها کنند، اما قبول نکردند. 
شاکی ادامه داد: صبح امروز مرد جوان با پلیس تماس گرفت و لحظاتی بعد یک خودروی پلیس از راه رسید. آن مرد ماجرای ورود من به خانه را برای آن دو مأمور پلیس توضیح داد. مأموران پلیس از من خواستند رضایت شاکیان را جلب کنم. گفتم که بیش از 14‌میلیون تومان به آنها پول داده‌ام، اما اصرار کردند که پول بیشتری به آنها بدهم. یکی از آنها پیشنهاد داد تا سیم کارتم را که شماره رندی بود به نام یکی از زنان کنم که چاره‌ای نداشتم و قبول کردم. سوار خودروی پلیس شدیم و به دفتر ثبت رفتیم و شماره را به نام یکی از آن زنان ثبت کردم. بعد از آن بود که آنها من را رها کردند. من احتمال می‌دهم که مأموران پلیس با آدم‌ربایان همدست باشند برای همین تصمیم به شکایت گرفتم. 
با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت خیلی زود تیمی از مأموران پلیس به دستور قاضی راهی خانه مورد نظر شدند. مأموران پلیس همزمان با ورود به خانه موفق شدند متهمان را هنگام تقسیم پول‌ها بازداشت کنند. آنها در بررسی خانه متوجه شدند همه جای خانه مجهز به دوربین‌های مداربسته است. 
در جریان تحقیقات بعدی پلیس معلوم شد که پریسا در نقش طعمه مردان پولدار را فریب داده و به مخفیگاهشان می‌کشاند. در گام بعد دو عضو دیگر باند در نقش برادر پریسا و همسرش ناگهان وارد خانه شده و با راه انداختن یک دعوای ساختگی سناریوی اخاذی از شاکیان را اجرا می‌کنند. در بررسی‌های بعد با صدور قرار منع تعقیب برای پریسا، زن و مرد جوان مجرم شناخته شدند.
با کامل شدن تحقیقات پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی شد.هیئت قضایی بعد از ختم جلسه وارد شور شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس / بهنوش بختیاری دست در دست تام کروز!

اتفاق عجیب پس از مرگ دهقان فداکار / او در زنجان دیده شد! + عکس

دختر و پسر خارجی در ایران دستگیر شدند / آن ها چه می کردند؟ + عکس

فوری / اولین عکس های تکاندهنده از حوادث خونین کازرون + جزییات

فوری / مسافر زنده زنده در آتش سوخت / فریادهای سوختم سوختم را همه شنیدند!

ماموران پانیذ 14 ساله را به خوابگاه زنان خیابانی تهران بردند! / نقش پرویز پرستویی چه بود؟ + عکس دختر

یک مقام مسئول زن با لباس بندری به محل کار خود رفت +عکس

دانش آموز ایرانی گرداننده معروفترین سایت غیراخلاقی بود

گرفتاری شوم خانم روانشناس وقتی به خانه مجردی پسر روانی رفت + عکس

این 8 مرد خطرناک تهران را آشفته کرده بودند!+ عکس

این مرد کچل را می شناسید؟ / او یک دزد فریبکار است + عکس بدون پوشش

فوری / بن سلمان با اصابت 2 گلوله کشته شد

کدخبر: 380858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟