گریه های قاتل شب چهارشنبه سوری در دادگاه دل اولیای دم را به رحم آورد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از اسفندماه سال ۹۳ به دنبال کشته شدن یک پسر ۲۲ ساله به نام علی در پارک کوچکی در منطقه سعادت آباد در دستور کار پلیس Police قرار گرفت .پلیس وقتی به محل درگیری رفت دریافت این پسر در درگیری با پنج جوان دیگر کشته شده است. به این ترتیب عاملان شرکت در جنایت Crime در شب چهارشنبه سوری بازداشت شدند. شواهد نشان می‌دهد می‌داد پیمان ۲۳ ساله با چاقو علی را کشته است.

جنازه با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پیمان تحت بازجویی قرار گرفت .وی گفت :من در دفاع از دوستانم ناچار شدم پسر افغان را با چاقو بزنم.

وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه پدر و مادر قربانی که برای شرکت در دادگاه از افغانستان به ایران آمده بودند روبه روی قضات ایستادند و برای قاتل The Murderer پسرشان حکم قصاص خواستند.

سپس پیمان در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: شب چهار شنبه سوری بود که به پارکی در حوالی سعادت آباد رفته بودم. با بچه های محل گپ می زدم که یکی از دوستانم به نام کیوان با من تماس گرفت و گفت سه مرد افغان او را در گوشه ای از پارک خفت کرده اند. من بلافاصله خودم را به کیوان رساندم و با سه مرد افغان روبه رو شدم.

وی ادامه داد: پسران افغان در حال کتک کاری با کیوان بودند که برای دفاع از دوستم وارد دعوا شدم.همان موقع چشمم به چاقویی که روی زمین افتاده بود خورد. من چاقو را برداشتم و یک ضربه به سینه مرد افغان زدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: باور کنید من اصلا محمد را نمی شناختم. فقط وقتی صدای فریادهای کمک خواهی دوستم را شنیدن دستپاچه شدم و برای کمک او رفتم. من قصد قتل Murder نداشتم و فقط می خواستم مرد افغان را بترسانم.

این متهم در حالی که به شدت اشک می ریخت به پای پدر و مادر مقتول افتاد و التماس کرد تا او را ببخشند. گریه و التماس های این متهم که حاضران در دادگاه را نیز متاثر کرده بود دل پدر و مادر قربانی را به رحم آوردند و آنها در دادگاه اعلام گذشت کردند.

پدر محمد که اشک می ریخت گفت: پسرم 22ساله بود که در ایران کشته شد. او برا ی به ایران آمده بود. مرگ او داغ بزرگ بر دلمان گذاشت. من نمی خواهم پدر و مادر این پسر هم داغ فرزند ببینند. به همین خاطر از قصاص گذشت می کنم و با دریافت دیه رضایت می دهم.

در این میان پیمان که از شدت شوق اشک می ریخت به دست و پای مرد افغان بوسه زد و گفت حاضر است به زودی مبلغ دیه را بپردازد.

سپس دو دوست پیمان و یکی از دوستان قربانی که در در گیری منجر به قتل شرکت داشتند و با قرار وثیقه آزاد بودند روبه روی قضات ایستادند. دو دوست پیمان گفتند مردان افغان برای خفتگیری به آنها حمله کرده بودند و آنها چون برای دفاع از خود وسیله ای نداشتند از پیمان کمک گرفتند. دوست قربانی اما ادعای دیگری مطرح کرد و گفت: اصلا دعوا بر سر خفت گیری نبود. پسران ایرانی به خاطر نگاه چپ با ما درگیر شدند .من در آن دعوا فقط میانجی بودم. وسعی داشتم علی را از ادامه دعوا منصرف کنم. اما اما وقتی پیمان از راه رسید به روی ما چاقو کشید و یک ضربه به سینه علی زد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / 2 راننده از خدا بی خبر صبح امروز در مشهد اعدام شدند / در ملاعام اجرا شد + عکس

پشت صحنه مناظره‌های جنجالی 88 که بود !؟

تجربه مرگ یک دختر که زنده شد / روحم از بدن جدا شد و از سقف خانه گذشت

حمله راننده شاسی بلند با تبر به یک خانواده تهرانی در بزرگراه + عکس

چرا پدرها در خلوت بچه‌هایشان خطرناک هستند! + عکس

مرگ مهربان ترین قاتل سریالی در زندان + عکس

دخترم را به پدرش ندهید که او را خواهد خورد / این مرد تمایل به خوردن گوشت انسان دارد! + عکس

امیرعلی کودک گمشده پس از 3 روز پیدا شد + عکس

اسید پاشی به صورت دختر 18 ساله به خاطر دوستی با یک مرد +عکس

این مرد به 4 اعدامی در اندیمشک زندگی دوباره داد + عکس

حمله عجیب پسردانش آموز به معلم فیزیک در کلاس + فیلم و عکس

مرگ مشکوک ایمان و پریسا در تهران / جسد این دو جوان در اتاق خواب پیدا شد

کدخبر: 380388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟