سردار محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر Drugs صنعتی در استان لرستان کشف و 60کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از آنها ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه 3 نفر دستگیر و 2 دستگاه خودرو ضبط شده است، افزود: این مواد از جنوب شرق کشور به مقصد تهران حمل می‌شد که در محور شمال غرب استان لرستان (سه راه زانوگه کوهدشت) توقیف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان عنوان کرد: رویکرد قاچاقچیان در استان به‌سمت مواد صنعتی بسیار کم است و بیشتر به‌سمت مواد مخدر سنتی پیش رفته‌اند.

وی به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 197 نقطه آلوده با تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس Police مواد مخدر استان اجرا شده است که در این رابطه 700کیلو گرم مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با سال گذشته 7درصد افزایش داشته ایم.

مهدیان نسب تصریح کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده 3هزار و802 نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد Addicted دستگیر شده اند که از این تعداد 3 هزار و 200 نفرافراد معتاد و متجاهر بوده‌اند که به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: طرح مبارزه با مواد مخدر در سال 97 کاملاً بومی است و با هدف برخورد باخرده فروشان در نقاط آلوده اجرا می‌شود که امیدواریم بتوانیم با توسعه محل‌های ترک اعتیاد حوزه تقاضا را کاهش دهیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 2 مرد را تا به حال دیده اید؟ / کارگر نمایشگاه ماشین با خودروهای فروشی در خیابانهای تهران پلیس بازی می کرد + عکس بدون پوشش

نوعروس 16 ساله به خاطر اجبار در روابط زناشویی شوهرش را کشت / حکم اعدام نورا صادر شد+عکس

زنده ماندن جوان اعدامی بعد از انداختن طناب دار دور گلویش / در اندیمشک رخ داد

تجاوز راننده تاکسی به زن جوان در اتوبان / مسافر نیمه شب او بودم!+عکس

تجاوز خشونت آمیز مرد شیطان صفت به سه دختر 17 ساله + عکس

راز سقوط هواپیمای دختر ثروتمند ترکیه ای در ایران / خلبان پرواز کجاست؟!+ عکس

مرد 22 ساله وقتی از زندان مشهد آزاد شد، زنش با مرد دیگری زندگی می کرد + عکس

دردسر ازدواج پسر دانشجوی ایرانی با دختر افغان!

بلایی که روزهای بارانی بر سر دخترها آمد+ عکس

محاکمه دانشجوی ارشد انرژی هسته ای به خاطر قتل در کرج + عکس

قیچی کردن موی دختر دبستانی در یک مدرسه آبادان / معاون پرورشی اخراج شد

دستگیری هانیه و خواهرش به خاطر اسید پاشی به یک دختر تهرانی

 

کدخبر: 379436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟