سرگرد "عباس جمشیدی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با ارایه شکایت از سوی شهروندان ساکن این محدوده در خصوص سرقت Stealing لوازم خودروهایشان، پرونده ای در کلانتری تشکیل و یکی از تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این سرقت ها از سوی یک سارق حرفه ای صورت گرفته و هر بار این متهم با تخریب شیشه خودروهایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می کند.

رئیس کلانتری 137 اظهار داشت: با اطلاعات به دست آمده گشتزنی های هدفمند گشت های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت تا این که شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران یک سارق را در حال سرقت از خودرویی مشاهده و برای دستگیری و اقدام کردند.

سرگرد جمشیدی، تصریح کرد: سارق که متوجه حضور ماموران شده بود، سعی بلافاصله سوار بر خودروی خود شده و از محل گریخت اما تحت تعقیب قرار و دقایقی بعد زمانی که در یکی از خیابان ها با ترافیک روبرو شد از خودرو پیاده و سعی کرد با استفاده از تاریکی شب و رفتن به کوچه های فرعی این محدوده از دست پلیس Police فرار کند.

وی بیان داشت: فرار Escape با پای پیاده نیز چندان طولی نکشید و متهم که در فرار عجله داشت تعادل خود را از دست داده و به زمین خورد که این امر به دستگیری وی منجر شد.

سرگرد جمشیدی، با اشاره به این که متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به چهار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در این محدوده طی هفته گذشته اعتراف کرد، گفت: با تکمیل پرونده، متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در بازرسی از خودروی وی نیز تعدادی لوازم مسروقه از جمله سه دستگاه ضبط و باند خودرو و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ارتباط پنهانی بروس لی با زنان معروف لو رفت +عکس

ماجرای تیراندازی در زندان مشهد

گریه های عروس خانم در باغ / فیلمبردار مرد در آنجا چه می کرد؟!

مرگ معمایی پسر جوان آبادانی در خانه مجردی / او لباس در تن نداشت

درخواست طلاق از سرباز عقد کرده به خاطر 6 ماه اضافه خدمت!

دروغی که باعث شد مردم یاسوج از خانه های خود فرار کنند!

ماجرای لو رفتن محموله بزرگ طلا به مقصد ایران در دوبی / 11 میلیون دلار فقط برای انتقال داده بودیم + جزییات

راز خلوت شوم حامد با زن صیغه ای در ماشین اش لو رفت

تجاوز روباه پیر به دختر 7 ساله + عکس

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به دختر جوان در روز بارانی+ عکس

خودکشی تلخ دختر دانشجو / این دختر زیبا در دام شیطانی یک مرد بود + عکس

کسی می‌داند این هیولای وحشتناک چه حیوانی است؟+ فیلم

کدخبر: 379201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟